|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Gladius
hopelijk komen de sets online |
Zo spectaculair waren ze niet hoor.
Fire deed een goeie warmup, en vooral zijn eerste 45 minuten waren heel goed (Pryda - Europa, Fire & Ice - Close to me (DJ Fire sunset mix), Chris Raven - I know you love me too (Van Bellen remix) , DJ Fire - Religion). Daarna een beetje te veel Deadmau5-platen naar mijn goesting, maar hij dreef het tempo wel goed op, en het volk was wel mee. YDR begon ook goed (Active Sight - Tears of joy ), maar al snel begon hij met nogal commerciële groove/electro rommel op een veel te hoge BPM. Daarna wat goedkoop scoren met onder andere Universal Nation, Born Slippy, Toca Me (Inpetto remix) en Not Exactly, en dan wat platte techtrance. Niet echt mijn kopje thee, en best wel een zware teleurstelling dat er in die eerste 3 uur misschien hoop en al 5 Bonzai platen gedraaid zijn. Maar het concept beperkte zich blijkbaar alleen maar tot artiesten van Bonzai zelf, en niet de muziek die ze voortgebracht hebben. Manuel Le Saux was ook niet slecht (technisch bijzonder sterk), maar lang zijn we toch niet meer gebleven. Waarschijnlijk hebben we daardoor een goeie set van Airwave gemist, maar ik kon het niet meer opbrengen om nog te blijven. We hadden beter naar de Cherry Moon geweest als ik het zo hoor 
Last edited by Jasperovitsj on Mar-24-2008 at 19:34
|
|
Mar-24-2008 18:03
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:11.
Forum Rules: