Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De Linkse Kerk (Pim R.I.P!!)
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Oh ennu....MODS.......dit lijkt me zeer persoonlijk worden allemaal van AKira.........wanneer komt die ban? Of moet ik er dit keer zelf voor zorgen Ik kan ook wel ff alle mods bij elkaar roepen hoor LoL

hahaha.......zullen we eens even optellen hoeveel beledigingen jij hebt gemaakt in 'de 3' threads??? Ik denk dat we daar ook wel wat van kunnen maken hor

Oh nee w8....jouw post was sarcasme....daar mag ik dan niet zo op reageren

Old Post May-09-2002 18:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

*zucht*

wat ben je toch weer lekker triest bezig vandaag Miss P....

iemand afzeiken omdat die op het HBO zit, heb je zelf uberhaupt wel Universiteit gedaan? Ziet er in ieder geval niet zo uit, dan was je namelijk echt wel wat slimmer geweest...

Old Post May-09-2002 18:52 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Blik
*zucht*

wat ben je toch weer lekker triest bezig vandaag Miss P....

iemand afzeiken omdat die op het HBO zit, heb je zelf uberhaupt wel Universiteit gedaan? Ziet er in ieder geval niet zo uit, dan was je namelijk echt wel wat slimmer geweest...

Ik zit ZELF op t HBO Blikkie

Ik dacht dat een voorwaarde om mod te worden moest zijn dat je kunt lezen

Old Post May-09-2002 18:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

quote:

en ik dacht dat door de laatste 3 threads die jij weer eens venreukt hebt hier er al genoeg reden is om je te bannen.. en dan kan je natuurlijk wel weer stoer gaan doen dat je alle mods kent.. maar we blijven toch objectief zelfs als dat in jouw nadeel werkt.. anders blijf je toch lekker posten bij de ukta's en verneuk je hier nix meer..

bij voorbaat dank he..

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post May-09-2002 20:06 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

heeeeeeeeey hooooooooooo

ja hoor..het zelfde ouwe liedje.......je word saai Henkie

NATUURLIJK heb ik het allemaal weer gedaan echt waar.....ALLE posts in ALLE threads zijn altijd perfect behalve die van Miss P

Je durft nu wel weer nu je ziet dat je iig geen weerwoord van Jukx, Riz, RV of Don meer krijgt hè?

Oei...een ban WAT ENG!!!!

Old Post May-09-2002 20:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

quote:
wie zit er ookalweer op t HBO? en wie zit er ookalweer elke dag op de sportschool

Uhm wat sugereer je hiermee??? Dat ik te dom/min ben voor een HBO opleiding omdat ik elke dag in de sportschool zit? Dat je opleiding je intelligentie weergeeft? Als dat het geval is, kan ik je vertellen dat ik wel heeel erg slim ben. Ik zit namelijk niet alleen op het HBO(communicatiesystemen) maar ook nog op de universiteit(bedrijfswetenschappen) en wooooooooooh ik weet het ook nog eens te combineren met de sportschool(5 keer in de week).Wat ik jou ook zekers kan aanraden om daar eens naar toe te gaan

Aangezien jij toch al zoveel ervaring in je leven hebt opgebouwd,moet je toch ook wel weten dat de opleiding alleen je intelligentie niet weergeeft.

quote:
hahaha...hey mensen...nix tegen Bodybuilders......ik ben bevriend met een stel.....maar toch de boodschap is duidelijk toch?

Je hebt helaas weer aan het verkeerde eind met je boodschap [Diepe zucht]

Old Post May-09-2002 21:52  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

deze thread ging toch over pim fortuyn?

Old Post May-10-2002 09:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

REAGEER NOU EENS NIET ALLEMAAL ZO IMPULSIEF!!!!!!!!!!

T enige wat jullie doen is elkaar de huid verrot schelden. Voelen jullie je daar prettig bij ofzo?
Achter je toetsenbordje is het allemaal zo makkelijk!!

Van mij part doe je Uni met 20 vakken extra of ben je putjeschepper... WAT BOEIT HET!!!!

En ga me aub niet quoten met zij/hij begon want das wel weer heel makkelijk.

Ook al begint er 1 te schelden reageer dan niet gelijk zo terug!

Maar goed....

Last edited by eXos on May-10-2002 at 11:04

Old Post May-10-2002 10:59 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rellivisit
Supreme tranceaddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
REAGEER NOU EENS NIET ALLEMAAL ZO IMPULSIEF!!!!!!!!!!

T enige wat jullie doen is elkaar de huid verrot schelden. Voelen jullie je daar prettig bij ofzo?
Achter je toetsenbordje is het allemaal zo makkelijk!!

Van mij part doe je Uni met 20 vakken extra of ben je putjeschepper... WAT BOEIT HET!!!!

En ga me aub niet quoten met zij/hij begon want das wel weer heel makkelijk.

Ook al begint er 1 te schelden reageer dan niet gelijk zo terug!

Maar goed....

PRECIES! Elke keer, hij heeft dit gezegd, daar zal ik weer eens bot op reageren. En zo blijf je aan de gang.

HaRdStYleR

Old Post May-10-2002 12:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for rellivisit Click here to Send rellivisit a Private Message Visit rellivisit's homepage! Add rellivisit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-

Registered: Aug 2000

quote:

Alrite, ik wil me nergens in mengen maar hier moet ik ff op reageren!
Jij doet HBO dus ben jij slimmer dan anderen, dus weet jij meer van politiek en omdat jij voor de groene rakkers stemt is groen-links dus een politieke partij voor de intelligentere mens! Beetje hoog in de bol, of niet?
Als ik nou zeg dat ik aan de universiteit studeer en ik voor LPF stem (een aanname, ok? dus plies niet mij gaan neerschieten) dan is LPF een nog slimmere partij volgens jouw beredenering???

Old Post May-10-2002 13:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rudy Click here to Send Rudy a Private Message Visit Rudy's homepage! Add Rudy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Hey kewl....Rudy komr de flamethreads weres opzoeken ..........memories

Old Post May-10-2002 14:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by Rudy

Alrite, ik wil me nergens in mengen maar hier moet ik ff op reageren!
Jij doet HBO dus ben jij slimmer dan anderen, dus weet jij meer van politiek en omdat jij voor de groene rakkers stemt is groen-links dus een politieke partij voor de intelligentere mens! Beetje hoog in de bol, of niet?
Als ik nou zeg dat ik aan de universiteit studeer en ik voor LPF stem (een aanname, ok? dus plies niet mij gaan neerschieten) dan is LPF een nog slimmere partij volgens jouw beredenering???

Ik snap heel goed dat je mijn post zo op kunt vatten....en ten eerste is het natuurlijk feit dat je nooit weet wie er allemaal op een partij (willen) stemmen..dus dan kan je ook niet weten hoe intelligent desbetreffend persoon is...(ik vind trouwens dat je 2 verschillende soorten intelligentie hebt; straat-intelligentie en boeken-intelligentie)..maar ja..ten tweede moet ik nu vermelden dat mijn HBO-gerelateerde post meer sloeg op het feit dat meneer Akira het nodig vind mij te beledigen door mij dom te noemen.

Jullie mogen allemaal van me vinden wat je wilt, heb ik geen problemen mee....maar als mensen mij dom noemen dan kunnen ze t krijgen ook!! Want naast de boeken-intelligentie die mij allemaal op school en college is bijgebracht ben ik ook opgegroeid met straatmensen die een heel andere (en vaak nuttigere) intelligentie bezitten......nou ja...wat ik wil zeggen....mensen die mij dom noemen kunnen beter een blokje omlopen want tot 10 tellen helpt bij mij dan niet meer

oh ennu...dus nu ik eenmaal weer overal de schuld weer van heb gekregen is alles weer goed? tjezus wat een sneue boel

Old Post May-10-2002 16:33  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De Linkse Kerk (Pim R.I.P!!)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhauzz [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Nick - Space Vibrations [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:56.

Forum Rules: