Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Elements of Life World Tour DVD
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

putain les prix sur on amazon , abusé

si qq'un à un bon plan ...

Old Post Mar-04-2008 17:55  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
Web store de Tiesto à 25€ sans le port et sinon tu as la F**C juste un peu plus cher mais perso donner de l'argent à Olivienne... moi... plus jamais !!!

Old Post Mar-04-2008 18:18  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
euh un doute m'assaille...

à ce concert là y'avait aussi les guest style blue man group ou jess ??

Old Post Mar-04-2008 18:18  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dansal62
#OU667OneBadder

Registered: Apr 2006

quote:
Originally posted by d&b
euh un doute m'assaille...

à ce concert là y'avait aussi les guest style blue man group ou jess ??

ça n'a pas l'air pour Jes en tout cas, vu que dans le 1er DVD, il passe le remix de Everything par Cosmic Gate et non l'original avec elle.

Old Post Mar-04-2008 19:04  France
Click Here to See the Profile for dansal62 Click here to Send dansal62 a Private Message Visit dansal62's homepage! Add dansal62 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by _ Andy _
putain les prix sur on amazon , abusé

si qq'un à un bon plan ...

L'acheter au stand Tiesto le 5 juillet au SDF à 15 euros Y'aura même le blu-ray d'ici là.

Ah oui, et le petit truc qui m'a fait un peu rire, c'est les premières secondes du DVD1 où on voit Tiesto sortir de sa loge accompagné par sa future femme presque mineure

Last edited by Hank608 on Mar-04-2008 at 21:33

Old Post Mar-04-2008 20:37 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xiu
tranceaddict

Registered: Oct 2007

Trop de plan flous à mon goût et on voit pas grand chose (du moins sur le Dvd 1)avec quelques plans qui sont vraiment pas mal.

Enfin, si on voit pas grand chose c'est peut etre parce qu'il n'y a pas tant que ça à voir...

M'en vais matter le dvd 2.

edit :Après revisionnage de quelques tracks du cd1, l'impression est meilleure

Last edited by Xiu on Mar-05-2008 at 18:11

Old Post Mar-05-2008 16:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Xiu Click here to Send Xiu a Private Message Add Xiu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

sur play.com le dvd est à 15€ avec port gratuit, seul problème c'est stock indispo pour le moment ... :/

Old Post Mar-05-2008 22:02  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User

Registered: Mar 2005
Sur Amazon.fr c'est toujours pas dispo!!!!!!

Old Post Mar-06-2008 10:02  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by MARCO ERANA
Sur Amazon.fr c'est toujours pas dispo!!!!!!

Bah oui c'est la France , perso je passe par Amazon.de

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Mar-06-2008 10:09  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User

quote:
Originally posted by Defcon_7
Bah oui c'est la France , perso je passe par Amazon.de

tu peux payer par chèque sur AMAZON.DE? j'ai pas de Carte bancaire! (l'extraterrestre!!)

Old Post Mar-06-2008 10:17  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by MARCO ERANA
tu peux payer par chèque sur AMAZON.DE? j'ai pas de Carte bancaire! (l'extraterrestre!!)

Je pense pas, en même temps un chèque encaissé à l'étranger tu vas payer bonbons en commissions (mode banquier )! Par contre t'as pas de carte bancaire

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Mar-06-2008 10:22  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User

quote:
Originally posted by Defcon_7
Je pense pas, en même temps un chèque encaissé à l'étranger tu vas payer bonbons en commissions (mode banquier )! Par contre t'as pas de carte bancaire

j'ai une carte VISA Electron, mais c'est sur un compte où il y a des sous que mes parents me laisse pour les études. Et mon père veut pas que je m'en serve pour faire des achats sur Internet.
Sur mon compte à moi, j'ai pas pri de carte Bancaire, j'en voyais pas l'utilité.
Jusqu'a maintenant, j'ai toujours fais par chéque pour mes achats internet, j'ai pas eu trop de souci.
J'avais même acheter le DVD de Tiesto TIC sur son site internet en payant par chèque via un banque française domiciliée à Lille. Je vais essayer de faire pareil!

Last edited by MARCO ERANA on Mar-07-2008 at 17:09

Old Post Mar-06-2008 10:41  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Elements of Life World Tour DVD
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRune - Calabria (Club Edit) [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJames Holden - "Horizons" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:05.

Forum Rules: