Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Inbreker....
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by total woot

En als je wilt dat de politie niet constant in de negatieve publiciteit is dan moet je programma's als: 112 weekend en Wielklem en Co afschaffen (al vind ik die blonde van W&co toch wel eeeehhh tsja hoe zeg ik dat... als je het programma ken dan weeet je wat ik bedooeel).

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT een onzin weer........dit programma verteld wat hun werkzaamheden zijn....ze gaan criminelen achterna, helpen bij afzetting van ongelukken, technische recerche van de politie zorgt voor een onderzoek, ze leiden het verkeer om.....ze pakken mensen die in overtreding zijn...helemaal NIETS negatiefs aan....juist positief...
Wielklem en CO, die mensne moet er voor zorgen dat de straten van amsterdam toegankelijk blijven, anders gaat iedere randdebiel zijn/haar auto neerzetten en dan zit iedereen weer op de politie te kankeren dat ze de straten eens toegankelijk moeten maken.....wie en eovertreding begaat moet gestraft worden, PUNT UIT...helemaal niets negatiefs met die programma's.

Het zijn juist die teringlijers die ZONDER LICHT OP HUN FIETS RIJDEN ( ) er voor zorgen dat deze programma's bestaan!!

Old Post May-27-2002 17:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by New Wave

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT een onzin weer........dit programma verteld wat hun werkzaamheden zijn....ze gaan criminelen achterna, helpen bij afzetting van ongelukken, technische recerche van de politie zorgt voor een onderzoek, ze leiden het verkeer om.....ze pakken mensen die in overtreding zijn...helemaal NIETS negatiefs aan....juist positief...
Wielklem en CO, die mensne moet er voor zorgen dat de straten van amsterdam toegankelijk blijven, anders gaat iedere randdebiel zijn/haar auto neerzetten en dan zit iedereen weer op de politie te kankeren dat ze de straten eens toegankelijk moeten maken.....wie en eovertreding begaat moet gestraft worden, PUNT UIT...helemaal niets negatiefs met die programma's.

helemaal mee eens!!

quote:

Het zijn juist die teringlijers die ZONDER LICHT OP HUN FIETS RIJDEN ( ) er voor zorgen dat deze programma's bestaan!!

nou nou nou... kan het wat minder

Old Post May-27-2002 17:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
eeehm nee ik snap het inderdaad niet geloof ik,

als het grootste gedeelte van de taak van de politie bestaat uit repressie van misdaden, dan ben ik waarschijnlijk een achterlijke mongool, maar als ze aan PREventie zouden doen dat is er toch veel minder REpressie nodig?

Deels heb je gelijk, maar de politie is er niet voor opgeleid om zoveel aan preventie te doen. Zoals ik al zei; daar zijn veelal andere instaties voor. De politie heeft vooral een repressieve taak.
Maar idd; meer preventie is minder repressie.

quote:

En als je wilt dat de politie niet constant in de negatieve publiciteit is dan moet je programma's als: 112 weekend en Wielklem en Co afschaffen (al vind ik die blonde van W&co toch wel eeeehhh tsja hoe zeg ik dat... als je het programma ken dan weeet je wat ik bedooeel).

Nah, deels met je eens, deels niet. New_Wave heeft ook wel gelijk, maar toch is het zo dat de politie daar af en toe wel slecht afkomt.
En trouwens: de parkeerwacht is nu dacht ik een geprivatiseerde dienst van de Amsterdamse gemeente, wat niet meer onder de politie valt.

quote:

En Snuggle: ik ben het wel redelijk met je eens, maar ik wordt er scheitziek van dat ik constant een nieuwe fiets moet regelen (ik kom uit een dorp waar je je fiets niet eens op slot hoeft te zetten) snappie?

Ja daar heb je gelijk in. Moet je je fiets een keer KNAL geel spuiten, zodattie vet herkenbaar is.

Greetz,
SnuggLe

Old Post May-27-2002 18:12 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

mn vorige was fel blauw, maareeeh het probleem hier is dat iedereen zo denkt (er zijn meer gekleurde fietsen dan normale)

en New Wave: met W&co bedoel ik alleen dat ze een iets minder infantiel persoon op tv zo'n dienst laten vertegenwoordigen, ik doe echt mn best maar iedere keer dat ik dat wijf zie schiet ik in de lach, hoe kun je haar nou serieus nemen?

enne ik heb mn licht net gerepareerd.

greetz
WooT

Old Post May-27-2002 18:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:

enne ik heb mn licht net gerepareerd.

IIIIIII LOVE YA MAN!!!!!!!!!!!!!

Nu nog effe je remmen

Old Post May-27-2002 20:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Nu nog effe je remmen

das klote joh fiets zonder remmen.. was laatst bij mijn broer in enschede kon kiezen uit 2 fietsen (waarop ik die 2 dagen kon rijden) 1 zonder remmen en 1 zonder remmen.. en das mooi kut want in enschede hebben ze ook nog eens rare kruispunten waarbij alle fietsers mogen doorrijden links/rechts maakt nie..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post May-27-2002 20:42  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by TimeportE

das klote joh fiets zonder remmen.. was laatst bij mijn broer in enschede kon kiezen uit 2 fietsen (waarop ik die 2 dagen kon rijden) 1 zonder remmen en 1 zonder remmen.. en das mooi kut want in enschede hebben ze ook nog eens rare kruispunten waarbij alle fietsers mogen doorrijden links/rechts maakt nie..

Wat doet je broer in Enschede??
Enschede sucks man

Greetz,
SnuggLe

Old Post May-27-2002 20:53 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat doet je broer in Enschede??
Enschede sucks man

uuh studeren, technische natuurkunde als ik het goed heb.. jaa koppie koppie!
maar hij zit nu in brussel of zo iig in belgie voor onderzoek etc.. bal bla bla

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post May-27-2002 21:27  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

OKEEEEDAN

Iedereen heeft zijn licht gemaakt...zijn fietsjes op slot gezet en zijn zijwieltjes opgeborgen...back to topic.

Snuggle, wat zijn de nieuwste ontwikkeling in de zaak 'Matenweg'?

Hebben ze die zwarte teringlijer al te pakken?
Is het AZC al gebombardeerd?
Hoe is het met het meidje? Ik hoop al stukke beter!

mzzl!

Old Post May-27-2002 22:08  Netherlands
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by TimeportE

klaag toch niet man...

dat is nog lang niet zo erg als je boven aan de helling door de remmen trapt (wat mij dus een keer gebeurt is, stomme huurfietsen) en je vind je eigen onderaan achter een eiken hek in een weiland weer...

bij de weg: woot, zo vaak gejat en niemand die het gezien heb?? als ik zie dat mijn of mijn maats fiets gejat word dan vallen er geheid klappen namelijk...en zo vaak als bij jullie... medunkt (of soepie teveel )

overigens hou ik me verder uit de politie goed/slecht discussie... het lijkt alleen vaak dat ze de taken een beetje slecht verdelen (als ze weer in de berm staan met hun astraatje met size xxl mistlampen) en andere dingetjes waar ze nooit wat aan doen... ow wacht, ik meng me erin, vergeet het bovenstaande..

Hard = goed

Old Post May-28-2002 07:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Ik heb laatst een neger op heterdaad betrapt van het stelen van mijn fiets Ik heb m een lesje moraal gegeven en toen mocht ik de fiets weer terughebben

Old Post May-28-2002 08:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
OKEEEEDAN

Iedereen heeft zijn licht gemaakt...zijn fietsjes op slot gezet en zijn zijwieltjes opgeborgen...back to topic.

Snuggle, wat zijn de nieuwste ontwikkeling in de zaak 'Matenweg'?

Hebben ze die zwarte teringlijer al te pakken?
Is het AZC al gebombardeerd?
Hoe is het met het meidje? Ik hoop al stukke beter!

mzzl!

Weinig nieuws verder. Er zijn nog een paar keer wat voorvallen geweest dat er mensen (weer wat negers) gesignaleerd zijn door mensen uit de buurt, maar verder weinig. De politie en de campuswacht hier zijn er mee bezig. Het lijkt er niet op dat die lui er mee stoppen, dus ik neem aan dat ze binnekort wel een keer gepakt worden. De politie was er flink mee bezig en ze hadden wel wat vermoedelijke daders. Ik ben benieuwd.......

Ik laat het jullie wel weten als er wat is.

Miss P.: dan ben jij 1 van de lucky few

Greetz,
SnuggLe

Old Post May-28-2002 08:28 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Inbreker....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSounds really old.. :P [2003] [13]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLuzon - The Baguio Track (Bedrock Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:59.

Forum Rules: