|
mja
ben op m'n 13e begonnen bij een cd-zaakje in leeuwarden, stond ik met m'n zus en de eigenaar op platenbeurzen, en op Lowlands 1995 
werk vanaf 1997 in de Horeca bij verschillende bedrijven e.d.
heb 1 jaar een "partymanager" functie gehad in de Ajax Lounge in de Amsterdam ArenA (naast F-side), wegens vervoersproblemen (jakekrende chauffeurs resulterend in autofobia) mee gestopt...jammer
is wel cool, via Tempo Team en Ober op veel plekken geweest zoals Huis ter Duin, Kurhaus, Hilton Amsterdam etc...leuk om te zien hoe t over werkt 
nou ja...werk nu vanaf november 2001 bij een theater. sta achter de bar en in de keuken met lunches en diners (voor bandleden/theatespelers etc)...is wel leuk werk maar niet echt uitdagend ofzo...tenzij je t een uitdaging vind om elke dag zelf je kassa te tellen 
en ja.....ik STUDEER en heb totaal geen behoefte om me vast te leggen door nu al (ja, ikke 20) een huis te gaan kopen e.d.
huren bevalt ook niet goed (ik wil groter maar is moeilijk) maar alles beter dan de rest van m'n leven op dezelfde plek te slijten!!

ben in m'n vrije tijd actief als kledingontwerpster voor mezelf...jammer alleen dat ik niet kan naaien, want de ontwerpen zijn kickass maar t resultaat is vaak wat minder spetterend whehe