|
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא קשור מותק... אתה תופס שני יוזרים מהמחשב שלך
זה אומר שכבר ירדו שניים...
ואז נשארו עוד 3... ואם צ'וק גם תופס שניים זה אומר שרק עוד אחד יכול להוריד
ואני לא מבין מה הקטע בלהעלות קודם ואז להוריד או להיפך |
אה סבבה גבר...
לא ידעתי שאם אני מעלה אני גם תופס...
מצטער אני לא יעשה את זה יותר
טעות שלי...
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
|