|
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ik vind t wel grappig dat DE favoriet er nu al uit ligt
Ik hoop dat Zuid-Korea wel doorgaat! Dan staat dat hele land op z'n kop. |
ja lijkt me ook vet, en ze verdienen het ook.. ze waren iig veel beter als amerika en polen! en portugal speelt nog nie al te best dus die koreanen hebben best wel een kans om door te gaan!
en KLOTE, ik had zoooo gehoopt dat de duitsers er uit zouden gaan maar nee..  
___________________
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!
|