|
| quote: | Originally posted by robin
het laaste restje drinken (uit glazen dan, niet blikjes/pakjes) laat ik altijd staan/gooi ik leeg in de spoelbak als ik in de keuken drink
laatste rest je is 0.5/1cm 
dunno why.. |
Ik eet tijdens het avond eten nooit helemaal me bord leeg. Ik schijn altijd 1 hap voor het einde vol te zitten
En tijdens het websurfen doe ik heel vaak "open in new windows" als ik het dan niet meer intressant vind of ben klaar met de pagina te bekijken dan sluit ik altijd het venster. Das zo'n gewoon geworden dat ik het nu ook met programmaas ben gaan doen.
Tijdens photoshop, klaar met 1 plaatje als ik met meerdere bezig ben dan sluit ik toch automatisch het programma af als ik met 1 plaatje klaar ben. Ik doe het ook als ik van mirc naar msn ga bijvoorbeeld, dan sluit ik mirc automatisch af. Echt heel vervelend, ik moet natuurlijk gewoon blijven idlen.
In mirc klik ik in kanalen met vrienden direct op een link zonder te kijken wat het nou eigenlijk is. Wat ik overigens in public-kanalen niet doe.
| quote: | Originally posted by Teknikol
alsk me niet geschoren heb en mn stoppels komen door; constant aan mn kin zitten..
|
Ligt er een aansteker in de kroeg op een tafel dan moet ik die altijd pakken en er mee gaan zitten spelen.
Met kaarsen klooien als die in de buurt staan.
Tijdens opruimen in de klas alles in me tas doen wat er rond ligt, maakt niet uit wat het is wat in de buurt van me tas ligt. bordenwissers, boeken en schriften van klasgenoten.
Bij het invullen van een formulier altijd de pen automatisch in me jaszak doen ook al is die niet van mij.
Last edited by Dr Oetker on Nov-03-2004 at 12:53
|