Registered: Mar 2002
Sja wat zullen we er es van zeggen, het was verdiend, maar eigenlijk verdienden ze nog meer de 3-3 in de laatste seconde (ja dat zit me nog altijd dwars )
May-09-2002 13:42
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
tis mooi voor nederland en feyenoord, eindelijk komt nederland weer een beetje op de voetbal kaart, laten we hopen dan het volgend jaar weer wat beter met ajax gaat in de CL.
en heerenveen doet natuurlijk lekker de uefa cup
later
May-09-2002 14:18
-TAIS-
Underground Attack!
Registered: Oct 2000
Gefeliciteerd jongens. Idd mooi voor het NL voetbal (en ook wel een klein beetje voor Feyenoord :P)
May-09-2002 14:33
Lemming
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2002
Trouwens wel belachelijk dat er alweer rellen moeten ontstaan bij een viering van het winnen van een prijs, echt in en in triest..
May-09-2002 16:10
arrows
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Originally posted by Lemming
Trouwens wel belachelijk dat er alweer rellen moeten ontstaan bij een viering van het winnen van een prijs, echt in en in triest..
yep tis zeer triest dat het weer gebeurt, de stemming op stadhuisplan voor en tijdens de wedstrijd was superrrr.
Eindelijk weer een Europse beker
May-09-2002 17:14
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by tijs08
hoe was het daar?
ik ben echt niet normaal huppie huppie hupie!!! wat een wedstrijd en tjesis wat een spanning weer!! super!!!
Ja, ben niet geweest... heb de wedstrijd thuis gekeken, daarna wilden we naar de stad toe gaan, maar een maat van me belde dat de stemming helemaal om ging slaan enzo.. dus toen toch maar besloten om niet te gaan, nog ff naar t centrum hierzo geweest, ff een shoarmaatje gepakt en toen nog ff naar de kroeg geweest.. was wel gezellig..
Maar ja.. Sorry voor mn late reply, ben ff op vakantie geweest deze week LATOR!