|
Kheb onze Jan vanavond weer ff gezien, maar had die foto nie bij me helaas...
Toen 'ie weg was heb ik wel het een en ander gehoord over z'n levensstijl... en die is niet bepaald voorbeeldig...
Alsie wat minder grof geld zou uitgeven zou 'ie na 2 jaar kunnen stoppen met draaien, maar dat willie niet. Hij draait zogezegd "voor de wijven". Wijven geilen nou eenmaal op DJ's schijnt het... Hij heeft zo'n 20 vriendinnen in z'n telefoon en alsie zin heeft hoeft'ie ze alleen maar een smsje "Vanavond?" te sturen en als er dan 1 reageert issie weer voor een avondje voorzien... Op zich leuk geregeld dacht ik zo
Het ging mis bij de IT... In die tijd heeftie zoveel in het wilde weg geneukt dat ut een soort gewoonte is geworden. Twee jaar geleden heeftie zich voor het eerst laten testen op AIDS. Er was toen zo'n hype om AIDS en daar wassie zo van geschrokken dattie een half jaar geen sex heeft gehad. De uitslag bleek negatief en toen was z'n reactie "Och, als ik nu hiv zou oplopen zou ik op z'n vroegst over 10 jaar aids en tegen die tijd hebben ze daar toch wel medicijnen voor..." En da's dan wel weer vrij lomp... zeker gezien het feit dattie over heel de wereld rondneukt heeftie mijns inziens wel een grote kans op een infectie...
Ook heeftie nog niet zo heel lang geleden z'n gehoor laten testen en hij bleek het gehoor te hebben van een gemiddelde vent van 83 en dattie over een paar jaar weleens doof zou kunnen zijn. Maar ook dat kon um weinig schelen. "Sja, *naam* was tegen een boom gereden en was ook op jonge leeftijd overleden, dus waarom zou ik me zorgen maken over de toekomst?"
Kortom... Jan leeft gewoon heel erg bij de dag... een beetje TE misschien... Maar ik blijf het een leuke vent vinden, je ken best met um lachen. Naar mijn mening issut geen kwaaie vent...
Dan DJ Jurgen... Die is vrij dik om het zo maar te zeggen... maar die mag nie afvallen, want dat gaatie dood aan een OD! lol
Eigen schuld, dikke bult...
Grtz!
|