|
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
אז ככה קיבלתי תשובה ו....
תראו אותי חודש הבא בטי אל וי במסיבת טראנס עצבנית ביותר!!!!!!!!!
איך שמחתי כשהודיעו לי את זה
רק אני מקווה שאני לא אשאר שבת באותו זמן
אני יקבל עוד פרטים בקשר למסיבה בקרוב ואני יודיע פה
|
אחי שיהיה לך הכי הצלחה
אני לא ממש חובב של פסיכודאלי בזמן האחרון אבל לפי הסט שלך ששמעתי
באמת יכול להיות לך עתיד אם תמשיך ותדבוק במשימתך.
אם בא לך אני יכול לזרוק מילה לבעלי הפורום
אולי הוא יזמין אותך איזה ערב
|