nog een aantal zaalvoetbal matchen te gaan en dan zit het er definitief op. Na dit seizoen houden we er, zoals het er nu uitziet, definitief mee op. Het is de laatste tijd iedere week krasselen om aan genoeg spelers te komen. Dat is ook één van de redenen waarom we nu al voor zo'n twee matchen forfait geven (1 eind april, de andere begin mei); bij de minste afwezigheid van iemand zitten we in de problemen. Dat was vroeger ook al wel enigzins zo, maar tegenwoordig loopt het de spuigaten uit. Iedere week spelen we een deftige eerste helft en staan we voor of nipt in het krijt ... om dan in de tweede helft overspeeld te worden omdat we het fysiek niet meer krijgen getrokken.
Ik vind het enorm jammer, want ik doe het enorm graag, maar t is waarschijnlijk het beste
Mar-15-2009 22:12
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
We zijn goed op weg om met onze veldploeg kampioen te spelen. We staan sinds de 4de speeldag alleen aan de leiding, nog steeds ongeslagen (er is maar 1 ploeg in het hele verbond die ons dat nadoet), en het klassement liegt er niet om: 6 punten voorsprong op de nummer 2, en de nummer 3 staat de volle 16 punten achter Alleen jammer dat onze enige achtervolger maar blijft aanklampen. Maar volgende week moeten we ons rechtstreekse duel tegen hen spelen, en kunnen we meteen kampioen spelen
Haha, wij zaten tot vorige week in hetzelfde schuitje. Toen pas hebben we een definitieve kloof kunnen slaan ten opzichte van onze achtervolger, die slechts 1 verliesmatch had (3-2 tegen ons in de heenronde). In het rechtstreekse duel van de terugronde hebben we vorige week de puntjes op de i gezet (3-0).
Na opnieuw 3-0 winst gisteren hebben we aan een 3-2 overwinning genoeg om kampioen te spelen volgende week. Na de paasvakantie volgt de beker, waar we in de 1/8 finales tegen de leider van de reeks boven ons aan de slag moeten. Dat zal andere koek zijn
Last edited by TOR on Mar-17-2009 at 18:26
Mar-17-2009 18:18
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Bon, we zullen sebiet eens kampioen gaan spelen sé
Proficiat Jasper! Das altijd fijn zo'n competitie.
Ik lig even in de lappenmand, net kleine ingreep aan menne neus gehad. Sinusitis en tussenschot recht gezet. Nu mag ik 4 weken ni zwemmen en over 6 weken is't Belgisch kampioenschap Als ik mij in die 2 weken wa haast kannek mss nog een plekje in de aflossingsploeg afdwingen...
Mar-31-2009 15:45
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
reclame voor het badmintontornooi waarvan ik tornooidirecteur ben
Zetten we nog even een paar cijfertjes op een rij. Dit jaar zijn er 380 deelnemers. Dit zijn er 30 meer dan de vorige editie! Dit grote aantal deelnemers zorgt voor 539 wedstrijden. Hierdoor horen we bij de grootste tornooien van België, als we al niet het grootste zijn!
Niet enkel het aantal deelnemers spreekt tot de verbeelding, ook de kwaliteit is aanwezig! We kunnen rekenen op de Belgische en Nederlandse top en de Engelse subtop. Enkele namen:
Nathalie Descamps (nr. 1 in België in enkel en gemengd, nr. 2 in dubbel; nr. 86 op de wereldranking in enkel)
Wouter Claes (nr. 1 in dubbel en gemengd in België, nr. 38 in dubbel en nr. 34 in gemengd op de wereldranking)
Rachel van Cutsen (nr. 3 in enkel in Nederland, nr. 54 in enkel op de wereldranking)
Jurgen Wouters (nr. 5 in dubbel in Nederland, nr. 31 in dubbel op de wereldranking)
Ook is het uitkijken naar enkele Dendermondse spelers, die top zijn in België. Sofie Robbrecht (ex-Belgisch kampioene dames dubbel) en Mathijs Dierickx (Belgisch kampioen -19jaar in enkel en dubbel) kunnen voor de verrassing zorgen.
Door dit kwalitatief hoogstaand deelnemersveld is spektakel gegarandeerd.
Ook de omkadering rond het hele gebeuren kunnen we nu al geslaagd noemen. Op vrijdag en zaterdag zit de Abdijschool met slapenblijvers al helemaal vol. Dit zal voor een enorme sfeer zorgen in de Dendermondse binnenstad. Ook de “player’s party” in Den Helleput is helemaal in orde gebracht, een geweldige DJ zal het vuur snel in de pan doen slaan.