Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Stelling: ->hardstyle verpest de scene?
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Nielz
tranceaddict

Registered: Nov 2001

Mensen die hardstyle luisteren/gaaf vinden, zijn imo een beetje kortzichtige mensen, en dat zie ik zelf wel aan de mensen in mijn omgeving die van hardstyle houden. Als ik ze eens een vrij stevige techno plaat laat horen, dan is het meteen weer: "Maar dit beuqt toch niet?".

Ander voorbeeld waarbij een dj werd uitgefloten, was op de laatste qlimax. Captain Tinrib deed een live set van een uur en die zat behoorlijk vol energie en afwisseling, maar hij werd na zijn set uitgefloten, omdat de hardstyle mensen het waarschijnlijk niet helemaal begrepen.

Hardstyle is ook de aller-aller-simpelste muziek die er is (samen met de hardcore tracks uit de periode dat het gabber tijdperk terug sprintte). Luister maar eens goed naar een hardstyle plaatje. Het is vaak dezelfde kick & bass, vaak ook een stem die even wat stoers zegt, soms eens een gejat melodietje van een nummer van vroeger. En dan houdt het al snel op.

Eindig ik met een quote van iemand anders:

"Hardstyle is kermismuziek"

(en we weten allemaal wat voor volk er op kermissen rond sjouwt )

Old Post Jul-17-2002 15:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Nielz Click here to Send Nielz a Private Message Visit Nielz's homepage! Add Nielz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Nielz
Mensen die hardstyle luisteren/gaaf vinden, zijn imo een beetje kortzichtige mensen, en dat zie ik zelf wel aan de mensen in mijn omgeving die van hardstyle houden. Als ik ze eens een vrij stevige techno plaat laat horen, dan is het meteen weer: "Maar dit beuqt toch niet?".

Eeeeeeeeeeeee!! hallo!! Das dus ook jouw mening he! Ik vind techno ook echt bagger..... en JA.. als ik een techno plaat hoor, dan vind ik hem ook 9,9 van de 10 keer ook NIET beuken.

Maar het tis toch helemaal NIET vreemd als je op een feest staat waar 5 hardstyle djs staan geboekt... omdat iedereen dat zo tof vind.. en 1 UK hardhouse.. waar ik persoonlijk ook niet van hou, dat men dit dan niet kan waarderen.

Precies hetzelfde als ik op Qontact sta... heel de tijd vette beukende trance en dan begint bijv. Judge Jules.. alleen maar clubby ibiza nummertjes te draaien... Dat klopt toch niet?

Old Post Jul-17-2002 16:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pivot
Junior tranceaddict

Registered: May 2002
Re: Re: Re: Stelling: ->hardstyle verpest de scene?

quote:
Originally posted by TimeportE

mmm en toch vin ik deze uitspraak nie kloppen... ??? de muziek is voor domme mensen maar de muziek word nie door alleen domme mensen beluisterd... weirdd.... ??!!!

mwa....wat valt er niet aan te snappen, lijk me vrij dudelijk..k vin hardstyle gwon simpele muziek, der valt niets aan te 'ontdekken' of aan te snappen. dus zeg k, muziek voor domme mensen......MAAR dat betekend niet dat der alleen domme mensen naar luister. snappez vous.

Old Post Jul-17-2002 16:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for pivot Click here to Send pivot a Private Message Add pivot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@ddicted
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001
Re: Re: Re: Re: Stelling: ->hardstyle verpest de scene?

quote:
Originally posted by pivot

dus zeg k, muziek voor domme mensen......MAAR dat betekend niet dat der alleen domme mensen naar luister. snappez vous.

Ik vind die laatste zin wel erg vaag hoor.

Old Post Jul-17-2002 16:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pivot
Junior tranceaddict

Registered: May 2002
Re: Re: Re: Re: Re: Stelling: ->hardstyle verpest de scene?

quote:
Originally posted by @ddicted

Ik vind die laatste zin wel erg vaag hoor.

lekker boeiend wat jij van me zinnen vindt...we kunnen beter gwoon on-topic blijven

Old Post Jul-17-2002 16:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for pivot Click here to Send pivot a Private Message Add pivot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

euh lezen mjah....

ten 1e dit is een stelling
Niet mijn mening (maybe een kleine gedeelte)

Daarnaast was dat van dat iq meer een grappie maar (daarnaast heb ik het over een gemiddelde maar blijkbaar voelen mensen zich toch aangevallen ) ik zeg nog zo dat ik het daar niet over wilde hebben mjah enne snuggle er lopen zat relexte mensen rond op partyflock maar zeg nou zelf...een aantal(beetje veel)...

Naja ik ga zeker niet zo snel naar een hardstyle feest dan vind ik het publiek wat ik op dancevalley zag en op impulz bij de hardhouse area een stuk relexter.

Ik heb die stelling zelf bedacht (according to blik verpest ik de scene zelf nu )
Vooral omdat ik zo vaak negatieve dingen lees over feesten alleen maar omdat het niet beuqte. Het gaat nu alleen maar om beuken dit en beuken dat vanaf 22:00 wil iedereen maar 1 ding en dat is beuQen mensen lopen weg bij het begin van sets van dj's omdat het niet beuQt en stampt en komen weer terug als het weer knalt.

Maarja trancefool heeft wel gelijk met zijn reply (vind ik)

Kleine afronding dan:
House is gewoon enorm populair en er komt gewoon veel klootjesvolk op af en dat klootjesvolk kiest toch vrij snel voor de wat "simpelere" muziek en ja voor mij verpest dat best wel de scene.

en op addiction wil ik alleen maar lomp BeuQen hoor new_wave hehe
Dus siesta zet dat bpm maar meteen op 160

Old Post Jul-17-2002 17:15  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nielz
tranceaddict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by tijs08
Eeeeeeeeeeeee!! hallo!! Das dus ook jouw mening he! Ik vind techno ook echt bagger..... en JA.. als ik een techno plaat hoor, dan vind ik hem ook 9,9 van de 10 keer ook NIET beuken.

euhm ja, een forum is er toch om je mening te laten gelden, ofniet

quote:
Maar het tis toch helemaal NIET vreemd als je op een feest staat waar 5 hardstyle djs staan geboekt... omdat iedereen dat zo tof vind.. en 1 UK hardhouse.. waar ik persoonlijk ook niet van hou, dat men dit dan niet kan waarderen.

Niet vreemd nee, maar een klein beetje respect zou wel op zijn plaats zijn. Want de fout ligt niet bij de DJ, maar bij de organisatie, en dat bedoel ik met de kortzichtigheid van het volk dat hardstyle zo fantastisch vind, ze kijken niet verder dan naar de plaatjes die de dj erop legt, als het niet beukt, is het ook nix. Dat is toch DOM???!!!

Old Post Jul-17-2002 21:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Nielz Click here to Send Nielz a Private Message Visit Nielz's homepage! Add Nielz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001

Wat is dit nou weer voor VaGoW_ iets!

Vanmorgen maak ik een hele mooie post hier met een heel mooi verhaal erin. En die is nu gewoon weg!

Zijn er MODs aan het klieren geweest of is ie gewoon zomaar weg???

Strange verhaal!

Old Post Jul-17-2002 21:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

Registered: Dec 2001

Wat moet er dan in vredes naam op de TA party gedraaid worden !!
Een nieuwe stijl ??

: Progressivehardtechno ofzo !!!

Old Post Jul-17-2002 22:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by Smirnoff
Wat moet er dan in vredes naam op de TA party gedraaid worden !!
Een nieuwe stijl ??

: Progressivehardtechno ofzo !!!
Dat zou effe gaaf zijn (heb alleen geen idee wat ik me erbij voor moet stellen)

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Jul-17-2002 22:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by magrec

Kleine afronding dan:
House is gewoon enorm populair en er komt gewoon veel klootjesvolk op af en dat klootjesvolk kiest toch vrij snel voor de wat "simpelere" muziek en ja voor mij verpest dat best wel de scene.

en op addiction wil ik alleen maar lomp BeuQen hoor new_wave hehe
Dus siesta zet dat bpm maar meteen op 160

Met die afronding kan ik al wel weer wat meer leven.. Maar helemaal ermee eens ben ik het nog steeds niet. Dat ze voor wat simpeler muziek kiezen, okee.. Maar laat die mensen lekker zelf weten waar ze naar luisteren. Gelukkig zijn er nog mensen (zoals jijzelf ) die nog wel smaak hebben !

[off-topic]
Enne o ja.. de pic uit je sig is een beetje achterhaald, ADD komt pas 12 augustus uit, tijd voor een photoshop-sessie
[/off-topic]

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Jul-17-2002 22:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by mido
Wat is dit nou weer voor VaGoW_ iets!

Vanmorgen maak ik een hele mooie post hier met een heel mooi verhaal erin. En die is nu gewoon weg!

Zijn er MODs aan het klieren geweest of is ie gewoon zomaar weg???

Strange verhaal!

Huh, wat dan????? Wat heb je gepost? Sorry hoor, maar ik heb niets weggehaald. Maybe een andere mod die participeert in deze thread?

Old Post Jul-17-2002 22:19 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Stelling: ->hardstyle verpest de scene?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeeded Track ID [2008] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackInfernal Machine - Realistic [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:03.

Forum Rules: