Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Jeminee
Pages (11): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Jukx is gewoon zo'n gozer die die om wat voor reden dan ook gelijk moet hebben. Dat kan je pas weten als je zo'n discussie met hem gehad heb. En de mensen die dat gehad hebben zijn denk ik op 1 hand te tellen dus ik begrijp hier de reacties wel. Maar nog meer begrijp ik demensen die zo'n discussie met hebben gevoerd waaronder ikzelf. Heel irritant. Kan me ook nog wel discussies met RV en Akira herrineren. Nou echt wat dan allemaal lult is gewoon zielig. Dat iemand zo triest doet om een ander geen gelijk te geven is gewoon echt heel treurig. Maarja andere mensen die hem dat nooit hebben zien doen zijn begrijpelijk een beetje ontsteld. Zelf vind ik een ban wel erg overdreven. Maarja de mods zijn hier niet voor niks. Net als een scheidsrechter bij voetbal, als een speler rood krijgt is ook het andere team het er nooit me eens.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-09-2002 12:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

hmm ben ff 1 avond weg....

we hebben het er met de mods van het (hele) forum over gehad, dus ook de buitenlanders, we hebben posts vertaald, uitleg gegeven etc. we hebben het er zelfs over gehad dat we het zelf ook niet leuk vonden omdat hij hier al een lange tijd member is en altijd veel gepost heeft, maar we vonden het feit dat de mods geen kritische opmerkingen meer konden maken zonder dat er een flamewar ontstond....

een goed voorbeeld hiervan is de thread van aphex waar hij een lang party-report schreef en henkie een tip gaf om er alinea's van te maken omdat het overzichtelijker was bij een groot verslag, opeens ging alle aandacht naar dat zinnetje uit en werd henkie geflamed, dit is onacceptabel, wij zijn de mods van dit forum en als we niet eens meer een tip kunnen geven zonder dat bepaalde members gaan zeiken (jukx was er één van) gaat het te ver, we hebben hem ook meerdere malen gewaarschuwd, enkele andere members ook, jukx had waarschijnlijk besloten om er niet naar te luisteren en ging gewoon lekker door.

ik heb wel besloten om me niet meer bezig te houden met discussies, zoals die discussie over Pim Fortuyn, zo probeer ik voortaan objectief te blijven...

We hebben dit ook gedaan om een punt te maken, er moet meer met respect om worden gegaan op dit forum, door onszelf, en ook door jullie, de laatste paar weken is 75% van alle threads uitgelopen in flames omdat het an respect ontbreekt hier op dit forum.

Old Post May-09-2002 13:01 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Klein vraagje,

Hebben jullie alleen de posts van jukx vertaald??
Daarmee haal je alles uit de context namelijk...

Old Post May-09-2002 13:11  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Siesta...waarom jij ook gebanned moet worden? Omdat Jukx en jij elkaar niet lagen en ELKE keer als Jukx met een kritische post over jouw gedrag kwam, dan werd JIJ kwaad en ging JIJ nutteloss lopen schelden......DUS OPROTTEN

1 woord, LOL, hahahahahahhahahhaaha

laten we weer over dance praten, hemeltje lief

Old Post May-09-2002 13:11 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

oja en kan je asjeblief kappen met je vergelijkingen met pim.

Old Post May-09-2002 13:13 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
bleeghh

het feit dat Jukx en henkie elkaar niet mogen betekent niet dat jukx met een paar meningsverschilletjes en een paar sarcastische opmerkingen gebanned mag worden. Als iedreen hier al aangeeft dat zij er het niet mee eens zijn mag deze beslissing weleens hierzien worden.

Old Post May-09-2002 13:17 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by magrec
Klein vraagje,

Hebben jullie alleen de posts van jukx vertaald??

nee

Old Post May-09-2002 13:18 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Waar gaat dit nou over mensen. Ga elkaar nu ook nog ff lekker de grond in trappen.

Er zijn meerdere mensen die op een goede manier hun 'mening' weten te verwoorden wat weer snel kan uitmonden in een verhitte discussie omdat sommige zich daardoor beledigd voelen.
Tis allemaal zo simpel. Veel van jullie kennen het gewoon niet hebben wanneer een ander gelijk dreigt te krijgen, dus gelijk maar er bovenop. Iedereen heeft z'n voors en tegens jegens bepaalde mensen en dingen, das logisch. Maar negeer elkaar dan gewoon ipv er weer lekker door te hameren op elkaar.

Maar Modjes, denken jullie hiermee een of het probleem op te lossen?

P.S. Tis maar een forum dus hou t leuk!

Old Post May-09-2002 13:29 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

quote:

-Wij hebben berichten gekregen van members die niet meer op het forum wilde blijven door hem.

quote:
Originally posted by Henkie_henk

De members die zijn weggegaan zullen heus niet replyeh dat ze zijn weggaan.. want die komen immers niet meer..

dat eerste betekend toch niet dat ze al zijn weggegaan, zoals in et 2e staat??

ik ken trouwens ook iemand dies weggegaan door et gedrag van andere, met name jonge, members. maar goed, das misschien een beetje offtopic maar ik vind dit dus een zwakke reden, want die members zijn ook niet gebanned..
en ik vond zn geflame wel meevallen trouwens...maja wie bennik

[offtopic]was et niet extreem kut om alle threads in het holland forum waar jukx gepost heeft te vertalen?[/offtopic]

Old Post May-09-2002 13:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by John

ik ken trouwens ook iemand dies weggegaan door et gedrag van andere, met name jonge, members. maar goed, das misschien een beetje offtopic maar ik vind dit dus een zwakke reden, want die members zijn ook niet gebanned..

Oja dat was toch die BaBe. Ik had nog niet eens wat gepost in die thread en toen was ze al weer weggeaan hier door bepaald gedrag van mensen. Maarja als ze een beetje ballen in der broek had dan kon ze wel een paar weerwoorden geven. We leven wel in 2002.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-09-2002 13:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

quote:
Originally posted by Remy D

Oja dat was toch die BaBe. Ik had nog niet eens wat gepost in die thread en toen was ze al weer weggeaan hier door bepaald gedrag van mensen. Maarja als ze een beetje ballen in der broek had dan kon ze wel een paar weerwoorden geven. We leven wel in 2002.

hahahahaha, tjah daar heb je wel een beetje glijk in, mja kwas wel een beetje "vaag" toen, volgens mij hebbik toen nog wel later me excuses aangeboden..

maar tegen een grapje moetje kunnen

Old Post May-09-2002 13:40 
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000
KarateKid

Nou laat ik meteen duidelijk zijn ik vind jukx gewoon een ongeloofelijk eigenwijze LUL.Daar is geen twijfel over nodig.
Kijk dat ik een totaal ander politiek denkbeeld had dat hem was duidelijk.Maar ja met die jongen viel niet te discusseren.Okay dan hoeft ie in mijn ogen niet geband te worden omdat ik het niet met hem eens kan worden.Dat was echter niet de reden dat ik hem niet mocht

1. Hij was ongeloofelijk irritant,sprak denigerend over anderen uit.
2. Super eigenwijs...kom nou niet van hij wou alleen maar zijn mening geven nee dat het was het 9 van de 10 keer niet.Iets blijven beweren is wat anders dan een mening geven.
Een VB,dat een label nou techno of hardhouse was.Maar blijven doorzeiken dat hij gelijk had terwijl die iedereen al tegen zich had.
3. Altijd zijn gelijk halen ook al had hij dat vaak niet.DIngen verdraaien en nooit iets toegeven dat je ook wat goeds te zeggen hebt.

Hij is al meerdere malen gewaarschuwd door de MODS.dan had hij zijn gedrag op zijn minst wel een beetje mogen aanpassen.ZIjn mening blijven geven mag natuurlijk...Maar niet hele tijd zo vervelend zijn.Dat ie dan nu geband is ja ik rouw er eerlijk gezegd niet om...van mijn part was ie gebleven. De mods hebben dat in handen en hebben de beslissing genomen en ik leg me daarbij neer.HUn zijn als ware de rechters en je kan nou eenmaal niet alles tollereren.

Old Post May-09-2002 13:49  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Jeminee
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID track in - Paul van Dyk - Live @ Cream Amnesia Ibiza (21-08-2008) [2012] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSchwarze Puppen - "Tanz!" (Skysurfer Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:33.

Forum Rules: