Coole pics trouwens op je site. Was je niet bang om zo'n gepantserde gevechtschildpad aan te raken, errug gevaarlijk zijn ze daaro hoor
Sep-27-2002 18:49
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
hehe...ja dik eng joh
ik heb ook een slang geaaid trouwens..best raar gevoel! en ik heb elke keer grotere spinnen op m'n kamer! de tutor had zelfs eentje ter grote van een hand uit z'n cottage gehaald!! iiew!! geef mij dan maar een slang of schorpioen hoor!
Sep-27-2002 18:53
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Weet je pas gevaarlijk is een parend stelletje vleermuizen storen tijdens de daad. Gisteren in de Duinen van Wassenaar een rondleiding door een Duitse bunker gehad, die nu een rustplaats is voor vleermuizen. De gids: "kijk hier hebben we een parend vleermuizen stelletje, volgens mij heeft het mannetje last van mijn zaklamp" en net toen ik voor die suffe beesten stond vloog het mannetje recht op me af.
Sep-27-2002 20:48
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Miss Proximus
geef mij dan maar een slang of schorpioen hoor!
geef me alles behalve een schorpioen want ik vind die dingen echt enorm eng!!
ik ben btw blij dat alles goed gaat hoor proxi! ik zal aan je denken als ik aan het zweven ben op de muziek van paul van dyk, tiesto en sander kleinenberg in november!
Originally posted by MaGiK54
Weet je pas gevaarlijk is een parend stelletje vleermuizen storen tijdens de daad. Gisteren in de Duinen van Wassenaar een rondleiding door een Duitse bunker gehad, die nu een rustplaats is voor vleermuizen. De gids: "kijk hier hebben we een parend vleermuizen stelletje, volgens mij heeft het mannetje last van mijn zaklamp" en net toen ik voor die suffe beesten stond vloog het mannetje recht op me af.
Last edited by Opti on Sep-27-2002 at 22:13
Sep-27-2002 22:00
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Whahahahaha!!! Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Sep-27-2002 22:20
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Re: kreeg je toen dit te zien?
quote:
Originally posted by Optimus
BEST POST EVER IN HOLLAMD_TA_SECTION!
Sep-27-2002 23:05
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Zie je nou een safaritocht door de Wassenaarse duinen is veeeeeeeel gevaarlijker als een boswandelinkie in Zuid-Afrika
Sep-28-2002 00:37
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
inderdaad!! ik mag van geluk spreken hiero geloof ik! ze hebben hier dan wel enge insecten enzo...maar die hebben gelukkig niet van die enorme geslachtsdelen!!
Sep-28-2002 06:51
basd
progression
Registered: Jul 2002
Grootste club van Kaapstad, bedoel je de Dockside? Is die dicht op zaterdag? Vreemd... Is wel een aardige tent trouwens. Ben er 'toevallig' vorig jaar geweest, heb me daar prima vermaakt.
Andere aanrader is de 96 Degrees.. Klein maar erg leuk sfeertje daar (vond ik). En de DJ daar kent 'For an angel' tenminste