|
|
|
|
 |
snarfi
tranceaddict in training
Registered: Jul 2002
|
|
|
Tuurlijk was ik op Qontact, mooi feesi (ik ben nummer 15)
Maarrum gehoekt door glanis??? Ik ben geloof ik drie keer zo breed als hem maarre hij doet aan fitness tegenwoordig.....
Jul-03-2002 12:17
|
|
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
Jul-03-2002 12:41
|
|
|
 |
 |
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001
|
|
|
Jul-03-2002 12:49
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
dat meer leden komt door jou gespam op partyflock! (en natuurlijk door mijn gesjouw met TA-shirt op impulz )
en dat er steeds meer TA's op PF komen was me ook niet ontgaan... optimus, gekhous, me en franzelare zaten er al, maar mensen zullen zich ineens wel vervelen ofzo , daar donna, RV, petrus, snuggle en anderen er ook ineens zitten... en mijn theorie wordt bevestigd door het feit dat er ook ineens weer lui op housenation zijn die er al tijjjjjjjjjjjjjjjden niet geweest zijn
ah boeiuh |
Toeeeeevallig,kom ik nu op PF omdat miss WackyJacky onze foto's zag en uit r dak ging want die kennen we irl,en das een coole chick dus is fun,op housenation lees ik zo vaak,en heeeeeeeeeeeeel soms post ik s wat.
Dat r hiero ppl komen,komt ook door de mengelingetjes van forumpjes maar zekerssss niet door de shirts aangezien dat ECHT niet kewl eruit ziet op een feest,tis handig als je zo'n dude in zo'n shirtje ziet lopen die je nog nie kent zodat je weet dat ie voor de meeting komt,maar op zo'n adverterende manier weet ik ook dat appie heijn de gehakt in de reclame heeft
|
Jul-03-2002 15:25
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 13:27.
Forum Rules: