 |
|
|
|
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
|
|
|
Jun-07-2002 16:26
|
|
|
 |
 |
Trunks
tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Close to AA
|
|
Sorry
laat maar, ik had het dus blijkbaar bij het foute eind... Ik wilde alleen een beetje helpen en zo de boel een beetje levendig houden hiero, blijkbaar mag en kan het niet zo. Kijk het kan mij niet zoveel schelen want ik kom er toch wel aan. En zoals ik kan iedereen er aan komen. Er worden elke dag duizenden (letterlijk) ip's gepubliceert die getagged zijn en vol geduwd met trance films etc etc dus ja...??? je kunt wel zeggen: "het zal je maar overkomen getagged worden" maareh daar zijn gehele teams etc voor dus ^^ en elke internet provider heeft de regel ::: je mag geen eigen server runnen dus het is allemaal illegaal. iedereen downd dus van illegaal pubs af. sharen over netwerken mag eigenlijk ook niet dus alle universiteit studenten... Er worden op miljoenen pagina's ip's gepubliseert met ratio's etc en dan kan er hier niet 1tje bekend worden gemaakt die wel werkt en goed ook, nieuw en running ?
Er is weer een hoop gedoe en ik ben daar beetje de aanleiding van, dus sorry, ook de pm naar de moderator was niet zo slim maar ja van deze kant af, je wilt helpen en je thread wordt geclosed... alles voor niets... is toch ook balen niet. Maar ok mijn excuses voor de pm snuggle. ook petrus.
Ik zal voortaan mn mond weer houden af toe eens wat lezen en het downen maar weer voor mezelf houden, wie de pub wil die dus getagged was, met TTF 20 etc etc nieuwe albums stuurt maar ff een pm, doe ik het wel zo, belooft is belooft dus ja..
voor de rest jongens veel plezier met de scene, vakantie, muziek, feesten, werk, vrouwen, kinderen, want dat draait ook nog he 
Grz Trunks... 
___________________
The Weak will perish... and the strongest will survive..!! -<_Vegeta_>- & -<_Trunks_>-
|
|
Jun-07-2002 16:47
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
|
|
|
| quote: | Originally posted by Donna
En dan komt zo'n gast als Blik op irc ff die isos beggen,hij krijgt m en is weer vertrokken,nouwww dan ben je lekker bezig zeg,NERDISCH en niks dan dat! |
ach ja, ik kan toch niks goed doen in jou ogen.... kan me dus ook vrij weinig schelen wat je er van vind. Op IRC zitten allemaal mensen die aan alles kunnen komen en ook alles kunnen versturen zonder problemen, als ik het niet had gekregen dan was dat ook niet erg geweest. En de reden waarom ik zo snel weg was was omdat er meer mensen hier in huis wonen en die hebben de computer ook af en toe nodig, volgende keer zal ik speciaal voor jou wel wat langer blijven hangen....
ik vind trouwens dat je het zelf mag weten of je iets wilt sharen, als je het doet is het leuk, maar ga er gewoon niet om vragen in het forum. Verder vind ik dat de releases thread gewoon moet blijven, is gewoon heel erg handig voor de mensen die er niet zo 1-2-3 bij kunnen komen.
___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
|
|
Jun-07-2002 17:04
|
|
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
|
|
|
Jun-07-2002 17:08
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
|
|
|
Re: Sorry
| quote: | Originally posted by Trunks
laat maar, ik had het dus blijkbaar bij het foute eind... Ik wilde alleen een beetje helpen en zo de boel een beetje levendig houden hiero, blijkbaar mag en kan het niet zo. Kijk het kan mij niet zoveel schelen want ik kom er toch wel aan. En zoals ik kan iedereen er aan komen. Er worden elke dag duizenden (letterlijk) ip's gepubliceert die getagged zijn en vol geduwd met trance films etc etc dus ja...??? je kunt wel zeggen: "het zal je maar overkomen getagged worden" maareh daar zijn gehele teams etc voor dus ^^ en elke internet provider heeft de regel ::: je mag geen eigen server runnen dus het is allemaal illegaal. iedereen downd dus van illegaal pubs af. sharen over netwerken mag eigenlijk ook niet dus alle universiteit studenten... Er worden op miljoenen pagina's ip's gepubliseert met ratio's etc en dan kan er hier niet 1tje bekend worden gemaakt die wel werkt en goed ook, nieuw en running ?
Er is weer een hoop gedoe en ik ben daar beetje de aanleiding van, dus sorry, ook de pm naar de moderator was niet zo slim maar ja van deze kant af, je wilt helpen en je thread wordt geclosed... alles voor niets... is toch ook balen niet. Maar ok mijn excuses voor de pm snuggle. ook petrus.
Ik zal voortaan mn mond weer houden af toe eens wat lezen en het downen maar weer voor mezelf houden, wie de pub wil die dus getagged was, met TTF 20 etc etc nieuwe albums stuurt maar ff een pm, doe ik het wel zo, belooft is belooft dus ja..
voor de rest jongens veel plezier met de scene, vakantie, muziek, feesten, werk, vrouwen, kinderen, want dat draait ook nog he 
Grz Trunks... |
Hey Trunks, oke, het aanbieden van je excuses is goed. Apology excepted. Maar let er in de toekomst op voordat je mensen (moderators) zeik-pm's gaat sturen. Die tweede die je me stuurde was dus ook NERGENS voor nodig, en dan een half uur daarna je excuses aanbieden. Denk na....Dit soort gedrag wordt hier niet getolereerd. Je excuses aanbieden: oke! Normaal praten: oke! Maar 2x een pm sturen vol met gezeur/gescheld.... nee!
Greetz,
SnuggLe
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Ik bedoel: wat heb je eraan om alle nieuwe mp3's voor jezelf te houden?
Enough said |
Cosmic guy, zie mijn post eerder over "punten van het sharen", die vijf punten die ik gaf... Tis niet zo makkelijk.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Last edited by SnuggLe on Jun-07-2002 at 18:34
|
|
Jun-07-2002 17:34
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 01:12.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|