Uifluiten slaat idd nergens op, techno is niet echt mijn muziek ik wist vantevoren, zie line-up, wat er gedraaid kon worden. Het viel me achteraf nog tegen, nou so be it. Marco en Dana hebben me iig niet teleurgesteld. Maar ik denk idd dat deze muziekstijlen niet echt bij elkaar op een feest met 1 zaal passen.
Jul-16-2002 07:40
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by hamburgerboefje
hahahaha wat een humor. Nee jou reactie slaat ergens op!! Hoezo respectloos??Hoeveel $$$ verdienen die dj's tegenwoordig wel niet?? Kom op man dan kunnen ze zich toch wel en beetje aan het publiek aanpassen...
Ga mij een beetje uitlachen, ubernerd ben jij, niet te geloven!
Een DJ uitfluiten is zoiezo 100% respectloos!!
Enja, ze verdienen veel, maar dat zegt helemaal NIETS over welke style je op welk moment draaid.....en als ik jouw zo hoor over je nichten groovy techno dan heb jij der blijkbaar geen verstand van...want zoals je de line up ziet heeft chris weinig echte groovy nichten muziek gedraaid.....ik know..ik heb bijna al die platen op vinyl....enja, ze passen zich wel aan.....in hun doen....wat verwacht je dat hij effe Dana haar platen pakt omdat die TMF sukkels dat graag willen horen....blijkbaar heeft 80% geen idee van wat de rol is van een DJ en hoe hij te werk gaat..
Als je echt slim na had gedacht ha dje kunnen weten dat Chris Liebing niet op zijn hardst ging draaien.......je had daarom ook kunnen weten dat Black geen Awakenings geluid zou bevatten....je weet ook donders goed dat op Sensation niet konstand keihard wordt gebeukt omdat die TMF sletjes daar niet tegen kunnen.....
Ook heeft ID&T nooit beweerd dat er vol beuken techno gedraaid zou worden, het zou een harde Sensation worden....en vergeleken met White is dat ook gebeurt..................hahahaha.... sukkeltje
Jul-16-2002 08:47
Miss Proximus
titelloos
quote:
en anders moet je het geen Sensation BLACKKKKKKKKK noemen!! dus op een feest met mensen in het zwart gekleed, met alleen maar horror afbeeldingen en geluiden etc etc verwacht IK nou eenmaal geen softe saaie eentonige muziek
lol!!!
Jij hebt zeker nog nooit van Taciturne - Der Toten gehoord???
Dat is namelijk gecategoriseerd onder TERROR maar het is misschien 100 - 120 BPM
N00bjes snappen kennelijk niet dat langzame (groovy) numemrs ook ONTZETTEND hard kunnen zijn
over dat uitfluiten: je weet toch hoe mainstream publiek naar een feest gaat? dj komt voor mij" i.p.v. IK KOM VOOR DE DJ
Sensation....blegh
ID&T heeft daarentegen nog steeds mijn stem HEY DICK boek Antiphus voor de Nieuwe Cubic
Jul-16-2002 08:53
K.nattick
tranceaddict
Registered: May 2001
Een deejay uitfluiten - ook al verdient hij ceequu zij tig eurootjes - getuigt van weinig respect. Inderdaad, je betaalt vrij veel (understatement) voor een Sensation ticket, dus je verwachtingen liggen natuurlijk hoog.
Dat betekent niet dat je exact krijgt waarvoor je gaat. "What you see is what you get" geldt in feite ook voor Sensation (what you hear is what you get). Voor de fluitende en joelende mensen onder ons: denk eerst ff na voordat je naar zo'n diverse party als deze gaat. Sensation is nooit bedoeld voor een bepaalde stijl, het was altijd een combinatie van. Bovendien staan de muziek en deejay veel minder centraal dan bij andere feesten. In de Amsterdam Arena gaat het veel meer om de sfeer, aankleding, visuele effecten en andere extra's.
Overigens heb ik van elke deejay genoten (Chris L. ging na een storinkje in z'n set over op wel heel errug softe platen, maar toch: ik heb me onwijs vermaakt) en nope: ik ben geen sensation-nerd of whatever.
Last edited by K.nattick on Jul-16-2002 at 11:44
Jul-16-2002 08:58
hamburgerboefje
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2001
quote:
Originally posted by New Wave
Ga mij een beetje uitlachen, ubernerd ben jij, niet te geloven!
Een DJ uitfluiten is zoiezo 100% respectloos!!
Enja, ze verdienen veel, maar dat zegt helemaal NIETS over welke style je op welk moment draaid.....en als ik jouw zo hoor over je nichten groovy techno dan heb jij der blijkbaar geen verstand van...want zoals je de line up ziet heeft chris weinig echte groovy nichten muziek gedraaid.....ik know..ik heb bijna al die platen op vinyl....enja, ze passen zich wel aan.....in hun doen....wat verwacht je dat hij effe Dana haar platen pakt omdat die TMF sukkels dat graag willen horen....blijkbaar heeft 80% geen idee van wat de rol is van een DJ en hoe hij te werk gaat..
Als je echt slim na had gedacht ha dje kunnen weten dat Chris Liebing niet op zijn hardst ging draaien.......je had daarom ook kunnen weten dat Black geen Awakenings geluid zou bevatten....je weet ook donders goed dat op Sensation niet konstand keihard wordt gebeukt omdat die TMF sletjes daar niet tegen kunnen.....
Ook heeft ID&T nooit beweerd dat er vol beuken techno gedraaid zou worden, het zou een harde Sensation worden....en vergeleken met White is dat ook gebeurt..................hahahaha.... sukkeltje
Ubernerd jong? Oke ik weet dat er veel hardstyle liefhebbers aanwezig waren, maar ik heb het ook vanaf de tribune gezien en er waren gewoon akelig weinig mensen los aan het gaan op de set van Chris L. Dus alle mensen die niet los konden gaan op zijn set waren TMF sukkels of boeren?? Ook heb ik gelezen dat de muziek op the black edition van sensation gebaseerd is op de innercity style...leek er verdomd weing op vond ik
Jul-16-2002 11:28
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Kort samengevat: Techno en hardhouse/style gaan gewoon niet samen. Ik hoor ook steeds mensen zeggen dat je techno moet 'begrijpen'. Wat valt er nou aan een paar beats en wat jingletjes te begrijpen? Muziek is toch muziek en als je het niet leuk vindt dan luister je er niet naar (of ga je op de tribune zitten...).
Uitfluiten om iemands style slaat nergens op, wel als ie er een potje van maakt bijvoorbeeld, maar dat is naar mijn mening niet echt gebeurd (misschien Picotto dan..).
New wave: de rol van een dj is toch om het pubuiek aan het dansen te krijgen omdat hij een paar plaatjes aan elkaar draait? Of zit er weer een hele filosfie achter (behalve dan een beetje opbouw enzo)? De meeste mensen denken denk ik niet zo bij na over een DJ, die willen gewon goede muziek horen.
Jul-16-2002 11:53
New Wave
quote:
Ubernerd jong? Oke ik weet dat er veel hardstyle liefhebbers aanwezig waren, maar ik heb het ook vanaf de tribune gezien en er waren gewoon akelig weinig mensen los aan het gaan op de set van Chris L. Dus alle mensen die niet los konden gaan op zijn set waren TMF sukkels of boeren?? Ook heb ik gelezen dat de muziek op the black edition van sensation gebaseerd is op de innercity style...leek er verdomd weing op vond ik
Heb ik gezegt dat mensen die stil staan, dat dat TMF sukkels zijn?...hmmzzzz ik lees niets....ik had het over TMF sletjes die je wel op deze feesten ziet en niet op keiharde beuk feesten ziet.....snapje....dus die willen niet constant de Heroes serie van Glenn Wilson of de hele Stigmata serie van Liebing horen.....
Innercity style...nou dan gaan we even terug naar de laatste....wat is innercity style?...Ik heb wel errug veel stylen op Innercity gehoord....en waar heb je dat gelezen, bronnen van ID$T?
Jul-16-2002 12:04
New Wave
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik hoor ook steeds mensen zeggen dat je techno moet 'begrijpen'. Wat valt er nou aan een paar beats en wat jingletjes te begrijpen?
New wave: de rol van een dj is toch om het pubuiek aan het dansen te krijgen omdat hij een paar plaatjes aan elkaar draait? Of zit er weer een hele filosfie achter (behalve dan een beetje opbouw enzo)? De meeste mensen denken denk ik niet zo bij na over een DJ, die willen gewon goede muziek horen.
Techno moet je inderdaad begrijpen in de zin van het "voelen"....het is het gevoel...ritme en emotie....net als vele hebben bij hardhouse....
Draaien is inderdaad iets filosofisch.....het is niet zo 1,2,3 gedaan....enja als ze er niet over na denken.....dan heb je vaak mensen die zitten te zeiken en die dus mensen gaan uitfluiten....jammer is dat.....laat de dj's in hun waarde...want als je een beetje weet wie er draaien, dan weet je wat ze kunnen.....
En inderdaad, hardhouse en techno gaan niet samen...helemaal waar.
Jul-16-2002 12:10
hamburgerboefje
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2001
Ja ik heb het een hele tijd gelezezen op de info site over sensation... en als ik dan zo de line-up zie heeft het ook wel een beetje de namen van de afgelopen innercity. Maar ja ik hoop maar dat id-t hiervan heeft geleerd want voor veel mensen was het niet bepaald het geld waard
Jul-16-2002 12:26
Miss Proximus
titelloos
tja.......waar moet ID&T dan van leren?
Sensation gaat niet om de muziek maar om het geheel
ik weet zeker dat 80% van het publiek mainstream was en een geweldige avond heeft gehad omdat ze toch de ballen verstand van muziek hebben en toch te smoor zijn om zich er druk over te maken
Jul-16-2002 12:33
New Wave
quote:
Ja ik heb het een hele tijd gelezezen op de info site over sensation... en als ik dan zo de line-up zie heeft het ook wel een beetje de namen van de afgelopen innercity. Maar ja ik hoop maar dat id-t hiervan heeft geleerd want voor veel mensen was het niet bepaald het geld waard
Line up heeft veel weg van Innercity..marco V, picotto en Chris liebing...idd.....maar, de grootste fout die ID&T heeft gemaakt is dat ze Chris liebing niet achteraan de time-table hebben gezet...grootste fout.....marco V en Picotto draaide samen op de main...combinatie prima.....Liebing draaide op het einde van de avond in de Techno zaal....bruut keihard en raggen......daar staat hij bekend om.....hij werdt op een plaats gezet waar hij niet hoort....en mensen die een beetje verstand van techno hebben....zouden dat moeten weten dat hij niet zou gaan knallen.....logisch dat het dan ene beetje teleurstelling is.....maarja....ze hadden het kunnen weten.....en dan zie je dat het grote deel daar dan niet van op de hoogte is......omdat ze der de ballen verstand van hebben...en gaan ze fluiten.......triest......
Jul-16-2002 12:43
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik weet zeker dat 80% van het publiek mainstream was en een geweldige avond heeft gehad omdat ze toch de ballen verstand van muziek hebben en toch te smoor zijn om zich er druk over te maken
klopt, mensen van mijn werk die vonden chris l. nogal monotoon draaien en mauro vonden ze ook tegenvallen.. marco v was nie wat ze verwacht hadden.. dana was okeej... MAAR toch een topavond gehad vonden ze allemaal!
en ze willen nu waarschijnlijk naar qlimax met zijn allen.. dan zie ik ze daar wel denk ik.. ik ga denk ik wel mee hoor kuipers!