Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vad gör er glada?
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja de va trevligt ikväll lite kyligt bara men de funka... fick låna Vizays varma väst. Antar att du hann med tunnelbanan mind eftersom du redan postar

Hörs å ses...

japp kutade som ett cääääpääää och han precis in riktigt najs..kom hem fort o greeeejer

Old Post Jun-14-2003 23:16 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001
Thumbs up

Hej alla glada gamla tranceAddicts Idag fick ja ett mail att jag blivit antagen till läkarprogrammet på karolinska Det gör mig väldigt väldigt glad! tusen tusen pussar o kramar till er alla

Old Post Jun-15-2003 13:23  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by Ravesquad
Hej alla glada gamla tranceAddicts Idag fick ja ett mail att jag blivit antagen till läkarprogrammet på karolinska Det gör mig väldigt väldigt glad! tusen tusen pussar o kramar till er alla

Grattis
att få höra goda nyheter från andra personer gör mig glad
att va me vänner gör mig glad m.m.

Old Post Jun-15-2003 13:29 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000
Love Poundin' Sensation

Kärleken gör mig glad iaf....

Old Post Jun-15-2003 13:31  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Cool

quote:
Originally posted by ShyTrance
att få höra goda nyheter från andra personer gör mig glad

håller me

Grattis Ravesquad! Det var som fasen Kul kul

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jun-15-2003 14:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by Ravesquad

OJOJOJ!!!!! EN FRAMTIDA DOKTOR ! FAN VA COOLT; GRATTIS !!!

Old Post Jun-15-2003 17:32  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Glorie
håller me

Grattis Ravesquad! Det var som fasen Kul kul

Tack! Ja jag e i chocktillstånd trodde verkligen intervjun gick askass ..ja har läst en del farmakologi tidigare o funderar nu på o doktorera på det...typ hur farligt e extacy egentligen - ytterligare en grej som gör mig glad

Old Post Jun-15-2003 21:01  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

Musikk
Berøring fra/av jenter
Party med fet musikk,fet stemning og masse hyggelige folk
Reising (spesielt når det er for å dra på party)
Å finne en ekstremt bra plate ekstremt billig

It's all bout those little things.Med visse unntak da.

Old Post Jun-16-2003 20:59  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

när man träffar en snygg brud som gillar en
och som vill att man kommer hem till henne i sommar

fast hon bor ju så jäkla långt bort bara.. eskilstuna

och så e jag glad när jag hittar ett klädesplagg som jag gillar.. köpte en riktigt snygg tiger t-shirt idag på NK.... min styvmorsa tyckte dock den va alldeles för dyr.. vettifan varför.. bara 800 spänn.. inte så jävla farligt.. inte ens pappa tyckte det... blev hel paff när jag visade honom priset

kanske va för att han fick tagit fram och visat sin tiger kavaj för mig... hmmmm.. jävla snobb han e

Old Post Jun-16-2003 21:09  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by dbl
bara 800 spänn..

bara 800 kr för en T-shirt? jävligt mkt tycker jag, är du gjord av pengar människa?

Old Post Jun-16-2003 21:32 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by reveal
bara 800 kr för en T-shirt? jävligt mkt tycker jag, är du gjord av pengar människa?

Misstänker att någon försöker sätta rekord i att bränna sitt muckarbidrag på kortast möjliga tid.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jun-16-2003 21:37  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Re: hmmm

quote:
Originally posted by Glorie
kommer härma en del nu alltså

1. Bra Trance
2. Massa sol
3. Att se andra bli glada
4. Shoppaaaah

Varför bara fyra fresten? haha.. känns som man endera skriver 3 eller 5?

hehe... ja quotar mig själv som ni kan se... eftersom så många andra har skrivit fler än fyra, tänkte jag lägga till två punkter

5. bli smekt på ryggen...
6. Gå på trancefester!!!

quote:
Originally posted by Scul

4. Sverige (Skojar er inte)

haha, förklara dig, bitte

Tom Cloud - Told You So

Old Post Aug-17-2003 20:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vad gör er glada?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackthis track is from ron van den Beuken 2005 set please help me id this song [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Hydraulic Dogs - Shake It For Me (M.A.S. Collective Macro Sub Instrumental [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:49.

Forum Rules: