Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > 03/04/2010 Trance Energy, Utrecht
Pages (14): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Remofski
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2007

Waar is den tijd dat Svenson & Gielen de anthems nog verzorgden...

Old Post Jan-13-2010 10:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Remofski Click here to Send Remofski a Private Message Add Remofski to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina

Registered: Jan 2006
ik vind het nog meevallen, er zijn toch echt al veel slechtere anthems geweest ook hoor

Old Post Jan-13-2010 13:55  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remofski
Senior tranceaddict

Mja, het past inderdaad in het rijtje. Ik vind de laatste 5 anthems op niets meer trekken eigenlijk. Na dat van Rank 1 in 2005 zijn ze de tech-kant opgegaan - de doodgraver des trancegeluids.

Old Post Jan-13-2010 14:16  Belgium
Click Here to See the Profile for Remofski Click here to Send Remofski a Private Message Add Remofski to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina

tis ni omda gij techtrance ni goed vindt, dat ge da zo moet veralgemenen he

Old Post Jan-13-2010 14:34  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
De Geert
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2006

Het is natuurlijk ook Trance Energy, waarin "Energy" voor mij toch nog steeds staat voor het iets hardere werk, of toch minstens de bigroom-sound.

De riff van het nieuwe anthem is wel ferm en catchy, de rest van de track iets minder. Maar wees maar zeker dat het zal werken op TE!

Old Post Jan-13-2010 14:36  Belgium
Click Here to See the Profile for De Geert Click here to Send De Geert a Private Message Add De Geert to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by christina
ik vind het nog meevallen, er zijn toch echt al veel slechtere anthems geweest ook hoor

Dan ben ik toch eens benieuwd welke die slechtere anthems geweest zouden zijn

De eerste keer dat ik een sample hoorde vond ik die van dit jaar nog wel meevallen, maar nu ik hem hier wat uitgebreider hoor vind ik hem toch ook eerder teleurstellend

Old Post Jan-13-2010 14:39  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Dan ben ik toch eens benieuwd welke die slechtere anthems geweest zouden zijn

De eerste keer dat ik een sample hoorde vond ik die van dit jaar nog wel meevallen, maar nu ik hem hier wat uitgebreider hoor vind ik hem toch ook eerder teleurstellend

thrill en L.E.D. there be light waren eerder verschrikkelijk voor mij en ik ben ook gene svenson & gielen fan

Old Post Jan-13-2010 15:57  Belgium
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Remofski
tech-kant - de doodgraver des trancegeluids.

+1!
onlangs een deel gehoord van de top 2009 van ASOT. zat weer boordevol nummers die echt prachtig beginnen om dan over te gaan naar plat gebeuk.

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jan-13-2010 16:11  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remofski
Senior tranceaddict

Idd verschrikkelijk. Niet veel zaken die mij meer irriteren dan een enorme epische opbouw met mooie melodie, een veelbelovende trancebreak EN DAN... pweup pweup pweup. Echt hemeltergend als je naar zo'n set aan het luisteren bent.

Dan luister ik nog liever naar electro, daarvan wéét je tenminste dat het boecht is wanneer je ernaar begint te luisteren.

Ik stel voor producties die geen synths of voor het leeuwendeel een (zweverige) melodieuze ondertoon hebben niet langer als trance te bestempelen en het bijgevolg zo ver mogelijk van TE weg te houden. Housebrol genoeg op events tegenwoordig, gun de mensen met smaak ook eens iets.

Old Post Jan-14-2010 13:24  Belgium
De Geert
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2006

quote:
Originally posted by Gladius
+1!
onlangs een deel gehoord van de top 2009 van ASOT. zat weer boordevol nummers die echt prachtig beginnen om dan over te gaan naar plat gebeuk.

Zoals?
Als ik de top 20 bekijk, lijkt mij enkel de Club Mix van "Not Enough Time" aan dergelijke beschrijving te voldoen...
Niet dat de ASOT Top 20 de referentie is, maar we moeten toch ook niet beginnen veralgemenen.

Old Post Jan-14-2010 13:55  Belgium
Click Here to See the Profile for De Geert Click here to Send De Geert a Private Message Add De Geert to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by De Geert
Zoals?
Als ik de top 20 bekijk, lijkt mij enkel de Club Mix van "Not Enough Time" aan dergelijke beschrijving te voldoen...
Niet dat de ASOT Top 20 de referentie is, maar we moeten toch ook niet beginnen veralgemenen.

mja, veel kon ik er mij zo toch ook niet herinneren. Ik vond vooral dat er veel vocale brol tussen zat

Old Post Jan-14-2010 14:20  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

quote:
Originally posted by Remofski
Idd verschrikkelijk. Niet veel zaken die mij meer irriteren dan een enorme epische opbouw met mooie melodie, een veelbelovende trancebreak EN DAN... pweup pweup pweup. Echt hemeltergend als je naar zo'n set aan het luisteren bent.

Das het grote verschil met de muziek (trance) van vroeger. Toen wist je tijdens een break of opbouw dat 'het' ging komen. Maar nu weet je toch al in 9 van de 10 gevallen dat 'het' niet komt.

Old Post Jan-15-2010 11:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > 03/04/2010 Trance Energy, Utrecht
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAn Electro track to ID. Played by T.Ishino on Mayday PL 10-11-2005. Sample Inside. [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackA.I.D.A. - Merrit [2001]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:56.

Forum Rules: