Deze ronde de maximale score behaald want ik had de finale Duitsland - Brazilië goed voorspeld! In de totaalstand sta ik 166e en als Brazilië wint zal dat nog wel wat hoger worden ook, jammer dat alleen de nr 1 een prijs krijgt want dat zit er helaas niet meer in.
WTB.
Jun-26-2002 17:48
Lemming
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2002
Location: Heeze, The Netherlands
Sja ik heb heeeeeeel lang eerste gestaan, maar helaas scoor ik nu geen punten meer dus zal ik wel nog een stukje zakken..
Jun-27-2002 09:51
WTB
slowPoster
Registered: Oct 2000
Location: Netherlands (Groningen)
Ik heb gewonnen wat krijg ik nu van jullie??? In de totaalstand ben ik 71ste geëindigd met 215 punten achterstand op de nr1 wat toch wel erg veel is maar ja: wat moet je nou met zo'n 1m07cm hoge beker???
WTB.
Jun-30-2002 18:41
Lemming
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2002
Location: Heeze, The Netherlands
Hmm toch nog 2e geworden, vind ik toch wel redelijk netjes
Jun-30-2002 20:34
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Groningen, NL
een teleurstellende 7e gedeelde plek, ik ben op het eind veelste ver weggezakt