Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Polémique Armada
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
matvei
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2004

quote:
Originally posted by greg69
coulée après les éditions 2005 et 2006 sur-navrante en mode pâle copie de i love techno, pourtant la barre n'était pas très haute

on a perdu une bonne teuf, la meilleure généraliste indoor de nl

heureusement il reste la mayday

J'y étais en 2004, c'était énorme...
Il manque un tel évènement!

Old Post Apr-02-2010 05:52  France
Click Here to See the Profile for matvei Click here to Send matvei a Private Message Add matvei to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by matvei

+ 1.000.000.000

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Apr-02-2010 07:01  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

quote:

on y était aussi, et à la 2005 également, c'est incroyable ce que cette teuf a perdu en une année

Old Post Apr-02-2010 08:36  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by Mister NjoY
Poisson d'Avril ^^

c'est curieux quand même, j'y avais pensé aussi, mais comme ça avait été posté avant le 1er justement... je me disais impossible...

EDIT:
quote:
Originally posted by greg69
arf bah si lol, on s'est tous fait niqué

arf bah si où ???

Last edited by maxxyme on Apr-02-2010 at 11:42

Old Post Apr-02-2010 11:29  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:

c'est clair, j'étais aussi à la 2004 et c'était énormissime, Marco V avait fait un set de malade je me souviens...

pour moi c'était le meilleur indoor, mais j'ai jamais fait la mayday, je verrai l'an prochain

Old Post Apr-02-2010 14:33  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Re!ko
Senior tranceaddict

Registered: May 2008

quote:
Originally posted by maxxyme
c'est curieux quand même, j'y avais pensé aussi, mais comme ça avait été posté avant le 1er justement... je me disais impossible...

EDIT:

arf bah si où ???

Vous me direz où, car toute la planète sauf TA-FR continue de croire que c'est véridique.
A titre d'exemple, tous les podcasts de Menno de Jong sur iTunes - sauf les quatre derniers réuploadés sans Armada track - sont down. C'est poussé un peu loin la farce

Old Post Apr-05-2010 13:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Re!ko Click here to Send Re!ko a Private Message Add Re!ko to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

personne sur TA ne croit que c'est une blague, à part IDS apparemment ... greg il manque juste de la ponctuation dans sa phrase je pense qu'il demandait " si c'était un poisson d'avril, on s'est tous fait avoir" et non pas "oh bah si ct une blague"

Old Post Apr-05-2010 14:06  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Bon moi ça me casse un peu les noix (peckan tu vas encore en prendre pour ton grade obv ), je viens de capter que Subculture le label de JOC c'est du Armada, Askew y a signé son new Fucking Caps Lock, shit

Old Post Apr-05-2010 14:10  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Re!ko
Senior tranceaddict

Registered: May 2008

quote:
Originally posted by DianeDesEtoiles
personne sur TA ne croit que c'est une blague, à part IDS apparemment ... greg il manque juste de la ponctuation dans sa phrase je pense qu'il demandait " si c'était un poisson d'avril, on s'est tous fait avoir" et non pas "oh bah si ct une blague"

Ok bah autant pour moi alors

Greg est venu me le dire à la TE et m'a fait balisé avec ça car de mon coté j'ai relayé l'info sur Be-Dance, ce qui aurait voulu dire de 1. que j'me suis fait avoir comme un bleu, de 2. que j'aurais du publier un démenti.

Mais avec le recul, ça m'étonnerait pas que Greg se soit fichu de moi à la TE, le salaud

Old Post Apr-05-2010 14:16  Belgium
Click Here to See the Profile for Re!ko Click here to Send Re!ko a Private Message Add Re!ko to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

Quelle heure il etait aussi ?

Old Post Apr-05-2010 14:20  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict

Registered: Oct 2006

quote:
Originally posted by matviscafcb
Quelle heure il etait aussi ?

peu importe l'heure, je te rappelle qu'il y avait le car avant d'arriver sur le parking

Old Post Apr-05-2010 14:24  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mr. D
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2008

quote:
Originally posted by Re!ko
Mais avec le recul, ça m'étonnerait pas que Greg se soit fichu de moi à la TE, le salaud

Tu ne le sauras jamais car depuis il a surement du oublier

Old Post Apr-05-2010 14:39  France
Click Here to See the Profile for Mr. D Click here to Send Mr. D a Private Message Add Mr. D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Polémique Armada
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack ID - 2003-2005 (Clip Included) [2012] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackStrings Of Harmony - Part 2 [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:55.

Forum Rules: