Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > wie gebruikt wat???
Pages (11): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

Registered: Jan 2001
Re: wie gebruikt wat???

quote:
Originally posted by BlaiR.WitcH
en als ik die foto dan zie van glaniskanis.......
hoeveel van dat feestje maak je nou bewust mee?
ziet eruit alsof je behoorlijk verweg ben

voor mij NO drugs.

Moet je toch beter lezen aangezien ik niet aan drugs doe
Hooguit drink ik op een feest een litertje bier wat er ontzettend snel uitzweet natuurlijk
Ik rook niet
Ik doe niet aan drugs
En ook geen sex (op het moment )
Ennuh ik kan gewoon lekker stoned uit de kop kijken denk ik he
Kheb nog nooit iets van drugs gehad, behalve teveel Vitamine pillen want die zijn fat lekker

Whehehee perfecte schoonzoon toch ikke

Greetz,
Glaniskanis

Old Post May-02-2002 15:43 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

quote:
Originally posted by Eye-Riz

HAHAHAHAHAHAHAA
Meer heb ik hier niet op te zeggen Daaag Henkie!
[edit] onee, ik heb nog wel wat te zeggen:

Lafaard! Jij bent er dus zo eentje die weg loopt en doet alsof ie niets ziet als er iets gebeurt? Jij bent er dus zo eentje die maar niets van zijn irritatie laat zien aan degene waar het om gaat en zijn irritatie op iemand anders botviert?

Is dat jouw conclusie daaruit?? Doe je goed.. maar iedreen kan wel zeggen ja k doe er wat tegen.. Maar bijna niemand daarvan is in situatie geweest.. k weet wel dat als k zie dat meidje word lastiggevallen met uitgaan dat k er meestal wel van zeg.. (met of zonder glas in me hand).. Maar weetje als je op straat 6 mense een lantaarnpaal ziet vernielen zal k nix zeggen denk k.. maar als ze een meidje slaan ofzo.. sja.. dan moet je wel wat doen.. maar wat he. ken ze moeilijk allemaal neerchoppe

andre style reply:

quote:
Originally posted by Eye-Riz

Lafaard! Jij bent er dus zo eentje die weg loopt en doet alsof ie niets ziet als er iets gebeurt?

Nee nee ik zou fotos nemen ook.. k heb immmers niet altijd me video camera bij me he

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post May-02-2002 16:01 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Weet je waar ik misselijk van wordt: Die mensen die altijd gelijk willen hebben op dit forum Blegh......dat stinkt pas....gadverdamme. Dan kan je wel zeggen van het is een normale discussie.....maar het komt altijd weer op hetzelfde uit hierzo, heel vies

Old Post May-02-2002 16:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Na de hele thread gelezen te hebben reply ik ook nog even, maar het meeste is al gezegd.

Het woord is gewoon: RESPECT. Laat iedereen gewoon in zijn/haar waarde. De één heeft een hekel aan blowende mensen, de ander aan mensen die veel bier drinken. Ieder zijn eigen dingetje. Als je ergens niet tegen kan, loop dan een blokje om.
Ik snap niet waarom mensen af en toe zo moeilijk doen. Op feesten wordt nu eenmaal gebruikt, en er wordt gedronken, en ja er wordt ook geblowed. Blowen is praktisch hetzelfde als bier drinken.

En jongens, die opmerking van M5 is misschien misplaatst en ik neem aan dat het ook niet zo zwart/wit bedoeld was, dus laat hem ook ff in zijn waarde verder. Als 2 mensen het zeggen is het ook goed, dat hoeven geen twintig mensen tegen hem te zeggen..

PEACE!

quote:
Originally posted by Optimus
bezopen boeren rulezzzz ghehehe

en blowende hippies ook!

Jaaaaaaa! Blowende hippies op Nexus!
NEXUS ROELT!

Greetz,
SnuggLe

Last edited by SnuggLe on May-02-2002 at 16:35

Old Post May-02-2002 16:26 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

gezellige discussie weer

het kan aan mij liggen maar volgens mij heeft niemand er last van als je 1 biertje drinkt, maar een heleboel mensen hebben er wel last van als je 1 jointje rookt (of zijn er mensen hierro die al dronken zijn van 1 biertje??). Ik geef toe dat mensen die teveel drinken vaak vele malen irritanter zijn dan de mensen die stoned zijn, maar op een feest kom je meer stonede mensen tegen dan zatte mensen. Van een pilletje slikken of een jointje roken kun je ook best agressief worden trouwens, net zoals dat je van teveel drinken agressief kunt worden....

ik zelf vind die geur van joints trouwens ook vies, maja, wat doe je ertegen...

Old Post May-02-2002 16:36 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hamburgerboefje
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2001

damm Eye-Riz wat heb jij toch een serie zielige replies neergezet zeg, sjongejong......Vind dan niemand hiero het aso als mensen op een supergroot feest een dikke joint opsteken. Waarom zouden de mensen die niet tegen die lucht kunnen dan GVD maar een blokkie om moeten lopen?????Waar slaat dat op! Alleen omdat een groepje mensen achter me stoned willen worden moet ik dan maar aan de kant gaan. Is dat jouw instelling??
O ja probeer me nou niet aan te vallen met "ga dan niet naar die grote feesten als je niet tegen die lucht kan" kom op zeg, dat slaat natuurlijk nergens op!

Old Post May-02-2002 17:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for hamburgerboefje Click here to Send hamburgerboefje a Private Message Add hamburgerboefje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Blik
Van een pilletje slikken of een jointje roken kun je ook best agressief worden trouwens, net zoals dat je van teveel drinken agressief kunt worden....

ik zelf vind die geur van joints trouwens ook vies, maja, wat doe je ertegen...

Ik heb in coffeshop 0X ruzie gezien in mijn leven, in cafe of andere plekken waar alcohol gedronken wordt kan ik ze niet tellen,trek je eigen conclusie.met pillen kan ik me ook niet voorstellen dat je er agressief van wordt,no way(met mdma dan)

misschien een idee om een speciale blow lounge te maken als er echt zoveel mensen zijn die het lastig vinden, maar zal wel niet genoeg animo voor zijn als je dit alle partygangers zou vragen, maargoed ik zou het iig niet erg vinden.

Nu over deze thread, ik heb em nu helemaal gelezen, erg leuk! en eye rizz vind ik op dit moment toch wel de morele winnaar.

en partyhardy! dat was echt vet asociaal op de terugweg ofniet?, gingen ze zomaar in de trein blowen. smerige kutkampers

Old Post May-02-2002 17:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Passiva
Ava Mea / Syndique

HAAHAHAHAHA

Ik lach me P.H.A.T.T. rot door deze thread..!! Mensen mensen, waarom maken jullie hier zo'n groot probleem van??

Doe lekker allemaal wat je zelf leuk vindt, zolang je maar niemand lastigvalt. Als iemand naast je gaat blowen ga je gewoon een stukje verderop staan! EASY!!
En ik geloof niet dat iemand die een pilletje heeft geslikt erg vervelend kan zijn..

Kom op, laat ieder1 gewoon in zn waarde..

MaZZoLl

Old Post May-02-2002 17:39 
Click Here to See the Profile for Passiva Click here to Send Passiva a Private Message Visit Passiva's homepage! Add Passiva to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-

Ik lach me P.H.A.T.T. rot door deze thread..!! Mensen mensen, waarom maken jullie hier zo'n groot probleem van??

MaZZoLl

whahah ja...anders ik wel...dat KUTkampers deed het hem toch wel...

Old Post May-02-2002 17:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by hamburgerboefje
damm Eye-Riz wat heb jij toch een serie zielige replies neergezet zeg, sjongejong......Vind dan niemand hiero het aso als mensen op een supergroot feest een dikke joint opsteken. Waarom zouden de mensen die niet tegen die lucht kunnen dan GVD maar een blokkie om moeten lopen?????Waar slaat dat op! Alleen omdat een groepje mensen achter me stoned willen worden moet ik dan maar aan de kant gaan. Is dat jouw instelling??
O ja probeer me nou niet aan te vallen met "ga dan niet naar die grote feesten als je niet tegen die lucht kan" kom op zeg, dat slaat natuurlijk nergens op!

Wat een grote mond voor een rookie!

Maar goed.....

Zo zielig vind ik die reply's niet hoor van Eye-Riz.
Ik heb zelf ook een graf hekel aan die lucht alleen al om het feit dat ik er zwaar misselijk van wordt en het er benouwd van krijg. Vindt het op zich wel lekker ruiken alleen denk mijn lichaam daar anders over.

Maar als iemand een blowtje wilt roken dan zal nieman mij horen klagen. Dan loop ik inderdaad een stukje verder zodat ik er geen last meer van heb. Maar ik verwacht dat inderdaad ook niet van die mensen dat ze tegen mij gaan zitten zeiken als ik een pilletje of een biertje neem. Dan laat je naar mijn mening iedereen in zijn waarde.

En zo heeft iedereen zijn eigen mening hier over. En dat moeten we denk ook maar van mekaar pikken. Dan laten we ook hier ieder in zijn waarde. Je hoeft het er niet mee eens te zijn. Maar ruzieën waaar toch geen einde aan komt schiet al helemaal niet op.

Zo ik ben klaar! LoL

Old Post May-02-2002 17:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Passiva
Ava Mea / Syndique

Nou ik ben o.a. wel gewend aan kampers... Ik woon namelijk in Rotterdam-Zevenkamp. Noemen ze tegenwoordig zelfs Zevenkampoe

Trancefool zal wel begrijpen wat ik bedoel aangezien hij in Nieuwerkerk woont..

LaToXx

Old Post May-02-2002 17:46 
Click Here to See the Profile for Passiva Click here to Send Passiva a Private Message Visit Passiva's homepage! Add Passiva to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
Nou ik ben o.a. wel gewend aan kampers... Ik woon namelijk in Rotterdam-Zevenkamp. Noemen ze tegenwoordig zelfs Zevenkampoe

LaToXx

klopt mijn beschrijving wel een beetje dan?? of issie complete onzin?

ken het wel ff met paar steekwoorden samenvatten: gouden kettingen , oorbellen , Versace , Armani

Old Post May-02-2002 18:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > wie gebruikt wat???
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCool House Tune Needs IDing [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPete Lazonby - Sacred Cycles (Quivver Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:20.

Forum Rules: