Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Qlimax - Sept 21st 2002
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

quote:
Helaas hebben wij moeten constateren, dat er valse Qlimax-kaarten in omloop zijn geraakt. Het gaat in dit geval om een bepaald aantal ‘TicketBox-kaarten’.

Ons advies is dan ook:
KOOP VANAF NU GÉÉN GROENE TICKETBOX-KAARTEN MEER VOOR QLIMAX OP DE ZWARTE MARKT!! DEZE KUNNEN NAMELIJK ONGELDIG ZIJN VOOR TOEGANG TOT QLIMAX OP 21 SEPTEMBER 2002 IN DE SILVERDOME IN ZOETERMEER!!

Hou er rekening mee dat er a.s. zaterdag bij de entree van de SilverDome een zéér strenge kaartcontrole zal zijn! MET EEN ONGELDIG KAARTJE KOM JE DE SILVERDOME NIET IN!! Voorkom daarom teleurstellingen aan de deur en KOOP GÉÉN ‘GROENE TICKETBOX-KAARTEN’ VOOR QLIMAX IN DE ZWARTE HANDEL!!

Vriendelijke groeten, Ibo
Q-dance

Old Post Sep-20-2002 17:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Odyne
Flipper01 Addict

Registered: Aug 2002

ik ben net terug en het was me toch een goed feessie heb me uitstekend vermaakt met de draaikunsten van bijna iedereen, ik heb nog nooit zoveel energie gehad!! (en allemaal met music as my drug natuurlijk)

Old Post Sep-22-2002 07:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Odyne Click here to Send Odyne a Private Message Add Odyne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Het was zekers een lekker feest!!! Keihard gestampt met Odyne!!
Alleen jammer dat ik Onno pas zo laat ontdekte..
Enne Tijs08, thnx 4 the drinks!

Old Post Sep-22-2002 08:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

feuteu's? Zien we Odyne ook eens

Old Post Sep-22-2002 08:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

quote:
Originally posted by Chicane
feuteu's? Zien we Odyne ook eens

Foto's zitten nog in de wegflikkercamera, die schiet ik volgend weekend vol! Er staat btw al een zeer recente foto van Odyne op t forum!
En Kuipers, Tijs8 en Partyhardy weten nu wel al hoe ze eruit ziet

Nog fftjes geduld dus...

Old Post Sep-22-2002 09:16  Netherlands
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001

Was echt bruut stampfeestje zeg!

Echt naar de pleuris gestampt

Nu maar ff lekker afteren thuis, enne THX Flipper dat je ff die Qlimax promo CDtjes ritselde

Gaat zo op PF wel ff verslagje typen.

Pleur hem hier ook wel neer!

Old Post Sep-22-2002 10:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

Ik was met een groepje van Partyflock.
BTW, ik heb nog nooit zoveel PF-ers in het echt bij elkaar gezien.
1 op 12 van de bezoekers was een PF-er

Trouwens, toen ik op station Gouda aan het overstappen was hoorde ik iemand 'Hee Kuipers' roepen toen ik de trein naar Utrecht (richting Enschede) pakte.

Zoals vanouds bij Qlimax was het erg lekker stampen, het geluid stond ook goed hard. (Bijna HMH niveau zou ik zeggen).
Verschil is alleen dat de afstelling iets te wensen over liet want ik had 'n fluittoon na afloop

Pluspunten:
- Het hele feest was een pluspunt

Minpunten:
- Vervoer zéér slecht geregeld. Ik vertrok om kwart voor 8 uit Hilversum en was pas om twaalf uur binnen. Die stadslijn Zoetermeer was helemaal niet berekend op zulke grote groepen. En het was ook naadje dat ie 's ochtends helemaal niet terug reed waardoor we naar centraal hebben moeten lopen (we mochten van de politie station Palenstein niet op!).
- Ondercapaciteit: Naar mijn idee zaten er veel meer mensen in de Silverdome dan er feitelijk zou passen! En ze hadden al zo weinig kaarten verkocht.. Ook waren er maar 4 toegangspoortjes voor al die bezoekers
- De vloerbedekking: Ze hebben van die tapijt-matten neergelegd door de hele hal. Het is wel lekker zacht maar het stampt niet lekker.
Tweede punt, die dingen raakten doorweekt met de welbekende drank-sigarettenas-kots mix waardoor er plassenvorming optrad. Gevolg was dat de bagger tot aan je kniën opspatte

Afgezien van die drie dingen heb ik me toch reuze vermaakt

Old Post Sep-22-2002 14:31  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SpeakerfreaK
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by ScuL
- De vloerbedekking: Ze hebben van die tapijt-matten neergelegd door de hele hal. Het is wel lekker zacht maar het stampt niet lekker.
Tweede punt, die dingen raakten doorweekt met de welbekende drank-sigarettenas-kots mix waardoor er plassenvorming optrad. Gevolg was dat de bagger tot aan je kniën opspatte

zo, mooi! is het trouwens iemand opgevallen wat voor gatverdamesse stank er hing tussen hal 2 en 1 in de gangen??? alsof er overal pis lag .... excht zwaar vies, rook het de hele terugrit in de auto nog.
Verder von ik ook zaal 1 zwaar druk zoals scul al zei.
Verder heb ik ook echt een leuk avondje beleefd.

Last edited by SpeakerfreaK on Sep-22-2002 at 15:09

Old Post Sep-22-2002 14:47  Czech Republic
Click Here to See the Profile for SpeakerfreaK Click here to Send SpeakerfreaK a Private Message Add SpeakerfreaK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

quote:
Originally posted by SpeakerfreaK

zo mooi is het trouwens iemand opgevallen wat voor gatverdamesse stank er hing tussen hal 2 en 1 in de gangen??? alsof er overal pis lag .... excht zwaar vies, rook het de hele terugrit in de auto nog.
Verder von ik ook zaal 1 zwaar druk zoals scul al zei.
Verder heb ik ook echt een leuk avondje beleefd.

Hm van hal 1 naar 2 liep ik altijd buitenom? Ik rook daar eerlijk gezegd nix vreemds. Of kon je ook binnendoor naar 2 komen?
Zaal 1 was te druk, maar heel veel mensen hadden volgens mij ook niet eens in de gaten dat er nog 2 andere zalen waren

Old Post Sep-22-2002 15:08  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SpeakerfreaK
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by ScuL

Hm van hal 1 naar 2 liep ik altijd buitenom? Ik rook daar eerlijk gezegd nix vreemds. Of kon je ook binnendoor naar 2 komen?
Zaal 1 was te druk, maar heel veel mensen hadden volgens mij ook niet eens in de gaten dat er nog 2 andere zalen waren

ja als je binnenkwam kon je direkt rechts daar was hal 2 en 3, maar je kon ook eerst hal 1 door en via vage wegen en naar buiten weer bij hal 3 komen....erg LOMP gedaan en zeker te smal etc. Gelukkig had ik gouw door dat je gewoon van 1 naar 2 kon zonder die klote route te nemen.

Old Post Sep-22-2002 15:11  Czech Republic
Click Here to See the Profile for SpeakerfreaK Click here to Send SpeakerfreaK a Private Message Add SpeakerfreaK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Zo klote vond ik die route niet, ik stond namelijk de hele tijd rechts vooraan in Area 1. Dus ik kon binnen 1 minuutje van 3 naar 1 komen en terug.
Daar rechts vooraan was trouwens wel een puike positie, lekker veel beweegruimte en we stonden precies in de tocht van een paar ventilators en openstaande deuren

Old Post Sep-22-2002 15:16  United Kingdom
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001

Ook helemaal geen zin om een mega verslag te gaan typen

Waarom riep jij niet ff wat Scul

Heb je op meeting nog wel ff gezocht, weinig lui van PF gesproken, was al met groep van 20 lui van PF ofzo , X-Qlusive nieuwe kans

Vervoer was idd echt bagger geregeld, staan we daar op station, die bus natuurlijk vol, wij maar gaan lopen, eerst verkeerd , toen maar taxi geregeld
Terugweg idem, waar waren in hemelsnaam die pendelbussen?
Zijn we ook maar door regen gaan lopen, en kwamen later taxi tegen, hoppa in de taxi, kost je alles bijelkaar wel weer 5 euro meer aan taxikosten, maar goed dat kan er dan ook nog wel bij

Was om 2215 ongveer binnen. Begon lekker met Melanie di Tria.
Ze draaide echt relaxed, veel bekende platen gehoord in haar set.
Daarna Charly Lownoise, vond ik beetje tegenvallen, draaide in begin wel lekkere remix van Ard und Jorn - 16, maar daarna Cosmic Gate - Fire Wire...
Toen maar beetje de boel gaan verkennen, en toen Zenith begon ging geluidsvolume ook eindelijk eens omhoog
Vond de muziek echt zacht staan in begin, maar werd gelukkig beter.
Naar Zenith draaide Dana echt een vette set. Cool om "Incoming" weer eens te horen en vind Tamok - The Resitance Is Futile ook zo vet!!! En dan de afsluiter Brain Ovulation - Kicks & Bass (Acid Step Mix)
Op deze set echt alleen maar staan stampen
Daarna Technoboy die ook superz draaide, volgens mij draaide ie ook 2 keer TNT - First Match
Als laatste sloot Pavo af!
Dat was echt uberhard gewoon
Zoek trouwens 2 ID's uit deze set:
1. De hardstyle versie van Re-Flex - Lui
2. De remix van Zenith - Energy 2002
Die nummers waren echt VET!

Bijna hele tijd op podium gestaan rechts van DJ booth.
Voor de rest nie veel in die andere area's geweest.
Vond in area 2 muziek nie echt hard staan, maar tijdens Isaac wel ff geweest, draaide ie net Marc et Claude - Lovin' You (DJ Isaac Remix)
Was ook moeilijk kiezen of ik als afsluiter Pavo of Luna zou kiezen...

Pluspunten en minpunten eigenlijk dezelfde als die van Scul.

Jammer dat vervoer zo klote geregeld was, anders had ik dit feest nog een hogere waardering gegeven dan Qlubtempo HMH.
Vond de muziek hier nl. veel vetter!!!

CYA @ X-Qlusive

Last edited by Dr. Kuipers on Sep-22-2002 at 15:40

Old Post Sep-22-2002 15:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Qlimax - Sept 21st 2002
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAwesome progressive ish track [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOrbital - "Illuminate" (Charlie May Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:51.

Forum Rules: