Ik ga voor Sasha & John Digweed. Die twee brengen al het goede van de ander naar boven. Ik vind ze dan ook als duo beter dan solo.
En natuurlijk UP (Johan) & Go (mijn alter ego na een feestje, wihaa!)
Aug-21-2002 18:43
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
Location: Eindhoven
Ik koos voor Gouryella...terwijl ik twijfelde tussen gouryella en rank 1, maarja.
Ik mis alleen nog een paar duo's van L-Vee: Airwave, Cloud 69, Green Martian, enz...
Aug-21-2002 19:04
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
Location: .
oja, en de Cass & Slide van een paar jaar terug...
Op hun eigen label, Fire, vind ik niet wat ik zoek (behalve Opera natuurlijk )
Aug-21-2002 19:06
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
Location: stalingrad
beste duo.. tja
Ignition Technician! echt coole live-act hebben die 2.
"smoke weed everydayyyy"
Carlos Rios & Vincent de Wit! brrrr, wil hun echt nog een keer heel graag in het echt horen!
maar mijn absolute nummer 1 blijft toch wel José vs G-spott. met als goeie runner up Rank 1! werelds.
Aug-22-2002 00:11
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Groningen, NL
Gouryella!!! zeker het beste uit dit rijtje voor mij, alleen jammer dat tiesto er mee stopt.
Aug-22-2002 09:33
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Above & Beyond is geen duo Die zijn met ze 3en...
Coast 2 Coast is wel een duo overigens...
Aug-22-2002 17:14
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
Location: .
quote:
maar mijn absolute nummer 1 blijft toch wel José vs G-spott. met als goeie runner up Rank 1! werelds.
Hoe komt het nou dat ik daar niets van geloof?
Aug-23-2002 23:23
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
Location: stalingrad
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Hoe komt het nou dat ik daar niets van geloof?
zeg wijsneus,
jij zit nog ergens op een kast als het goed is, dus dit heb je maar lekker te geloven!!
Aug-24-2002 10:08
Odyne
Flipper01 Addict
Registered: Aug 2002
Location: Groningen
ik heb gekozen voor Cosmic Gate, want ik ben nog niet zo lang into trance en dergelijke muziek, maar Cosmic Gate samen met Kai Tracid waren een van de eerste Dj's waar ik de muziek 'bewust' van hoorde en blijf daar daarom ook een btje aan hangen en natuurlijk omdat ik t erg lekkere muziek vind. Verder staat Gouryella op een tweede plek omdat ik dat heerlijk om op te chillen..