Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > 24/7/2009 - Armin Van Buuren - בגני התערוכה
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

benji, what's the deal with fridays?


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jul-07-2009 23:00 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benji904
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2006
Location: Jerusalem, Israel

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
benji, what's the deal with fridays?


Well, you can guess....like some other addicts here I'm shomer shabbat....another good reason to explore the foreign festivals again this year....Creamfields and SW4 in the UK, Dancetour and Trance on the Beach in the Netherlands!!

Old Post Jul-08-2009 12:42  Israel
Click Here to See the Profile for benji904 Click here to Send benji904 a Private Message Add benji904 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MINTZ
Senior tranceaddict



Registered: May 2007
Location: TLV

מישהו יודע אם הולכים למכור כרטיסים במקום?

אחרי הכל זה מקום פתוח - לא ידוע לי שיכולים ל"אזול" הכרטיסים במצב כזה...

אשמח לתשובה (מדוייקת) בנושא - ירון.

Old Post Jul-11-2009 17:04  Israel
Click Here to See the Profile for MINTZ Add MINTZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by MINTZ
מישהו יודע אם הולכים למכור כרטיסים במקום?

אחרי הכל זה מקום פתוח - לא ידוע לי שיכולים ל"אזול" הכרטיסים במצב כזה...

אשמח לתשובה (מדוייקת) בנושא - ירון.


בהסתמך על אירועים קודמים בניצנים שלאחד מהם מכרתי כרטיסים בעצמי התשובה היא לא. אין שם קופות בכלל, לא משנה כמה כרטיסים יימכרו, נראה לי שאין להם בעיה מהבחינה הזו שכן המכירה המוקדמת רצה כבר כמעט חודש ויש עוד שבועיים עד המסיבה.
תתארגן על כרטיס לפני, וכמובן, תגיע למסיבת קלאסיקות בשישי הקרוב


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jul-11-2009 21:51 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MINTZ
Senior tranceaddict



Registered: May 2007
Location: TLV

וואלה - מפתיעה אותי התשובה שלך אילן...

ובכלל למיטב זכרוני במסיבות כאלו - תמיד יש מכירה במקום... לא יודע...

זה הופך את זה למסובך לקנות מראש - לכן יש מצב שאני לא אגיע :=\

אלה שמוכרים את הכרטיסים קצת מעצבנים אותי ( ביחוד אחד מסויים שאולי קורא את זה ויודע [שאני לא אזכיר את שמו] ששולח (שלח) לי הודעות מעצבנות על כל מיני מסיבות שאין לי בהן עיניין)

בכל מקרה אני אשמח לעוד מידע מהמארגנים (דגש על המארגנים) של המסיבה - במידה ויש כזה מישהו בפורום...

ירון.

Old Post Jul-12-2009 16:30  Israel
Click Here to See the Profile for MINTZ Add MINTZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by MINTZ
וואלה - מפתיעה אותי התשובה שלך אילן...

ובכלל למיטב זכרוני במסיבות כאלו - תמיד יש מכירה במקום... לא יודע...

זה הופך את זה למסובך לקנות מראש - לכן יש מצב שאני לא אגיע :=\

אלה שמוכרים את הכרטיסים קצת מעצבנים אותי ( ביחוד אחד מסויים שאולי קורא את זה ויודע [שאני לא אזכיר את שמו] ששולח (שלח) לי הודעות מעצבנות על כל מיני מסיבות שאין לי בהן עיניין)

בכל מקרה אני אשמח לעוד מידע מהמארגנים (דגש על המארגנים) של המסיבה - במידה ויש כזה מישהו בפורום...

ירון.


ירון, קודם כל, בהפקה כזו גדולה לבקש מידע מהמארגנים זה בערך כמו לבקש שצביקה הדר יסביר לך למה מתמודד מסוים הודח בעונה השנייה של כוכב נולד.
יש כל כך הרבה יחצנים שזה התפקיד הפשוט שלהם, למכור כרטיסים, לתת פרטים מרכזיים על מה שהולך להיות, שוב אני אומר לך, פעמיים קודמות בניצנים שהייתי לא הייתה מכירה במקום. אני לא רואה שום סיבה שהפעם תהיה מכירה במקום, בעיקר לאור העובדה שהמכירה כבר נמשכת כחודש ואני מתאר לעצמי שהמארגנים רואים נתונים לא רעים בכלל לגבי מספר הכרטיסים שנמכרו.
אם אתה מדבר על עופר בפוסט הקודם, פשוט תבקש שלא ישלחו לך הודעות, אני מתקשה להאמין שזה לא יעבוד.
ודבר אחרון:
שבוע לפני, (בשישי הקרוב) יש מסיבת קלאסיקות טראנס, בלי מכירה מוקדמת, בלי יחצנים, ואם תרצה, אני אסדר לך לקבל פרטים מלאים על המסיבה מהמארגנים עצמם... סיבה טובה לצאת מהבית לא?


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jul-12-2009 17:59 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

אילן, אתם תקליטו את הסטים מהקלאסיקות?

Old Post Jul-13-2009 00:29 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Viber
אילן, אתם תקליטו את הסטים מהקלאסיקות?


אם לא יהיו תקלות, אני מקווה שזה לא אומר שעקב כך תוותר על האירוע...


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jul-13-2009 08:19 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אם לא יהיו תקלות, אני מקווה שזה לא אומר שעקב כך תוותר על האירוע...


לא, זה יהיה עקב סיבות אחרות.

Old Post Jul-13-2009 17:02 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HANDSOME PR
tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: israel
BREAKING NEWS!!!!!!!!!!

הפקת העשור של האומן 17 ושירזי
*********************
Timeless – summer of Love
*********************
www.timeless-haoman17shirazi.com
שישי מ-22:00 ועד שעות הבוקר
**TIMELESS** Summer of Love
--------------------------------------
לבקשת הקהל שינינו את מקום האירוע למרכז הארץ, תל אביב והוא יתקיים בהפקה מושקעת וחסרת תקדים בדיוק כמתוכנן

גני התערוכה

ביתן 1 - תל אביב

24.7 שישי מ-22:00 ועד שעות הבוקר
האומן 17 שירזי הפקת העשור לרגל עשור של הפקות ומסיבות משותפות לכולם – כאחד, עשור של אהבה לכל המינים והצבעים בפסטיבל האלקטרוני הגדול והמושקע ביותר שנראה במחוזותינו,
קשה להאמין הצלחנו לאחד על במה אחת את דיג'י
********************
ARMIN VAN BUUREN (NH)
********************
www.arminvanbuuren.com
www.myspace.com/arminvanbuuren
www.tranceil.co.il/value/37

היוצר ההולנדי והדי.ג'יי המדורג מספר 1 בעולם על פי ה- DJ Mag השנה השלישית ברציפות . האיש שאחראי על כמה מהמסיבות המוצלחות שנראה בישראל בשנים האחרונות, שהתפרסם בעולם בזכות הסאונד הייחודי שלו והאישיות הכובשת, מעבר להישגיו המוזיקליים, מחזיק ההולנדי המעופף גם בתכנית רדיו A State of Trance שמשודרת ב- 15 מדינות בכל העולם ביניהן אוקראינה, ירדן ולבנון .התכנית, ששוברת שיאים של האזנה רדיופונית ומחזיקה במעל 6 מיליון מאזינים.
ואחרי מאמצים כבירים של שנים להחזיר לישראל
את אחד היוצרים המוכשרים ביותר בתחום אליו התגעגעו מאוד

********************
DEEP DISH - SHARAM
********************
www.myspace.com/sharamdish
sharam.net/


SHARAM מהצמד DEEP DISH (ארה"ב – אירני במקור)
דיפ דיש פועלים מהעיר וושינגטון, ונתפרסמו ביצירת גרסאות ריקודים ללהיטים של שר, מדונה וגבריאל ובהופעותיהם החיות. הם גם שיתפו פעולה עם אמנים כריצ'רד מורל והלהקה הבריטית "Everything but the girl" באלבומם "Junk Science" מ-1998. הסינגל "The Future of the Future (Stay Gold)" שהוקלט עם הלהקה הבריטית הגיע למקום הראשון במצעדי פזמוני הריקודים באותה שנה.רמיקסים נודעים שלהם הם לשירים "Thank you" ו "Stoned" של דיידו, על הראשון הם אף זכו בפרס הגראמי
זהו האירוע הגדול והמושקע ביותר שהפקנו עד הלום, מערכות הגברה ותאורה ברמה עולמית,במה אדירה וכמובן ברים ואוכל בכל מקום.
האירוע ימשך למעלה מ12 שעות ומובטחת לכולנו חוויה של פעם בחיים !!!
כידוע השיתוף פעולה בין האומן 17 ושירזי החל למעלה מעשור עוד מימי האומן 17 בירושלים ועד היום. ההפקות הללו מאחדות את כל סוגי האנשים מכל הארץ
ויצרו לעצמם שם דבר גם בעולם. גדולי האומנים והיוצרים מכל רחבי תבל מתארחים
בהפקות הללו מידי חג – הידועות בד"כ כמסיבות אפטר מטורפות הנמשכות שעות רבות.
"אין מסיבה דומה לשנייה" זה משפט ידוע, שכן שירזי ידוע בכשרונו לייצר אווירה ותפאורה מדהימה בכל פעם מחדש אשר משאירה את כולם פעורי פה.
וזו גם אחת הסיבות מדוע זה נמשך כל כך הרבה שנים.
השקעה במסיבה זה הדבר כי חשוב לנו הן מבחינת המוסיקה, התאורה , הסאונד והתפאורה
בכדי לייצר חווית בילוי מושלמת לכן יש הרבה למה לצפות שכן ההפקה בביתן 1 בגני התערוכה תאחד התקופה הזו לאירוע אחד יחיד במינו!

כן כן קשה להאמין אבל כל זה
יקרה בפסטיבל הגדול והמושקע ביותר
ביותר שעשינו עד היום
מערכות סאונד ללא תחרות - תפאורה - במה -
מתחמי וי.אי.פי וברים מפנקים בכל פינה
זו תהיה חוויה של פעם בחיים

מכירת כרטיסים החלה

:מוקדי המכירה הם

עופר –052-8303124
איזור תל אביב
-------------------------

ליאת ברבי -0507964424
איזור חולון/ראשל''צ והסביבה
-------------------------

גבי אלבז -0524636310
איזור השפלה
-------------------------

אבי אשרף -0527065550
איזור רמלה,רחוב הרצל 54 טורטיה באר
-------------------------

ראובן מדניק -0523524181
איזור ראשל''צ/לוד/תל
-------------------------

רן ארובס -0522433324
איזור הדרום/אשדוד
-------------------------

רוני ג'אן -0547867541
איזור חולון,תל אביב,קניון עזריאלי
-------------------------

נועם מועלם -0526446662
כל הארץ
-------------------------

עומרי עזרן -0526869023
איזור נתניה+תל אביב בערב
-------------------------

אפרת קסטרו -0505725920
איזור עפולה,חדרה,כפר יונה והסביבה
-------------------------

עמית קניספל -0522557262
איזור כפר סבא/חולון
-------------------------

מור חדד -0523517351
איזור מודיעין
-------------------------

שומרון סימנה -0547226419
איזור השפלה,לוד
--------------------------

אלי -0505601767
איזור נצרת
---------------------------

אנא הזדרזו ברכישת הכרטיסים כי המחיר עולה....



מחיר לכרטיס רגיל עד סוף שבוע:180 ש''ח
אח''כ יעלה ל200 ש''ח

מחיר לכרטיס וי.איי.פי עד סוף שבוע:250 ש''ח
אח''כ יעלה ל280 ש''ח
אז להזדרז
לפרטים:0528303124

!!תודה ולהתראות

Last edited by HANDSOME PR on Jul-15-2009 at 15:52

Old Post Jul-15-2009 15:47  Israel
Click Here to See the Profile for HANDSOME PR Click here to Send HANDSOME PR a Private Message Add HANDSOME PR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Spitz
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: IsraeL

אני בעד.
אוירה קצת אחרת. ויותר קרוב לבית

Old Post Jul-15-2009 16:34  Israel
Click Here to See the Profile for Spitz Click here to Send Spitz a Private Message Add Spitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LA©
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: TDot, Canada

quote:
Originally posted by Spitz
אני בעד.
אוירה קצת אחרת. ויותר קרוב לבית


אני דווקא נגד... מסיבות חוף בארץ הן תמיד כייפיות ולדעתי זו אווירה אחרת וייחודית. כשחברים שלי בחו"ל שמעו מסיבה על החוף עם ארמין הם השתגעו, הם אפילו שקלו לעלות על טיסה שעולה מעל ל- 1000 דולר ולבוא לפה בשביל זה... אבל בשביל מסיבה באולם גדול כמו ביתן אחד בגני התערוכה - ממש לא. גם אם זו מסיבה מאוד מאוד מושקעת, מסיבות כאלו יש מספיק בכל עיר גדולה. גם בת"א עושה רושם שזה הפך למשהו לא כזה נדיר שקורה פעם פעמיים בשנה.

אני מסכימה שאולי לחלקכם שגר באזור המרכז קל יותר להגיע, אבל באמת, לדעתי זה מגוחך כשהמרחקים בארץ הם כל כך קטנים ולהגיע לניצנים זה כמו יריקה. בשביל מסיבות טראנס אנשים נוסעים שעות ולפעמים גם טסים לחצי השני של העולם... אז מה זה כבר נסיעה לניצנים. הכל יחסי אנשים.

שינוי המקום (מבחינה אישית) הוריד לי קצת מההתלהבות לקראת המסיבה... אולי נגיע אולי לא, נראה...

Old Post Jul-20-2009 08:15 
Click Here to See the Profile for LA© Click here to Send LA© a Private Message Add LA© to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > 24/7/2009 - Armin Van Buuren - בגני התערוכה
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp! can someone plz id this track for me? mp3 attached [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKings Of Rhythm - Bomb Da Loop (Loop Da Loop Mix) w/ Murk - Reach For Me (Accapella) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:22.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!