Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
He mensen, waar gaan we eigenlijk meeten? 1 uur lijkt mij een mooie tijd, ben dan wel aanwezig, tis dan alleen wel volop druk denk ik bij tiesto.. Dus als iemand suggesties heeft
Jul-09-2002 21:40
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by Jappio
Dus als iemand suggesties heeft
Ja hoor!
Achter in de Now.. dus de eerste zaal waar je binnenkomt (waar tiesto dus draait)
En dan helemaal links vooraan.. daar zit een bar en is genoeg ruimte altijd.
duidelijk?
___________________
Jul-09-2002 21:57
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
Oja! Ik ga overmorgen ff in de stad van die grote aanplakbiljetten jatte.. in zoon 3hoek om een lantarenpaal, van ISOS feestje
en dan in het GROOT!!!!
kan eindelijk die achterlijke poster weg uit mijn kamer... ga er 3 jatten.. misschien meer als er hier nog interresse word getoond
Vervoeren is aleen wel een probleem dan.....
Moet nog wel ff het goede maat inbus sleuteltje vinden.....
___________________
Jul-09-2002 22:10
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by tijs08
Oja! Ik ga overmorgen ff in de stad van die grote aanplakbiljetten jatte.. in zoon 3hoek om een lantarenpaal, van ISOS feestje
en dan in het GROOT!!!!
kan eindelijk die achterlijke poster weg uit mijn kamer... ga er 3 jatten.. misschien meer als er hier nog interresse word getoond
Vervoeren is aleen wel een probleem dan.....
Moet nog wel ff het goede maat inbus sleuteltje vinden.....
ik wil dr ook wel 1!
je weet el wat je vamme krijgt in ruil daarvoor
Jul-09-2002 22:19
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by Optimus
ik wil dr ook wel 1!
je weet el wat je vamme krijgt in ruil daarvoor
HAHA i get it!! Zou flexx zijn.. maar moet eerst nog ff het lef hebben ze te jatten... ben namelijk een heel braaf ventje
___________________
Jul-09-2002 22:36
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by tijs08
Ja hoor!
Achter in de Now.. dus de eerste zaal waar je binnenkomt (waar tiesto dus draait)
En dan helemaal links vooraan.. daar zit een bar en is genoeg ruimte altijd.
duidelijk?
I weet waar t is en ik zal dr zijn
tenminste als je nog ff verteld hoe laat
Jul-09-2002 22:44
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
One of the few opportunities this year to see Tiësto in Holland.
This friday (the 12th of July) DJ Tiësto will celebrate the release of his latest
album In Search Of Sunrise 3.
It's one of the few opportunities for you people to see him perform in his own
country.
Because of his tour with Moby in the United States and some other obligations
outside Holland this will be a rare dutch set this year.
Cool, deze mail kreeg ik net binnen 2 x tiesto in 2 weken volgens mij ben ik dan wel aardig bevoorrecht whehe
kan eindelijk die achterlijke poster weg uit mijn kamer... ga er 3 jatten.. misschien meer als er hier nog interresse word getoond
zkrs! ik wil dr ook wel een , en ik zou een steeksleutel nr 13 meenemen, daar zit al dat spul mee vast...
Greetz
___________________
I suck at making a sig...
Jul-11-2002 13:35
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by DjSuez
zkrs! ik wil dr ook wel een , en ik zou een steeksleutel nr 13 meenemen, daar zit al dat spul mee vast...
Greetz
Kzal mijn uiterste best doen
Ben me nu aan het schminken in camouflage kleuren dus dat moet goed komen....
Ik kan echter niks beloven want om de 1 of andere VAGE reden hebben ze al die dingen neergezet op plekken die nogal opvallen! Heb nu een plekje gevonden waar het te doen valt.. alleen zit daar wel het politieburo om de hoek
O en DjSuez.. heb ff gezocht maar bij mij staan er geen nummers op die sleutels
*fingers crossed*
___________________
Jul-11-2002 17:11
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by tijs08
Kzal mijn uiterste best doen
Jack in the Box!!!!
Heb net samen met een handlanger in hartje centrum van R'dam dus ff 3 van die posters gejat... was best moeilijk aangezien eht behoorlijk druk was.. met verkeer en wandelaars . Moest eerst hele bouten eruit schroeven voordat ze dus me te nemen waren. Maar tis ons toch gelukt!! Ze zijn echt VET, en ook ERG groot!! Maar we hebben er dus 3 --> we waren met zijn 2en = 1 over! en die is voor de gelukkige: Optimus (sorry DjSuez (& PH), we hebben nog meer rondjes centrum gereden.. op zoek naar meerdere posters, maar deze stonden allemaal TE centraal (vaag toch ) en was er dus geen mogelijkheid ze me te nemen.
woeeeeiiiiiiiii!! heb er nog nog veel meer zin in.. en kreeg er ook een lekkere andrenaline kik van