|
| quote: | Originally posted by Rudy
Alrite, ik wil me nergens in mengen maar hier moet ik ff op reageren!
Jij doet HBO dus ben jij slimmer dan anderen, dus weet jij meer van politiek en omdat jij voor de groene rakkers stemt is groen-links dus een politieke partij voor de intelligentere mens! Beetje hoog in de bol, of niet?
Als ik nou zeg dat ik aan de universiteit studeer en ik voor LPF stem (een aanname, ok? dus plies niet mij gaan neerschieten) dan is LPF een nog slimmere partij volgens jouw beredenering??? |
Ik snap heel goed dat je mijn post zo op kunt vatten....en ten eerste is het natuurlijk feit dat je nooit weet wie er allemaal op een partij (willen) stemmen..dus dan kan je ook niet weten hoe intelligent desbetreffend persoon is...(ik vind trouwens dat je 2 verschillende soorten intelligentie hebt; straat-intelligentie en boeken-intelligentie)..maar ja..ten tweede moet ik nu vermelden dat mijn HBO-gerelateerde post meer sloeg op het feit dat meneer Akira het nodig vind mij te beledigen door mij dom te noemen.
Jullie mogen allemaal van me vinden wat je wilt, heb ik geen problemen mee....maar als mensen mij dom noemen dan kunnen ze t krijgen ook!! Want naast de boeken-intelligentie die mij allemaal op school en college is bijgebracht ben ik ook opgegroeid met straatmensen die een heel andere (en vaak nuttigere) intelligentie bezitten......nou ja...wat ik wil zeggen....mensen die mij dom noemen kunnen beter een blokje omlopen want tot 10 tellen helpt bij mij dan niet meer 
oh ennu...dus nu ik eenmaal weer overal de schuld weer van heb gekregen is alles weer goed? tjezus wat een sneue boel