Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mp3 sharing / Ftp's etc....wat is jullie mening?
Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by total woot


MEE EENS!
(stuk over: als je iets hebt, dat je het dan moet sharen)

aan de andere kant: als jij je te pletter hebt lopen zoeken voor een set, en na veel gedoe en gehannes heb je eindelijk die login, ga je hem dan gelijk doorgeven?


1) Sharen is niet zo simpel
2) Je hebt er genoeg HD ruimte en bandbreedte voor nodig
3) Het levert veel gezeur op (hij wel en ikke nie! , ik wil ook!)
4) Iedereen wil alleen maar meer meer meer
5) Kost me teveel tijd / moeite


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jun-07-2002 15:17 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

Pff wat een drukte om nix...


drukte om mp3 tjes????????


zow


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Jun-07-2002 15:19  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict



Registered: May 2001
Location: .

geen flame, wel een opmerking :
Niets is onvervangbaar. Er zal hooguit een schaarste komen (zie drugswereld), maar daaarna komen er vanzelf mensen met kennis en contacten en de wil om het te doen...

Old Post Jun-07-2002 15:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict



Registered: May 2001
Location: .

quote:
Originally posted by total woot


Niet om t een of t ander, maar ik denk dat de gemiddelde top 40 luisteraar dit forum ook een scene vind.

Of we gaan statuten schrijven en regeltjes verzinnen, zodat we onszelf de trance-verslaafden-vereniging kunnen noemen

en? is het een scene? nee toch? het is toch een boel lucht? en niet zo close en scenerig als dat doet denken bij dat woord?
als dit een scene zou zijn zou ik hier niet zitten, heb echt een schijthekel aan scenes en de hielenlikkerij eromheen.

Old Post Jun-07-2002 15:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

en vooral de drukdoenerij dat als een bepaalde scene opgerold wordt dat er dan geen leven meer mogelijk is


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Jun-07-2002 16:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trunks
tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Close to AA
Hello! Sorry

laat maar, ik had het dus blijkbaar bij het foute eind... Ik wilde alleen een beetje helpen en zo de boel een beetje levendig houden hiero, blijkbaar mag en kan het niet zo. Kijk het kan mij niet zoveel schelen want ik kom er toch wel aan. En zoals ik kan iedereen er aan komen. Er worden elke dag duizenden (letterlijk) ip's gepubliceert die getagged zijn en vol geduwd met trance films etc etc dus ja...??? je kunt wel zeggen: "het zal je maar overkomen getagged worden" maareh daar zijn gehele teams etc voor dus ^^ en elke internet provider heeft de regel ::: je mag geen eigen server runnen dus het is allemaal illegaal. iedereen downd dus van illegaal pubs af. sharen over netwerken mag eigenlijk ook niet dus alle universiteit studenten... Er worden op miljoenen pagina's ip's gepubliseert met ratio's etc en dan kan er hier niet 1tje bekend worden gemaakt die wel werkt en goed ook, nieuw en running ?

Er is weer een hoop gedoe en ik ben daar beetje de aanleiding van, dus sorry, ook de pm naar de moderator was niet zo slim maar ja van deze kant af, je wilt helpen en je thread wordt geclosed... alles voor niets... is toch ook balen niet. Maar ok mijn excuses voor de pm snuggle. ook petrus.

Ik zal voortaan mn mond weer houden af toe eens wat lezen en het downen maar weer voor mezelf houden, wie de pub wil die dus getagged was, met TTF 20 etc etc nieuwe albums stuurt maar ff een pm, doe ik het wel zo, belooft is belooft dus ja..

voor de rest jongens veel plezier met de scene, vakantie, muziek, feesten, werk, vrouwen, kinderen, want dat draait ook nog he

Grz Trunks...


___________________
The Weak will perish... and the strongest will survive..!! -<_Vegeta_>- & -<_Trunks_>-

Old Post Jun-07-2002 16:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Trunks Click here to Send Trunks a Private Message Add Trunks to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

quote:
Originally posted by Miss Proximus
en vooral de drukdoenerij dat als een bepaalde scene opgerold wordt dat er dan geen leven meer mogelijk is

Wat is dat nou weer voor domme opmerking?!?!
Als de grote groepen uit de mp3-scene allemaal worden opgerold staan er heus niet van de ene op de andere dag mensen op van....oh dat doen wij wel ff, mag wel een beetje meer respect hebben voor die gasten.


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post Jun-07-2002 16:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hamburgerboefje
Senior tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: Venlo --> Holland

Een van de voornaamste redenen dat ik op deze site ga kijken is omdat hier handige tips voorbijkomen over trance nummers. Als er iemand, maakt me geen fuk uit wie, aan goede titels kan helpen van nieuwe of oude trance nummers ben ik allang blij. Zit er ook nog een Ftp'tje bij wordt ik nog blijer. Ik zie niet in wat hier fout aan is. Het is toch alleen maar relaxed als je makkelijk aan veel GOEDE muziek komt.Dus ik ben voor het sharen. O ja ik moest wel heel hard lachen toen ik las dat sommige mensen het patsers noemden Voor die mensen die dat vinden heb ik 3 woorden......GET A LIFE.......

Old Post Jun-07-2002 16:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for hamburgerboefje Click here to Send hamburgerboefje a Private Message Add hamburgerboefje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

quote:
Originally posted by Donna

En dan komt zo'n gast als Blik op irc ff die isos beggen,hij krijgt m en is weer vertrokken,nouwww dan ben je lekker bezig zeg,NERDISCH en niks dan dat!


ach ja, ik kan toch niks goed doen in jou ogen.... kan me dus ook vrij weinig schelen wat je er van vind. Op IRC zitten allemaal mensen die aan alles kunnen komen en ook alles kunnen versturen zonder problemen, als ik het niet had gekregen dan was dat ook niet erg geweest. En de reden waarom ik zo snel weg was was omdat er meer mensen hier in huis wonen en die hebben de computer ook af en toe nodig, volgende keer zal ik speciaal voor jou wel wat langer blijven hangen....

ik vind trouwens dat je het zelf mag weten of je iets wilt sharen, als je het doet is het leuk, maar ga er gewoon niet om vragen in het forum. Verder vind ik dat de releases thread gewoon moet blijven, is gewoon heel erg handig voor de mensen die er niet zo 1-2-3 bij kunnen komen.


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Jun-07-2002 17:04 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

quote:
Originally posted by SnuggLe
Als moderator kan je hier vaak echt helemaal niets goed doen


wen er maar aan....


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Jun-07-2002 17:08 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42



Registered: Jan 2002
Location: home

Beseffen jullie eigenlijk wel in wat voor luxe positie iedereen hier zit? Ik bedoel, iedereen heeft wel AG (en zo niet, dat begrijp ik niet), dus iedereen kan (op den duur) wel aan alle mp3's komen die hij /zij graag wil. Het hele idee achter Audio Galaxy is: Delen . Dat is de basis, als niemand dat meer doet is AG ten dode opgeschreven. En het ligt aan jezelf of je alle nieuwste mp3's wilt delen of niet. Ik zit daar niet mee, ik vind het juist wel leuk als er wat ge-upped wordt bij mij. Hee, mensen met dezelfde smaak, denk ik dan. Het is geven en nemen (al neem ik een beetje meer dan ik geef aan mijn satelite status te zien ).

Ik bedoel: wat heb je eraan om alle nieuwe mp3's voor jezelf te houden?

Enough said


___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear


Old Post Jun-07-2002 17:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Re: Sorry

quote:
Originally posted by Trunks
laat maar, ik had het dus blijkbaar bij het foute eind... Ik wilde alleen een beetje helpen en zo de boel een beetje levendig houden hiero, blijkbaar mag en kan het niet zo. Kijk het kan mij niet zoveel schelen want ik kom er toch wel aan. En zoals ik kan iedereen er aan komen. Er worden elke dag duizenden (letterlijk) ip's gepubliceert die getagged zijn en vol geduwd met trance films etc etc dus ja...??? je kunt wel zeggen: "het zal je maar overkomen getagged worden" maareh daar zijn gehele teams etc voor dus ^^ en elke internet provider heeft de regel ::: je mag geen eigen server runnen dus het is allemaal illegaal. iedereen downd dus van illegaal pubs af. sharen over netwerken mag eigenlijk ook niet dus alle universiteit studenten... Er worden op miljoenen pagina's ip's gepubliseert met ratio's etc en dan kan er hier niet 1tje bekend worden gemaakt die wel werkt en goed ook, nieuw en running ?

Er is weer een hoop gedoe en ik ben daar beetje de aanleiding van, dus sorry, ook de pm naar de moderator was niet zo slim maar ja van deze kant af, je wilt helpen en je thread wordt geclosed... alles voor niets... is toch ook balen niet. Maar ok mijn excuses voor de pm snuggle. ook petrus.

Ik zal voortaan mn mond weer houden af toe eens wat lezen en het downen maar weer voor mezelf houden, wie de pub wil die dus getagged was, met TTF 20 etc etc nieuwe albums stuurt maar ff een pm, doe ik het wel zo, belooft is belooft dus ja..

voor de rest jongens veel plezier met de scene, vakantie, muziek, feesten, werk, vrouwen, kinderen, want dat draait ook nog he

Grz Trunks...


Hey Trunks, oke, het aanbieden van je excuses is goed. Apology excepted. Maar let er in de toekomst op voordat je mensen (moderators) zeik-pm's gaat sturen. Die tweede die je me stuurde was dus ook NERGENS voor nodig, en dan een half uur daarna je excuses aanbieden. Denk na....Dit soort gedrag wordt hier niet getolereerd. Je excuses aanbieden: oke! Normaal praten: oke! Maar 2x een pm sturen vol met gezeur/gescheld.... nee!

Greetz,
SnuggLe





quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik bedoel: wat heb je eraan om alle nieuwe mp3's voor jezelf te houden?

Enough said


Cosmic guy, zie mijn post eerder over "punten van het sharen", die vijf punten die ik gaf... Tis niet zo makkelijk.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Last edited by SnuggLe on Jun-07-2002 at 18:34

Old Post Jun-07-2002 17:34 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mp3 sharing / Ftp's etc....wat is jullie mening?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease help me ID this [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWJ Henze - "Auroraborealis" (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:12.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!