Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hoe is iedereen een tranceaddict geworden?
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Robvef
Bring That Beat Back!!!

Registered: Jan 2001

Gelukkig zijn er ook nog normale mensen.

Old Post Jan-18-2002 07:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Robvef Click here to Send Robvef a Private Message Visit Robvef's homepage! Add Robvef to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppet
animal

Registered: Apr 2001

Valt me op dat redelijk veel mensen door Tiesto eraan verslaafd zijn geraakt...ik ook trouwens. Vond altijd die happy hardcore wel leuk en die eurotrance, maar vond dat te zacht en te happy dus ging ik hardere muziek luisteren en minder-commercieler. Toen ik in een platenzaak tiesto-live at innercity luisterde was ik bij het eerste nummer al verkocht (gruwlijk nummer!!!!!!!, nog steeds vet). Ja en toen een beetje meer downen van dat soort muziek en bandjes kopieren en toen begon de bal te rollen, toen was ik helemaal verslaafd.

En nu begin ik progressive vetter te vinden dan trance, maar ook de iets hardere stijl a la marco v. Vind alles wel een beetje leuk behalve de top40 trance, dj boozy woozy-party affair kan ik niet uitstaan!!!!!!!!!!!!!!!!

Greetz Muppet

Old Post Jan-18-2002 09:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppet Click here to Send Muppet a Private Message Add Muppet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted

Registered: Sep 2001

quote:

Original posted by New Wave

Wil ik wel eens weten, ik draag nog bijna elke dag maxxies......(nu met extra verwarmende nieuwe zooltjes ).....ZIJN DER NOG MEER......of ben ik de enige met nog een beetje gabber syntomen?......kop gaat ook nog altijd voor de helft kaal....

Maxjes draag ik niet meer. Maar draag zomers nog wel me zomer aussie, lekker jasje blijft het. En het staat nog leuk ook nog . tja zeg nou zelf een trainingspak van 350 piekies en dan maar 5 keer dragen is natuurlijk zonde. Dus het jasje draag ik nog. De broek niet meer die is kaduuk (Foutje met vuur)

Old Post Jan-18-2002 12:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for LightForce Click here to Send LightForce a Private Message Add LightForce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HaZZa
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001

Ik kan me inleven met een groot deel van de TA's hier. 2 Unlimited en DJ Paul waren tog wel de eerste die ik hoorde. Voor mijn gevoel valt dat niet echt onder trance, maar hetgene wat er het dichtst bij in de buurt komt.
Tis niet dat ik er later mee ben, maar mijn eerste nummer kan ik me nog goed herinneren : Dumonde - See The Light.
Volgens mij was het de readio rip, en iets van 128 K, aar dat was het eerste trance nummer waar ik helemaal van uit mn plaat ging. Had wel eerder trance nummers gehoord, maar meestal als we ergens gingen stappen, en dat werd dan gedraaid in de auto (in de discotheek zelf niet ,dat konden we alleen dromen.) Het probleem was dan altijd dat ik nooit wist welke cd's dat waren. Meestal was ik dan gewoon te zat of te stoned om het te vragen.
Ik kan me nog wel de Hypnotrance cd's herinneren. En uiteraard de Trance Top 100 cd's waar inmiddels al deel 238230098715 van uit is geloof ik.
En kent iemand Serious Beats nog? Ik heb nu een nummer op de nieuwste Gary D, dat een remake is van een nummer van een van de Serious Beats CD's (k geloof nmr 12).

Ik weet ook nog goed toen ik mn eerste mp3 downloade. Ik chatte toen veel op de TMF chat, en ik hoorde er wel lui over praten, maar het interesseerde me niet. Toen heb ik me er een middag in verdiept, en aan het eind van die middag hoorde ik mn eerste mp3 van het internet: DJ Jean - The Launch. Ik heb 3 dagen rondgelopen met de gedachte "Huh? WTF? Hoe is dat mogelijk?"

Sinds mijn eerste Innercity in 2000, ben ik wat meer naar de zware trance gegaan, de hardtrance en techno spraken me vanaf die tijd erg aan. Maar niettemin vind ik een goeie synth door een nummer onwijs goed...als het maar goed past, en als het maar goed wordt opgebouwd, dan krijgt een nummer mij meestal wel uit mn plaat.

Dat was ongeveer mijn ervaring met trance voor het eerst

Old Post Jan-18-2002 14:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for HaZZa Click here to Send HaZZa a Private Message Add HaZZa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Marco Harleman
tranceaddict

Registered: Aug 2001

Bij mij is het eigenlijk begonnen met de MTV cd's. Dus ook 2unlimitid DJ Bobo etc etc. Als je die zooi nu hoort dan weet je niet meer wat je meemaakt. Terwijl een hoop vrienden eigenlijk nog een beetje bij guns en roses waren en de toenmalige top 40 hits begon ik al een beetje trance achtige cd's te kopen. Het begon pas goed met de cd van tiesto van IC. Dat is inderdaad nog steeds een wereld cd
Nu zit ik op mijn werk hele dagen achter de computer en da kan de baas vind ik toch wel betalen dat ik dan bijna dag en nacht muziek aan het downloaden ben. Toen ik eenmaal napster had ontdekt was het hek van de dam. later kwamen daar AG en deze site bij en sinds een half jaar ook djmixes2k. Ik heb nu regelmatig dat mijn harde schijf = 20 gig vol zit met muziek. gelukkig heb ik een tapestreamer waar 30 gig op kan dus voorlopig kan ik nog wel even. De eerste houseparty was TE in de Statenhal in Den Haag, met daarna een after in de Eau. Toen IC99. Daar mijn eerste kennismaking gehad met XTC. Stond werkelijk de hele dag erna nog strak. En sindsdien gaan we bijna 1 keer per maand naar een leuk feestje 2feb is de volgende alleen weten we nog niet welke Of naar qontact of naar antwerpen of naar de amsterdam studio's. Mijn voorkeuren gaan nu toch wel uit naar stevige club, trance een beetje hardtrance en progressive.

Old Post Jan-18-2002 15:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Marco Harleman Click here to Send Marco Harleman a Private Message Visit Marco Harleman's homepage! Add Marco Harleman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Valhalla
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

Het verhaaltje begon met de hardcore, vanaf Thunderdome 5 ofzo was ik helemaal verkocht. Aussitje erbij en lekker trippuh . Nooit aan pilletje gedaan toen en nu nog steeds niet, iets wat ik ook nooit zal doen. Een jointje is wel lekker maar je weet wat er met je gebeurt, per pil verschilt het effect.
Na die periode ging ik een beetje top40 crap luisteren totdat........ DJ Tiesto een meesterlijke set draaide op Innercity, we all remember .
Dit was echt zo'n geweldige set. ik kocht de compilatie en was helemaal verkocht. Vanaf toen ben ik trance gaan luisteren. eerst de soft trance wat nu de commerciele rotzooi is. Maar nu ik naar feesten aan het gaan ben komt het oude hardcore gevoel toch weer en mijn favo muziek zijn toch techno met al zijn spacy geluidjes en hardhouse/hardtrance met de lekkere bass .

Aldus een trance-addict in training ROFL ! Hardcore will never die

Old Post Jan-18-2002 19:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Valhalla Click here to Send Valhalla a Private Message Add Valhalla to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by Valhalla

Hardcore will never die

Tieten, heeeeeeeerlijk dat zinnetje........heb je al nieuwe verwarmde schoenzooltjes voor je maxxies? ik wel, ze gaan nu NOG langer mee dan der normale maxxies......

Old Post Jan-18-2002 20:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Ik ging altijd plate luistere na school bij midtown, lekker hakken daaro =) en toen pakte ik een keer een trance plaat, maar ik denk dat commerciele nummertjes als carlos - silmarillia en dj jurgen - better off alone (zeker NIET the launch) voor de grote intresse hebbn gezorgd. hardcore liep toch een beetje op zn end en toen midtown dordt geen hardcore platen meer verkocht, ging ik steeds meer trance luisteren.. in 1999 zelfs aardig wat van die trance complatie cds gekocht (mystery land, en nog een paar die ik ni meer weet)
naja dis we een beetje een korte story...(dat hele (happy) hardcore, 2unlimited, james brown is dead, mc hammer gebeuren ervoor skip ik maar ff voor et gemak )

ik heb trouwens ook nog maxen liggen=)
en nog andere nike dinges voor naar school heheh

ta-forum-members midi site

Old Post Jan-18-2002 22:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

ik vind et trouwens rot dat mn ausbroek gejat is....per ongeluk mn gymspullen op school gelaten.. kutconcierges

ta-forum-members midi site

Old Post Jan-18-2002 22:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by John
mc hammer

volgens mij is dat geen trance hoor...

Old Post Jan-18-2002 22:56 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Optimus

volgens mij is dat geen trance hoor...

dance

dat is een ruime opvatting, je bent begonnen met een stijl en in de loop der tijd verschuift je stijl en in ons geval zijn wij bij trance uitgekomen. Denk nie dat ik t beter kan zeggen hehe. maar tis ook half 10 sochtends

Old Post Jan-19-2002 08:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

haha.. er heeft weer iemand liggen graven... altijd leuk om die verhaaltjes te horen

Ben al 5 jaar addicted nu

Old Post Jan-19-2002 11:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hoe is iedereen een tranceaddict geworden?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackGerman anthem 1994 (Possibly Eye-Q) [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBarcode Brothers - Train. [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:50.

Forum Rules: