Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Pages (24): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

Ok....är det alkohol inräknat så blir festen antingen olaglig eller så får ni räkna ut oss som är under 18.....
det är juh lite synd...om det inte går att mygla förstås....


___________________

Old Post May-17-2002 16:03 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beamish
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: Rotterdam, The NL

bara det är slutet sällskap så får man ju servera alkohol...

Old Post May-17-2002 16:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Beamish Click here to Send Beamish a Private Message Add Beamish to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired



Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind

quote:
Originally posted by Beamish
bara det är slutet sällskap så får man ju servera alkohol...


så länge alkoholen säljs (för jag antar att den inte kommer va gratis) så får vi under 18 inte köpa den även om det är ett slutet sällskap


___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.

batteries not included.

- dave

Old Post May-17-2002 22:30  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

Får man verkligen sälja alkohol då man är så kallad "slutet sällskap" ? Var på en fest förlänge sen som var slutet sällskap, då hade dom ett par killar som skulle kuta i väg å gömma spriten å dyl i fall att snuten skulle komma å kolla...

Nu är det ju så iaf. att det är ju fullt lagligt att ha en fest inom slutet sällskap. Bara man hör med ägaren av lokalen och berättar vad man ska ha för sig...

Att hyra ett ställe låter imo alldeles för dyrt. Jag menar kolla bara dom som tar studenten nu, dom måste ju bli ett ganska stort antal då med förköpta billjetter för att det ska bli nåt och då säljs det också alkohol och i och med det så är det 18 års gräns...

För ett par år sen var det ett par kompisar som hittade en övergiven lada här i Väsby, dom drog dit PA som en kille hade, DJsen som hade tog med sig sina DJ CDspelare/Vinyl spelare.
En kille hade en släpa som dom körde dit ett disel aggregat för ström på. Nån hadeljus, nån haderök maskin.
Sen lät dom ryktet gå inom sina vänners kretsar för att det bara skulle komma sånna som man visste typ gilla musiken...
Alkohol hade dom att sälja men dom flesta som ville dricka hade med sig själv, vilket jag tror jag är bäst för då slipper man ansökaom tillstånd. Det fanns några som var tvärhöga, jag tycker det vore bra om vi kunde slippa sånt på denna eventuella fest, kommer snuten om än bara för en rutin koll så kan det pajja allt.

Hur det var med tillstånd för själva stället vet jag inte, det kanske var en "break fest" men sånt är ju rätt riskabelt...
Hur som helst var det kul, kanske mest för jag fick lira en halv timme
Jag har kontakt med en kille än som kör sllt ftån prog. till trance. Kan höra vilka resurser han har och hur dom gjort i andra fall då dom arangerat. Kanske har bra kontakter...


___________________
www.Steveheden.se

Last edited by SteveTranz4ever on May-20-2002 at 11:36

Old Post May-18-2002 08:30  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

Mm kan juh funka....det är juh bara all utrustning som behövs då....el blir nog det svåraste kanske?


___________________

Old Post May-18-2002 09:18 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

quote:
Originally posted by mindshooter
Mm kan juh funka....det är juh bara all utrustning som behövs då....el blir nog det svåraste kanske?
Hyra disel aggregat


___________________
www.Steveheden.se

Old Post May-18-2002 09:43  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Hyra disel aggregat


Hur mkt kostar det då? Skulle du kunna räkna ut kostnaderna?


___________________

Old Post May-19-2002 23:44 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beamish
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: Rotterdam, The NL

här på campus har vi en del "pubar" som inte har tillstånd och dom gånger tillsynsmyndigheten kommer stänger man bara dörren till dom. Då räknas det tydligen som slutna sällskap eftersom vem somhelst inte får komma in. hehe

Old Post May-20-2002 19:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Beamish Click here to Send Beamish a Private Message Add Beamish to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2001
Location: Stockholm Sweden

jag menar, det kommer inte gå att hyra en klubb för en natt o räkna med att alla kan få gå.
vi som är under 18 år kommer inte få komma in. tror helt ärligt inte någon här vill att man INTE serverar öl inne på stället barta för att kanske 3 personerska få festa..


___________________
Signature Suspended as it was deemed offensive.

Old Post May-20-2002 19:03  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beamish
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: Rotterdam, The NL

ska ni hyra en krog måste ni nog locka ett par hundra pers för att det ska gå runt och då går det nog inte att undvika 18 års gräns,,,

Old Post May-20-2002 19:17  Sweden
Click Here to See the Profile for Beamish Click here to Send Beamish a Private Message Add Beamish to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix



Registered: May 2001
Location: Sweden

de som ordnar amnesia här nere tänkte köra privata fester i sommar, de säger att det räcker med 30 pers som betalar 30 kr...
fast det kanske beror på att de har lokalen i princip färdig, vilket nog blir vårt största problem (eller?)


___________________
man with no sig

Old Post May-20-2002 19:47 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

förstår inte...varför skulle det vara ett problem att dom har lokalen färdig?

30 pers borde inte vara ngt problem


___________________

Old Post May-20-2002 21:06 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackI know this but cant put a name to it, maybe someone else can [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFranky Jones - My Obsession [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:21.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!