|
|
|
|
 |
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
|
|
|
Jongens, de commerciele trein is al weer een hele tijd gelden begonnen met rijden (denk aan de gabber/happy hardcore feesten) en is echt niet meer te stoppen. Hij dendert verder en verder en neemt op een gegeven moment alles scenes mee. Dan zit er maar weer een ding op en dat is weer een nieuwe stroming beginnen en een paar jaar later begint het weer van voren af aan.
Geloof me, er is geen ontkomen aan.
Apr-17-2001 17:57
|
|
|
 |
 |
michiel
DJ RUSH

Registered: Sep 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by Robvef
Dan zit er maar weer een ding op en dat is weer een nieuwe stroming beginnen en een paar jaar later begint het weer van voren af aan.
|
dat is het hem nou net robvef, dit is zooooooo'n mooie stroming die willen we niet kwijt!!!
later
michiel
I was five and he was six, we rode on horses made of sticks, he wore black and I wore white, he would always win the fight, bang bang. He shot me down, bang bang, I hit the ground, bang bang, that awful sound, bang bang, my baby shot me down...
Dominik Eulberg - Flora & Fauna
|
|
Apr-17-2001 18:40
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Apr-18-2001 09:33
|
|
|
 |
 |
Robvef
Bring That Beat Back!!!
|
|
|
Dat bedoel ik nu gewoon --> Het blijft leuke muziek en als ze het commercieel willen laten worden, dan gaan ze hun gang maar. Ik vermaak me toch wel. En trouwens zelfs al bemoeien TMF en Radio548 e.d. zich er niet mee. Het blijft commercieel. Want hoe je het ook wend of keert, de organisaties willen er toch geld aan verdienen.
En een nieuwe stroming zal ik zelf niet gaan maken (ik kan dus echt geen muziek produceren) Maar om de paar jaar komt er weer iets nieuws, en even later ontdekken de grote jongens het en begint het weer van voren af aan.
Apr-18-2001 10:34
|
|
|
 |
 |
Robvef
Bring That Beat Back!!!
|
|
|
Wat houdt je tegen, stuur ze het mailtje en deel het met ons!!!
Apr-22-2001 19:00
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 10:48.
Forum Rules: