Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Ajaks kampioenen
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Lemming
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by raoel

Yeps, that's me.
Tviel me bij die dance topic op dat je enkele lekkere nummers noemde.
Later zag ik in de topic dezelfde naam en dag verrek, das de PSV netwerk lemming.

Hmm ja die dancetopic vind ik toch wel een van de betere van het hele BB, jammer dat ie een beetje af is gezakt..

Old Post May-07-2002 18:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Lemming Click here to Send Lemming a Private Message Add Lemming to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

dit ging over ajax en nie over het psv-forum

Old Post May-07-2002 18:15 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

quote:
Originally posted by Blik
dit ging over ajax en nie over het psv-forum

Tja
Uiteindelijk overwint PSV altijd

check my website:
www.riechels.nl

Old Post May-07-2002 20:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by raoel

Tja
Uiteindelijk overwint PSV altijd

tis maar goed dat je nog humor hebt na zo'n dramatisch slecht seizoen

Old Post May-07-2002 20:23 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

quote:
Originally posted by Blik

tis maar goed dat je nog humor hebt na zo'n dramatisch slecht seizoen

Kun je nagaan.
PSV draait een dramatisch slecht seizoen.
En alle neuzen zijn uitermate blij met het behaalde kampioenschap en het vertoonde spel.
Hoe groot is het klasseverschil dan eigenlijk wel niet?!?!?!?!

Maar ja, wij staan met lege handen en ajax met de schaal,
dus wat heb je dan aan die klasse waar ik het over heb

check my website:
www.riechels.nl

Old Post May-07-2002 21:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

ajax was ook geen favoriet voor de titel psv wel

ik ben trouwens niet echt te spreken over het spel van ajax, maja, als je er kampioen mee word klaag ik niet

Old Post May-07-2002 21:43 
Lemming
Senior tranceaddict

PSV rekende zich al kampioen zonder dat er 1 bal getrapt was en dat is heel heel fout. Ik hoop dat de selectie er iets van heeft geleerd zodat ze volgend seizoen wel fatosenlijke inzet tonen, maar ik vrees het allerergste eigenlijk. De trainer blijft, de groep blijft, er waren problemen in de groep en die blijven dus ook, nou ja we zien wel, zo lang de ajax-supporters maar niet een te grote bek krijgen, want ze moeten wel realistisch blijven dat ze zeer slecht voetbal hebben laten zien.

Old Post May-07-2002 21:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Lemming Click here to Send Lemming a Private Message Add Lemming to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Ik ben ook bang voor problemen in de selectie bij PSV.

Bij PSV gaan ze niet voor elkaar door het vuur.
Bij Ajax doen de spelers dat wel voor elkaar. Ze waren het beste "TEAM" dit jaar en daarom zijn ze kampioen geworden.
Teamspirit is heel belangrijk.

Ik persoonlijk ben ervoor dat Gerets weggaat.
Zeker als V Bommel blijft. Hij is tegen Gerets en is de belangrijkste speler bij PSV. Als het tussen de aanvoerder en trainer al niet klikt en dat die speler dan eigenlijk ook nog eens liever ergens anders speelt, zit het volgend jaar niet lekker denk ik.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post May-07-2002 22:00  Netherlands
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

hmm, gefeliciteerd ajax+aanhang
:/

Old Post May-07-2002 23:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Lemming want ze moeten wel realistisch blijven dat ze zeer slecht voetbal hebben laten zien.

Leuk, want de mensen die dit beweren komen maar 1 keer (of nooit) per seizoen in de Arena.....beeeeetje jammer.....zeker elke zondag braaf studio sport gekeken? kan me maar een paar wedstrijden herrineren waarbij het zeer kut ging en dat was bij Roda, Heereveen en bij Fortuna.

Ik kom nooit bij psv en ik weet dus niet hoe ze spelen.....ze zijn mooi terug gekomen eerste helft vant seizoen, maar als ajax zeer slecht heeft gespeeld dan zullen we het maar niet over de capaciteiten van het gloeilampen-voetbal hebben......

Ik groet u allen..

Old Post May-08-2002 06:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lemming
Senior tranceaddict

Het spel van PSV was niet goed nee, dat durf ik ook niet te ontkennen. Ik heb ook inderdaad niet alle wedstrijden van ajax gezien, maar toch aan aantal en van die wedstrijden had ik niet iets van: nou hier speelt een ware kampioen hoor (dit had ik van geen enkele ploeg verder trouwens) bijvoorbeeld ajax - utrecht. Maargoed dit kan ook wel weer aan mij liggen omdat ik PSV-supporter ben..

Old Post May-08-2002 07:38  Netherlands
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Ik heb inderdaad ook niet echt een club als uitschieter gezien.
Het goede spel van Ajax moet nog komen, Koeman is er net snel even bij gekomen en je merkt al dat er veel meer rust in de ploeg is.
Roel zei het ook al, ze leven meer naar een team.
Hij doet het echt goed.
Er zitten veel jonge jongens bij die zeker nog bij ajax blijven...

Maarja idd, als je voor een andere ploeg bent zeg je automatisch dat de club wara je het meeste hekel aan heb het slechts speelt

Old Post May-08-2002 08:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Ajaks kampioenen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksong ID please - trance from mid to late 90's [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Mind-X - "Nightingale" (DJ Snowman Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:00.

Forum Rules: