|
|
|
|
 |
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001
|
|
|
Aug-10-2002 07:48
|
|
|
 |
 |
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002
|
|
|
Partyreport FFWD Heineken Dance Parade.
Ik had er zoals elk jaar weer veel zin in, ondanks de afwezigheid van ons aller vrind Tijs. Ik had afgesproken met me neef maar die belde dat ie de trein had gemist dus dat feest ging voorlopig niet door, maar ik kwam in de metro gelukkig Dj Lex tegen, en daar ben ik toen mee mee gegaan. Om half 12 waren we op locatie en had ik al 5 blikjes Xi Climax op, en er zouden er nog 2 volgen . Even langs alle karren gelopen, en toen vooraan bij Tom Harding gewacht tot de stoet in beweging kwam. We zijn een half uurtje gebleven bij hem, hij draait toch erg leuk, ondanks zijn begin met een nr van Svensson&Gielen. Toen zijn we blijven wachten op de vrachtwagen van Blackhole Recordings. daar was net Dj Dazzle aan t stampen, dus was ook erg de moeite waard! Na een half uurtje lekker beuken even wachten op de Bitte ein Beat. Cosmic Gate was toen de wheels aan t bewerken met echt vette stampmuziek. Na ook weer een half uurtje maar ff gaan wachten op de kar van Ferry Corsten, en onderwijl ff een ballonnetje helium ingeademd . maar Ferry bleek te zijn verwijderd uit de reeks, dus maar ff meelopen met Frans Bauer, eehm, Johan Gielen. Klonk op zich wel relaxed, maar toch besloten we te wachten op Armin van Buuren. Terwijl we aan t wachten waren kwam onder andere de wagen nog langs waar Dj Paul bezig was (ja hij leeft nog!! ) Natuurlijk net Darkraver aan t draaien, dus heel de groep Back2Schoolers ging los, en we werden bijna onder de voet gestampt door de kale koppen en feyenoord shirts.. Toen we bij Armin aankwamen stond er al een echt supervet nummer op, maar we waren allen de naam ff kwijt. De rest van de parade zijn we met hem meegelopen en echt het ene na t andere orgasme diende zich weer aan . Ook zijn we nog ff GlanisKanis tegengekomen, maar ik geloof niet dat je me herkende is t wel ? Na de parade nog even het eindfeestterrein opgelopen, maar na een half uur gewacht te hebben op Dj Lex en bro die 'even' een broodje beenham gingen halen, besloten we dat we maar beter weg konden gaan, aangezien je je reet niet kon keren daar, en zon 350000 mensen vor vier podia is nou niet echt lekker, dus we zijn maar weggegaan. Tijdens het wachten nog wel 'It just won't do' van Tim Deluxe gehoord, was wel leuk. Ik denk dat we 10 minuutjes onder de grond hebben gezeten in de metro, maar toen we boven kwamen regende het echt retehard, dus precies op tijd weggegaan. Het weer was de rest van de dag trouwens perfect geweest! Echt veel zon, ik ben zelfs nog verbrand! Nou zit ik hier op een familiebijeenkomst omdat me oom en tante uit Schotland hier zijn, das wel ff een anticlimax...maar ik zit nu lekker ff in alle rust na te genieten van een weer geweldige editie van de FFWD Heineken Dance Parade!!
Greetz Steeph
Aug-10-2002 17:31
|
|
|
 |
 |
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001
|
|
|
Aug-11-2002 11:50
|
|
|
 |
 |
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002
|
|
|
Aug-11-2002 13:13
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 01:33.
Forum Rules: