|
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
moet je wel erg lang en veel draaien hoor, het is mij nog niet gelukt...
|
hmz ik heb het al wel van een aantal mensen gehoord dat de riem slapper werd, maar goed ik weet niet hoe intensief jij je TTs gebruikt
| quote: |
Je moet goed lezen: we hebben het hier over iemand met niet zo'n groot budget. Zeg nou zelf, als je ergens mee wil beginnen, dan wil je toch niet nog een jaar wachten omdat je nu geen geld hebt?!
|
ben ik wel mee eens, maar ik vind DDs gewoon zoveel beter dan BDs. maar ja je moet roeien met de riemen die je hebt he
Jesse:
ff 1 ding wat ik me afvraag, als je wilt draait zal je toch wel aardig wat geld nodig moeten hebben voor het bijhouden van je platencollectie. als je nu al het onderste uit de kan moet halen voor het kopen van TTs, heb je dan wel geld genoeg voor platen? je kan natuurlijk wel af en toe een plaatje kopen, maar ik weet niet of dat wel zo leuk is. besef wel goed dat in je platen onzettend veel geld gaat zitten en dat je dus 100% achter het idee dat je wilt gaan draaien bent. (misschien dan toch beter om DDs te kopen?)
uit een vorige reply van je:
Is dus niet hetzelfde als even duur zijn. Een BD zal procentueel niet erg veel verschillen bij verkoop van een DD. Het startbedrag van een BD is alleen lager, dus kun je je ook niet zo'n buil laten vallen.
|
sorry maar kan je hier wat duidelijker zijn?
Jij gaat er al vanuit dat BD slechter zijn? Ik neem aan dat je dat kunt zeggen omdat je uit ervaring spreekt (dat je dus zelf zowel BD's als DD's hebt gehad?) of is dat omdat jij dat 'vindt'?
|
toen ik zelf begon met draaien, heb ik zelf ook heel wat mensen gevraagd over welke TTs ik moest kopen. om eerlijk te zijn heb ik geen BDs echt onder handen gehad, ja heel ff een kwartiertje op een feestje van een vriend, maar toen hebben we mijn TTs gelijk maar opgehaald. maar iig het advies van iedereen die ik sprak was: koop DDs, ik heb dan ook heel wat mensen gevraagd, waaronder een zeer goede vriend die gear verkoopt en verhuurt. hij zei ook tegen mij dat ik toch wel het beste DDs kon kopen.
Je spreekt jezelf trouwens tegen:
die 'dubbelop-zin' van mij was naar aanleiding van dit stukje...
|
ja maar het is sowieso beter iets in de hand te hebben dan in de lucht dat was dat dubbelop
Hoop dat je blij bent met mijn reply |
ja hoor misschien moeten we een keer een soort battle ergens in het land organiseren, dan neem ik wel een DD-promotieteam mee
|