Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Olympische spelen
Pages (15): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
E-motion_error
Senior tranceaddict



Registered: Sep 2004
Location: Leuven, Belgium

FCB>> Ik doelde meer op de zware omstandigheden door de vochtigheid en warmte + de roekeloze overtredingen van de Chinezen dan ga je als het niet hoeft eerder een balletje vanachter rondspelen dan op zoek te gaan naar extra goals die toch geen nut hebben.

Old Post Aug-11-2008 09:02  Belgium
Click Here to See the Profile for E-motion_error Click here to Send E-motion_error a Private Message Add E-motion_error to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Antwerp

kvind toch dat ge er te zwaar aan tilt hoor FCB. Akkoord het was niet echt goed, maar op dat moment was het toch helemaal niet nodig om goed voetbal op de mat te brengen, eerder om gewoon de 1-0 te verdedigen. Zeker als de chinezen met 9 komen te staan is het allesbehalve nodig om nog veel extra energie te steken in het zoeken naar een 2de goal. De Sart was tijdens de match trouwens helemaal niet tevreden, dus tot gemakzucht zal het zeker niet leiden imo. Ik heb er wel een goed oog in en denk dat ze ver kunnen geraken.

btw, iemand de 4x100 meter gezien van de mannen? was ook de moeite


___________________

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Aug-11-2008 09:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by E-motion_error
Het is maar al te belachelijk om alles op een foute organisatie te steken. Het kan altijd beter op dat vlak maar het is niet zo dat het hier zo slecht georganiseerd is allemaal. Maarjah voor sommigen blijft het zo dat al wat Belgisch is, slecht is.


nochtans, qua organisatie staat België absoluut nergens, puur amateurisme troef hier. In de eerste plaats heeft dat natuurlijk te maken met investeringen, in België wordt namelijk nauwelijks in sport geïnvesteerd waardoor er ook geen (voldoende) afgestemd sportbeleid is.

Waarom haalt NL zoveel medailles? in de eerste plaats omdat er geld ter beschikking wordt gesteld. Het budget dat in NL wordt gebruikt is makkelijk het 10-voudige van in België ... waarschijnlijk zelfs nog stukken meer. Het is pas wanneer de overheid dat inziet en echt meer geld toestopt aan de bonden en overkoepelende sportorganisatie dat er ruimte en mogelijkheden gaan komen voor meer profesionaliteit en échte kenners aan de top. Op dit moment is dat nog niet, of te weinig het geval.


quote:
Originally posted by E-motion_error
FCB>> Ik doelde meer op de zware omstandigheden door de vochtigheid en warmte + de roekeloze overtredingen van de Chinezen dan ga je als het niet hoeft eerder een balletje vanachter rondspelen dan op zoek te gaan naar extra goals die toch geen nut hebben.


dat ze het na de 2-0 doen (die pas rond de 80ste minuut viel) kan ik nog begrijpen, maar ik denk dat niemand gerust kan zijn bij een 1-0 stand ... ook al is het tegen 9 man. Een kleine aarzeling kan voldoende zijn voor een 1-1. Daarom hoopte ik vooral dat die 2-0 vlug ging vallen. Een kleine tempoversnelling zou daar toch voldoende voor moeten zijn ... maar goed, ik zal België mss teveel aan "grote" voetballanden spiegelen.

Old Post Aug-11-2008 09:42  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd



Registered: Oct 2004
Location: Belgium

quote:
Originally posted by E-motion_error
Prestaties hangen minstens voor 30% af van mentaliteit.


Dat spreek ik niet tegen hoor
Toch doen we dikwijls onder qua organisatie. Herinner je je de fameuze 'school voor topsporters' naar aanleiding van vorige spelen, met het oog op het halen van meer medailles ? Dat project is weer helemaal naar de verdoemenis door de politisering van alle instellingen.

Leg mij maar eens uit hoe een land met 40% teveel ambtenarij en 6 parlementen organisatorisch ooit sterker uit de hoek kan komen dan bvb Nederland.

De Belgische mentaliteit mag dan misschien niet altijd even top zijn; de organisatie is het nog minder. Het ene is wellicht verbonden met het andere, maar om even op je eerste uitspraak terug te komen blijf ik het moeilijk vinden om te geloven dat wij zo onderdoen tov Nederland louter op basis van mentaliteit.

(En ze zijn toch met 6 miljoen meer; misschien mag dat ook niet vergeten worden)

Old Post Aug-11-2008 11:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way



Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium

Heel die communautaire bullshit straalt af op alles wat ook maar iets met eergevoel naar dit land toe te maken heeft. Enkel het wielrennen kan zich hier nog bovenuit tillen aangezien dit toch bijna een volledig Vlaamse aangelegenheid is.

Het is toch duidelijk dat de mindere prestaties van Belgen op internationale tornooien en wedstrijden door de jaren heen gelijklopen met de politieke versnippering in dit land.

Old Post Aug-11-2008 12:21  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck



Registered: Jun 2005
Location: Antwerpen

Tzijn spelen en tga hier 95% over voetbal, komaan eh jongens

Wat een 4x 100m vrije slag finale !! Kreeg er ne krop van in men keel. Wat moet dat voor een gevoel geven als je in die Amerikaanse ploeg zit. Laatste 50m lig je een lichaamslengte achter op Alain Bernard, 1 van de snelste zwemmers dit ogenblik op de 100m. Ongelooflijk.

Elise knap 13de, Fonteyn net de 200 vlinder afgewerkt maar zit net niet in de halve finales. Mocht wel mee in de reeks bij Phelps, das zoals tegen Michael Jordan mogen gebasket hebben. Moet nogal een ervaring zijn daar.

Old Post Aug-11-2008 12:31  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
E-motion_error
Senior tranceaddict



Registered: Sep 2004
Location: Leuven, Belgium

Ik zeg ook niet dat het hier organisatorisch beter is dan in Nederland, dat is ook niet zo en dat heeft zeker zijn invloed op de hoeveelheid sporters die we sturen. Dat ze in Nederland met enkele miljoenen mensen meer zijn speelt mee maar het verschil is toch veel groter dan dat.
Toch denk ik dat het gevoel gesteund te zijn door een massaal publiek in je thuisland veel belangrijker is dan het organisatorische, vooral dan in de individuele sporten.

De politieke situatie helpt ook niet, we moeten zo snel mogelijk af van die gewestregeringen en terug naar 1 Belgische regering die beslissingen neemt voor heel het land over alle thema's waaronder dus ook sport.

Old Post Aug-11-2008 12:33  Belgium
Click Here to See the Profile for E-motion_error Click here to Send E-motion_error a Private Message Add E-motion_error to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd



Registered: Oct 2004
Location: Belgium

quote:
Originally posted by E-motion_error
De politieke situatie helpt ook niet, we moeten zo snel mogelijk af van die gewestregeringen en terug naar 1 Belgische regering die beslissingen neemt voor heel het land over alle thema's waaronder dus ook sport.


Dat is jouw overtuiging... Ik zie het anders. Unionisme zou de sport alleszins wel terug ten goede komen, haha.

Old Post Aug-11-2008 12:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way



Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium

Goh ja, unionisme op welk vlak dan? Zolang Belgie bestaat uit Vlaanderen en Wallonie moeten sporters uit beide delen support kunnen krijgen vind ik.

Old Post Aug-11-2008 12:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion



Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium

Jonges, maakt een dramaqueen-threadje aan ofzo, maar hou die politieke zever hieruit. De Olympische Spelen zijn geen plaats voor politiek! (tiens waar heb ik da nog gehoord)


___________________
https://soundcloud.com/xilvr

Old Post Aug-11-2008 13:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck



Registered: Jun 2005
Location: Antwerpen

+ 1, zijn er precies niveel die ook werkelijk naar ons Belgen kijken. Dirk Van Tichelt grijpt maar net naast het Brons

Old Post Aug-11-2008 13:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd



Registered: Oct 2004
Location: Belgium

Ik keek een tijd terug naar het roeien op nederland

Old Post Aug-11-2008 13:54  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Olympische spelen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease ID this track [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBrancaccio and Aisher - "Lovely Day" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:11.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!