Originally posted by TOR
Als je de melodie van Interference vergelijkt met die van Till We Meet Again, dan is er een hemelsbreed verschil.
De hoofdmelodie van Interference blijft inderdaad niet bepaald lang hangen en de Original in zijn geheel mist wat pit, maar van de Club Mix heeft hij mijns inziens toch een oersterke, beklijvende track gemaakt, dat laatste stuk waarin de melodie wordt uitgewerkt in de hoogte is nice! iets van zijn betere werk uit de laatste jaren, imo.
Feb-14-2009 16:52
DeZmA
Synth Addict
Registered: Jun 2001
De typische push / mike sound is gestorven in 2006 met zijn laatste knaller (voor mij dan) voices from the inside.
Alles op die myspace vat samen wat ik haat aan trance anno 2k8 en 2k9.
Interference vind ik 2x niets, de sean tyas remix is nog de minst slechte
Trance indicator is het enige deftige dat er sindsdien is uitgekomen.
Ik hoop nog steeds op een aantal dikke trancers, maar ik vermoed dat Mike op het Push album meer die stijl zal opgaan. Vind het alvast zijn meest geslaagde plaat dit jaar. Benieuwd naar de eerste teasers
Ik hoop nog steeds op een aantal dikke trancers, maar ik vermoed dat Mike op het Push album meer die stijl zal opgaan. Vind het alvast zijn meest geslaagde plaat dit jaar. Benieuwd naar de eerste teasers
ik vind em ook best wel degelijk
volgende track spreekt mij wel meer aan. Die is door Oakenfold gedraaid eind december op "Perfecto On Tour" en 'zou' ook van Mike zijn: Deep Invert - A Journey To Mars
Mar-24-2009 20:21
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Dat klinkt nogal als Mike ja. Of 8 Wonders heeft zijn Mike presets nog eens boven gehaald
Dat is idd duidelijk eentje waar Mike achter zit. Jammer genoeg hoort ie wat mij betreft thuis in het rijtje van Dream Designer en Interference. De plaat doet me hier en daar wat denken aan de Airscape sound van rond de eeuwwisseling
Originally posted by Jasperovitsj
Dat klinkt nogal als Mike ja.Of 8 Wonders heeft zijn Mike presets nog eens boven gehaald
dat zou ook kunnen natuurlijk. Vandaar ook dat die "Unspoken Truth, People Don't Change, Time Waits For No One" release van hem mij ook enorm aanspreekt . Mij niet gelaten natuurlijk, wat Mike niet meer doet mag 8 Wonders gerust wél doen
Mar-24-2009 22:42
dj Zevan
Hunting Orion in progress
Registered: Dec 2001
weet iemand of er ergens een volledige digitale versie van "Ayumi Hamasaki - Boys & Girls (Push Instrumental Dub)" te verkrijgen/kopen is?