Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > FFWD line-up bekend
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002

ja, misschien ben ik savonds er ook nog wel, maar ik heb niet echt dj's zien staan die ik echt wil zien, behalvce avb, en laidback luke, maar die zie ik op Lowlands ook al, en avb tijdens de parade, dus kweet niet of ik dan wel blijf.

Old Post Aug-09-2002 20:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

Registered: Jan 2001

joooooo jongens
Ik heb de thread niet bijgehouden maar ik ga dus ook
Heb mn Glaniskanis shirtje weer aan (ik heb dr meerdere niet dat je denkt dat ik nooit was )
Maarruh ga nu zo al (heeft een maat besloten)
Lekker heeeel vroeg dus, maar dat gaat mn pret niet drukken
Zo nog fftjes in de trein slapen en dan is ff kijken waar we beginnen met feesten
Als we elkaar zien: "tot dan"

Greetz,
Glaniskanis

Old Post Aug-10-2002 06:29 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

die knakker moet ik wel kunnen herkennen met dat shirt

Old Post Aug-10-2002 07:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rinus
Supreme tranceaddict

helemaal vertiefd uit me werk, maar ik ga ga der om 1700 ook naartoe, maar hoe durft de ret (metro) maar te rijden tot 1900 schandalig maarja ik loop het wel

Laters

Old Post Aug-10-2002 13:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rinus Click here to Send Rinus a Private Message Add Rinus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez

Partyreport FFWD Heineken Dance Parade.

Ik had er zoals elk jaar weer veel zin in, ondanks de afwezigheid van ons aller vrind Tijs. Ik had afgesproken met me neef maar die belde dat ie de trein had gemist dus dat feest ging voorlopig niet door, maar ik kwam in de metro gelukkig Dj Lex tegen, en daar ben ik toen mee mee gegaan. Om half 12 waren we op locatie en had ik al 5 blikjes Xi Climax op, en er zouden er nog 2 volgen . Even langs alle karren gelopen, en toen vooraan bij Tom Harding gewacht tot de stoet in beweging kwam. We zijn een half uurtje gebleven bij hem, hij draait toch erg leuk, ondanks zijn begin met een nr van Svensson&Gielen. Toen zijn we blijven wachten op de vrachtwagen van Blackhole Recordings. daar was net Dj Dazzle aan t stampen, dus was ook erg de moeite waard! Na een half uurtje lekker beuken even wachten op de Bitte ein Beat. Cosmic Gate was toen de wheels aan t bewerken met echt vette stampmuziek. Na ook weer een half uurtje maar ff gaan wachten op de kar van Ferry Corsten, en onderwijl ff een ballonnetje helium ingeademd. maar Ferry bleek te zijn verwijderd uit de reeks, dus maar ff meelopen met Frans Bauer, eehm, Johan Gielen. Klonk op zich wel relaxed, maar toch besloten we te wachten op Armin van Buuren. Terwijl we aan t wachten waren kwam onder andere de wagen nog langs waar Dj Paul bezig was (ja hij leeft nog!! ) Natuurlijk net Darkraver aan t draaien, dus heel de groep Back2Schoolers ging los, en we werden bijna onder de voet gestampt door de kale koppen en feyenoord shirts.. Toen we bij Armin aankwamen stond er al een echt supervet nummer op, maar we waren allen de naam ff kwijt. De rest van de parade zijn we met hem meegelopen en echt het ene na t andere orgasme diende zich weer aan . Ook zijn we nog ff GlanisKanis tegengekomen, maar ik geloof niet dat je me herkende is t wel ? Na de parade nog even het eindfeestterrein opgelopen, maar na een half uur gewacht te hebben op Dj Lex en bro die 'even' een broodje beenham gingen halen, besloten we dat we maar beter weg konden gaan, aangezien je je reet niet kon keren daar, en zon 350000 mensen vor vier podia is nou niet echt lekker, dus we zijn maar weggegaan. Tijdens het wachten nog wel 'It just won't do' van Tim Deluxe gehoord, was wel leuk. Ik denk dat we 10 minuutjes onder de grond hebben gezeten in de metro, maar toen we boven kwamen regende het echt retehard, dus precies op tijd weggegaan. Het weer was de rest van de dag trouwens perfect geweest! Echt veel zon, ik ben zelfs nog verbrand! Nou zit ik hier op een familiebijeenkomst omdat me oom en tante uit Schotland hier zijn, das wel ff een anticlimax...maar ik zit nu lekker ff in alle rust na te genieten van een weer geweldige editie van de FFWD Heineken Dance Parade!!

Greetz Steeph

Old Post Aug-10-2002 17:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Heb de hele dag met DjSuez gelopen dus mijn verslag is hetzelfde. Was echt super gaaf weer. Armin draaide heerlijk en ben er nu nog stil van :P Geluk ook met het weer. De zon heeft de hele dag heerlijk gestraald :P

Old Post Aug-10-2002 17:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez

wat me trouwens opviel was een grote open bus met toeschouwers waar op stond:

'Life's a dance, and then you chill', waarbij de chill mijns inziens dus de dood moest zijn. maar daarna stond er:

'enjoy the chill'

??????snap ik niet...

Old Post Aug-10-2002 20:21  Netherlands
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Lucky bastards!

Ik ben er pas rond 5en heengegaan... Mooi weer! Gezellige boel! Tot...

De eerste regenbui: Sja, ga maar es schuilen met 350000 ppl... lekker modderstampen met ze allen...

De tweede regenbui: Ben ik net droog... begint ut weer! En bovendien liep het terrijn gelijk leeg... Dan maar effe wat eten om een beetje op te warmen...

De derde regenbui: Brrrr... koud! Nu begrijp ik eren beetje hoe de mensen op DanceValley zich gevoeld moeten hebben vorig jaar... Krijg de pleures, we gaan naar huis...

[EDIT]De metro reed trouwens gewoon hoor...[/EDIT]

Old Post Aug-10-2002 22:16 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rinus
Supreme tranceaddict

Ik kwam zo ongeveer 1900 aan op het grote plein in de stromende regen en liepen daarna direct naar het podium waar Michel zouw op gaan treden. Toen we aankwamen stond remy nog te draaien en het klonk zeker wel lekker. Maar toen michel begon ging iedereen los en het was echt een lekkere set van hem. Maarja toen was het afgelopen en konden we zeiknat naar huis.

Laters

Old Post Aug-11-2002 09:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rinus Click here to Send Rinus a Private Message Add Rinus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by eieregooie
Lucky bastards!

Ik ben er pas rond 5en heengegaan... Mooi weer! Gezellige boel! Tot...

De eerste regenbui: Sja, ga maar es schuilen met 350000 ppl... lekker modderstampen met ze allen...

De tweede regenbui: Ben ik net droog... begint ut weer! En bovendien liep het terrijn gelijk leeg... Dan maar effe wat eten om een beetje op te warmen...

De derde regenbui: Brrrr... koud! Nu begrijp ik eren beetje hoe de mensen op DanceValley zich gevoeld moeten hebben vorig jaar... Krijg de pleures, we gaan naar huis...

[EDIT]De metro reed trouwens gewoon hoor...[/EDIT]

hehehe precies etzelfde voor mij..maar na de 2e bij ben ik maar naar huis gegaan.... plastic zakken op de bank in mn moeders oto zelfs mn boxershort was doorweekt...best kut..heb er dus niet echt veel van meegekregen heheh..volgend jaar beter

ta-forum-members midi site

Old Post Aug-11-2002 11:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Raymond
.Off_Corso

Registered: Feb 2001

De 1e regenbui was KUT
De 2e regenbui was NAT
De 3e regenbui was echt de BOM!!!

Ik ben gewoon tot het einde gebleven, zeiknat doorweekt......
Daarna ffe wat eten bij de Mac en toen vervolgens opdrogen bij de Breakaway Café, waar ik wat heb zitten lullen met 2 dames

Geslaagd avondje dus, inmiddels was ik in de trein naar huis al weer droog, behalve m'n schoenen hehe

James Holden & Benny Rodrigues

Old Post Aug-11-2002 12:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Raymond Click here to Send Raymond a Private Message Add Raymond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Tis nou de tweede keer dat het weer niet mee zit. Verleden week modderstampen op DV, nu weer zeikes in R'dam. Waarom kan het nou nooit eens fatsoenlijk weer zijn in dit land

Verleden week was ik gelukkig niet nat geworden, omdat ik op tijd in een tent stond, maar deze keer was er geen ontsnappen aan. Had een klein paraplu'tje bij me en daar stond ik met een vriendin onder en zo nu en dan met een man of wat. Je maakte heel snel vrienden met een paraplu . Ik stond van Armin te genieten en wat draaide hij super zeg, hij was echt de enige zonnestraal van dat moment. Bui was over en ik was alleen van de achterkant zeikes en had er best nog wel veel zin in. Maar toen éénmaal de tweede bui begon zijn we gevlucht, de moed zakte in onze schoenen. Gelukkig stonden we net bij de uitgang en zijn we de wijk in gevlucht en onder een grote boom gaan staan. Regenbui afgewacht en terug naar CS gelopen. Derde bui zijn we in een portiek gaan staan, dus daar hebben we weinig last van gehad.

Toen ik thuis ben gekomen ben in een bubbelbad gaan zitten en lekkere slobberkleren aangetrokken en ben op me bed gaan liggen en heb een dvd'tje aangeknald. Terugdenkende aan de set van Armin, heb ik ondanks de regen geen spijt van het ritje naar R'dam. Was echt een superset.

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-11-2002 13:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > FFWD line-up bekend
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktrancey tune prog tune [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTaucher & Tandu Pres. Tantau - Mansonate (Mix 1) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:33.

Forum Rules: