Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Blokker
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
op Rotterdam centraal is t 10x erger dan Amsterdam Centraal

Old Post Aug-11-2002 18:05 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by TranceFool

nou sorry hor maar je wil zeggen dat dat in nederland niet is???? nog nooit op Amsterdam Centraal geweest, daar lopen ze georganiseerd rond met zn 20-en, om maar een voorbeeld te noemen

waar in mijn stukje staat dat dat (zakkerollerij) niet in nederland voorkomt ik zeg alleen dat er niet voor word gewaarschuwd wat volgens mij mee te maken heeft dat het in nederland ivm andere landen erg meevalt.. de criminaliteit mag dan wel stijgen maar zo erg is het momenteel niet.. en harder aanpakken heeft echt geen zin hoor, kijk maar naar niet-tolerante landen in turkije zit het in de gevangenissen vol!! in amerika is de criminaliteit nog nooit zo hoog geweest!! zoveel hebben wij niet te klagen denk ik!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Aug-11-2002 18:10  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

het eerste waar toeristen voor worden gewaarschuwd in nederland zijn de zakkenrollers....

Old Post Aug-11-2002 18:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by TranceFool
het eerste waar toeristen voor worden gewaarschuwd in nederland zijn de zakkenrollers....

Zakkenrollers ja, geen buitenlandse zakkenrollers....

Old Post Aug-11-2002 18:45 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe

Zakkenrollers ja, geen buitenlandse zakkenrollers....

zeg ik dat alle zakkenrollers buitenlands zijn dan???? nee
het ging nou alleen over hoe erg de criminalteit was

Old Post Aug-11-2002 18:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

ik vind het toch eigenlijk wel grappig dit soort threads

het zijn namelijk wel altijd dezelfde mensen die oplossingen aandragen en ook dezelfde mensen die alleen maar een beetje "zeuren" of zie ik dat verkeerd?

als we nou allemaal 1 ding bedenken om

1) criminaliteit op een realistische manier te beperken, of
2) het asielbeleid te verbeteren, of
3) "allochtonen" (die eigenlijk autochtonen zijn inmiddels) beter te laten samenleven met autochtonen, of
4) vice versa

als we nou al die ideeën verzamelen en een trend beginnen op andere nederlandse fora......dán kunnen we met z'n allen de politiek veranderen stél je voor

ik zal vast ff nadenken

Old Post Aug-11-2002 20:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

dat de meeste criminaliteit door allochtonen en 2e generatie allocthonen is gewoon een feit. het was paar weken terug zelfs op de radio bij het nos journaal. ook kent mijn vader wat mensen bij de politie en die zeggen dat het ook zo is.

maar hoe zorg je dat de criminaliteit terug loopt:

dit is natuurlijk moeilijk omdat veel dingen met elkaar te maken hebben. het is niet zo dat je maar 1 ding hoeft te veranderen en het loopt beter. spreiding van huisvesting, inburgeringscursusen, sneller afwikkelijk bij asiel aanvraag, hoger arbeidproductiviteit politie dit zijn paar dingen die gewoon beter moeten.

om de criminaliteit onder jongeren tegen te gaan heb ik persoonlijk wel een idee:

er loopt in rotterdam een project op een boxvereniging gecombineerd met school om jongeren die veel met justitie in contact komen weer op het goede pad te krijgen. door de jongeren wat disipline en normen en waarden bij te brengen veranderden ze enorm, de meeste kwamen na dit project niet meer in contact met politie.

ik denk dat je zn programma landelijk moet invoeren. het beste lijkt me dat bij het leger te doen. je moet daar de jongeren heropvoeden met normen en waarden. ook zou je meteen daar de jongeren een vak kunnen laten leren, aangezien defensie alle facaliteiten daarvoor al heeft.

ben wel benieuwd hoe jullie hierover denken

Old Post Aug-11-2002 21:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

HE MENSEN! Maak ik potverdorie een reply die me meer dan 20 minuten kost (op pagina 3)...reageert er niemand!

RE-A-GERUH!

Greetz,
SnuggLe

Old Post Aug-12-2002 06:57 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by basvh
om de criminaliteit onder jongeren tegen te gaan heb ik persoonlijk wel een idee:

er loopt in rotterdam een project op een boxvereniging gecombineerd met school om jongeren die veel met justitie in contact komen weer op het goede pad te krijgen. door de jongeren wat disipline en normen en waarden bij te brengen veranderden ze enorm, de meeste kwamen na dit project niet meer in contact met politie.

ik denk dat je zn programma landelijk moet invoeren. het beste lijkt me dat bij het leger te doen. je moet daar de jongeren heropvoeden met normen en waarden. ook zou je meteen daar de jongeren een vak kunnen laten leren, aangezien defensie alle facaliteiten daarvoor al heeft.

ben wel benieuwd hoe jullie hierover denken

Beetje het idee van een "bootcamp". Dat hebben ze in de US ook al een tijd. Het zal inderdaad wel werken, maar het is jammergenoeg dan wer zo dat je niemand kunt dwingen om daarheen te gaan...tenzij het als alternatief is voor gevangenisstraf natuurlijk ofzo...maar in de US heb je veel ouders die hun kinderen er niet naartoe doen omdat ze niet willen toegeven dat ze gefaald hebben als ouders..(idioot)

Maar het is in idere geval iets om over na te denken...

Snuggle: ik heb gewoon niets aan je post toe te voegen!!
Het feit dat er niemand reageert zegt genoeg denk ik

Old Post Aug-12-2002 07:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002

quote:
er loopt in rotterdam een project op een boxvereniging gecombineerd met school om jongeren die veel met justitie in contact komen weer op het goede pad te krijgen. door de jongeren wat disipline en normen en waarden bij te brengen veranderden ze enorm, de meeste kwamen na dit project niet meer in contact met politie

das bij mij in de buurt, boxschool 'Jan Nogwat', maar das niet hetzelfde als een bootcamp, was het maar zo! Jongeren kunnen er vrijwillig heen, en worden niet gedwongen. Er zou een bootcamp moeten komen, want dat werkt wel!!

En ehh, nooit meer in aanraking met de cops?....Regilio Tuur..? heeft daar ook gezeten..

Old Post Aug-12-2002 08:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@ddicted
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
HE MENSEN! Maak ik potverdorie een reply die me meer dan 20 minuten kost (op pagina 3)...reageert er niemand!

RE-A-GERUH!

Greetz,
SnuggLe

Rustig...

Nou wat ik lees over dat bewuste non-integratie "beleid" wat die turken van de grijze wolven erop na houden, het is echt niet normaal meer. Bewust gewoon niet integreren en je dus tegen alle normen en waarden die voor onze maatschappij normaal zijn afzetten. Geen wonder dat er dus problemen zijn.
Die grijze wolven hebben overigens ook een teken, ik dacht dat ze dan met hun wijsvinger en hun pink van een hand uitgestrekt, in de lucht zwaaien. Ik heb genoeg kinderen dit teken zien maken, tijdens hun feestje rond het WK voetbal.....Hoewel ze waarschijnlijk nog niet weten wat ze doen, zegt dit genoeg

Old Post Aug-12-2002 08:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by @ddicted

Rustig...

Nou wat ik lees over dat bewuste non-integratie "beleid" wat die turken van de grijze wolven erop na houden, het is echt niet normaal meer. Bewust gewoon niet integreren en je dus tegen alle normen en waarden die voor onze maatschappij normaal zijn afzetten. Geen wonder dat er dus problemen zijn.
Die grijze wolven hebben overigens ook een teken, ik dacht dat ze dan met hun wijsvinger en hun pink van een hand uitgestrekt, in de lucht zwaaien. Ik heb genoeg kinderen dit teken zien maken, tijdens hun feestje rond het WK voetbal.....Hoewel ze waarschijnlijk nog niet weten wat ze doen, zegt dit genoeg

wijsvinger en pink uitgestrekt? dat doen al die alto's toch?

Old Post Aug-12-2002 09:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Blokker
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCan anyone ID: (uplifting trance) [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJam X & De Leon - "Elektrisch" (Original Dub Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:06.

Forum Rules: