Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Op je hoeveelste ben je ontmaagd :-)
Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Little Theseus

woooow!!!!
Hoe lang heb je al een vriendin? Een half jaar? Doe je niet aan sex voor het huwelijk ofzo ..

BWOEHA, dit vind ie niet leuk

sorry dubbink

ik kan me trouwes prima in mijn huidige situatie vinden.. je zorgen maken erover enzo: only makes u feel bad, kzie wel hoe het leven loopt

Hard = goed

Old Post May-31-2002 13:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

quote:
je zorgen maken erover enzo: only makes u feel bad, kzie wel hoe het leven loopt

Precies!
Op elk potje past een dekseltje toch? (= oma-uitspraak )

Old Post May-31-2002 14:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
//j o o s t
tranceaddict

Registered: Apr 2002

Sorry dames, ik moet jullie teleurstellen...

Old Post May-31-2002 14:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for //j o o s t Click here to Send //j o o s t a Private Message Add //j o o s t to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamaya
....You Are Sleeping....

Registered: Jun 2001

Ik heb het afgelopen zomer voor het eerst gedaan in Italie in m'n tent met een erg lekker meisje. Ik was 16/17, nl. de avond voor m'n verjaardag en dan zeg maar twaalf uur voorbij. Het was een erg lekker verjaardags cadeautje!!! Ik moet zeggen dat het me allemaal wel mee viel. Heb het (vinnik zelf) erg lang volgehouden (zeker voor een eerste keer) nl. 40 min. en toen kon ik het echt niet meer inhouden. En wel met condoom natuurlijk, je weet maar nooit. Ik had wel es eerder geoefend met een condoom om geen flater te slaan tegen de tijd dus alles verliep wel okee.

Maar je voelt je een stuk zelfverzekerder als je het al eens gedaan hebt. Al die mensen die nu opgefokt rondlopen van 'ik moet scoren!!!', da's niks.

Old Post May-31-2002 14:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kamaya Click here to Send Kamaya a Private Message Add Kamaya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

quote:
Al die mensen die nu opgefokt rondlopen van 'ik moet scoren!!!', da's niks.

Dat zijn ook stakkers, je hebt alleen jezelf ermee als je zo denkt. Maar dats mijn mening

Old Post May-31-2002 15:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Dj Alpha
Optimus: Ik zal eens n foto van dr kamer jatten en inscannen

Ik heb er ook nog 14 liggen hier, die had ik toevallig boven me bed gehangen

Old Post May-31-2002 16:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

BWOEHA, dit vind ie niet leuk

sorry dubbink

ach jongens, ik kan er helemaal niet mee zitten hoor. Het heeft bij mij iig niks te maken met geen sex voor het huwelijk, dat vind een vorm van schijnheiligheid. Het gaat mij dus echt niet alleen om de sex hoor. Ben niet zo'n eentje die met jan en alleman het bed in duikt. Niet dat ik iemand hier mee aanval, maar die gasten heb je er ook bijzitten.
Ik leef echt niet in een illusie hoor, maar m'n vriendin is 15 (bijna 16 inmiddels) en ze denkt hier misschien wat anders over. Dacht je dat ik dan m'n vriendin (met wie ik nu ongeveer 15 maanden heb) opzijzet voor alleen de sex? Tuurlijk, wij zitten heus niet alleen thee te drinken bij mij boven, maar als ze daar nog niet aan toe is, dan heb ik daar respect voor!!!!! zo........reageer daar maar weer s op. Is er toch nog iemand die respect voor een meisje heeft.

GreetZ RubDub

Old Post May-31-2002 16:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Tjsa ik vind het erg goed van je Ruben serieus, ik heb geluk dat mijn vriendin die ook 15 is op dit moment daar niet zo moeilijk over doet. En pushen moet je zkr idd niet doen, dat is echt fout

Old Post May-31-2002 16:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Dj Lex
Tjsa ik vind het erg goed van je Ruben serieus, ik heb geluk dat mijn vriendin die ook 15 is op dit moment daar niet zo moeilijk over doet. En pushen moet je zkr idd niet doen, dat is echt fout

dank je,
met pushen bereik je inderdaad het omgekeerde!
Het zal er heus wel van komen dit zomer, dat weet ik zeker
(nou Gedno, nu duidelijk ) maar ik ga het dan echt niet
uitmaken ofzo......

GreetZ RubDub

Old Post May-31-2002 16:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

op mijn 18e

dronken in een huiskamer om half 7 s'ochtends... met overal glazen deuren en het risico dat haar ouders ieder moment binnen konden wandelen

Old Post May-31-2002 16:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink

ach jongens, ik kan er helemaal niet mee zitten hoor. Het heeft bij mij iig niks te maken met geen sex voor het huwelijk, dat vind een vorm van schijnheiligheid. Het gaat mij dus echt niet alleen om de sex hoor. Ben niet zo'n eentje die met jan en alleman het bed in duikt. Niet dat ik iemand hier mee aanval, maar die gasten heb je er ook bijzitten.
Ik leef echt niet in een illusie hoor, maar m'n vriendin is 15 (bijna 16 inmiddels) en ze denkt hier misschien wat anders over. Dacht je dat ik dan m'n vriendin (met wie ik nu ongeveer 15 maanden heb) opzijzet voor alleen de sex? Tuurlijk, wij zitten heus niet alleen thee te drinken bij mij boven, maar als ze daar nog niet aan toe is, dan heb ik daar respect voor!!!!! zo........reageer daar maar weer s op. Is er toch nog iemand die respect voor een meisje heeft.

GreetZ RubDub

Is hastikke ok van je dat je zoveel respect hebt,aan de andere kant vind ik t ook nog behoorlijk knap van je dat je der nog niet tegen de muur gekwakt hebt en ff flink hebt genomen wantttttt dik een jaar zonder sex is meukend lang hey,RV huilt al na 2 dagen dat t tijjjjjjjden geleden is
Maja blijft dat t goed is hoe je t doet,en daarmee kun je toch echt al de snelsexende toelies uitlachen die een gewillig meisje van 15 hebben die er *gelukkig* niet moeilijk over doet,maar wie weet hoe makkelijk ze is geweest met de gasten voor jou
En ofcuz zweren alle meisjes dat jij de eerste of toch zeker 1 van de zeeeer weinigen is met wie ze zo snel sex heeft en dat je daarom zeer speciaal bent,magoed dat zijn vrouwen manipuleer praatjes en dat zit r al jong ingebakken
Zo voelen de ventjes zich speciaal,lopen trots in de rondte met een blik van : Jonges kijk es,ik mag r neuken omdat ik speciaal ben(ondertussen heeft ze half de stad al gehad magoed)
Dus neeeej ruubje,complimenten van tante Don,maar 1 advies,alssss je uiteindelijk dan mag,zorg er dan voor dat t ook onvergetlijke goeie sex wordt jah!?!
Wanttt meisjes van 15 zijn ook nog is proffesioneel in t faken van hoe goed je t wel niet doet en zal voor je zuchten en 3 keer achter elkaar klaarkomen en ondertussen denken: hmm dus dit is wat ze met lekker sex bedoelen,geef mij maar een koekie...

Old Post May-31-2002 17:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

go Donna, go Donna!!!!

je moet zoon rubriek gaan hosten joh... Sex & Donna ofzo....

Old Post May-31-2002 17:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Op je hoeveelste ben je ontmaagd :-)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackelhaag-quest4trance-antwerpen-belgium-03-06-2011 [2011] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAalto - "Rush" (Super 8 vs Orkidea Remix) [2014]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:35.

Forum Rules: