Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > GRYMT drag på långholmen
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Hade planer på att köra förbi och kolla hur det såg ut... tyvärr spolierade nån avdankad medelålders innebandyfarbror det genom att handikappa mig lite så där lagom... hoppas jag blir fitforfight inom en månad. (Hade dock inte sagt något om att komma ner tidigare så det var varken snack eller verkstad från min sida)

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Sep-14-2002 23:31  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

Kul att träffa någon från forumet indeed.
Tyckte det kördes en hel del skön psy med ett par undantag för några inte riktigt kunde nå fram till mig som tilltalande.
Jag hade iaf en väldigt trevlig stund de ca 2 timmar jag var där och att kunna ha bilen parkerad bara en 50-70m bort gjorde saken inte sämre =)

Old Post Sep-15-2002 01:16  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Tyvär så kunde inte jag komma... var på födelsedags fest hos en polare. Synd att det förmodligen var sista helgen dom körde då. Men jag fick min dos av trance igår för vi råkade hamna till sisst på Dailys... inte favvo haket men det funkar när man e full å gla... Nu ska jag bakfylle äta..

Old Post Sep-15-2002 11:17  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Föresten mind... blev de någe poi då ?

Old Post Sep-15-2002 11:22  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

de va för jävla kallt ute...åsså banglade mina polare i sista sekunden också *shifty eyes*

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-15-2002 12:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Föresten mind... blev de någe poi då ?

'Ja för fan...robstar du måste ha sätt mina Blå,röda, vita glowstix på snören? Va iof inte bara jag som körde med dom men elden måste du sett? Det var nog bara jag som körde.....2 ggr.....

Vizay: Du missade nåt...

Old Post Sep-15-2002 18:45 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AnD
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

var förbi en sväng... Tror inte jag såg dig mind... Vågade inte gå runt o fråga alla heller var ganska ruggigt väder som jag inte riktigt var klädd för

Help me identify these tunes, please:
ID1 and ID2

Old Post Sep-15-2002 18:55  Sweden
Click Here to See the Profile for AnD Click here to Send AnD a Private Message Add AnD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by mindshooter

'Ja för fan...robstar du måste ha sätt mina Blå,röda, vita glowstix på snören? Va iof inte bara jag som körde med dom men elden måste du sett? Det var nog bara jag som körde.....2 ggr.....

Ja dom såg ja (ja blev glad när ja såg dom , synd att de inte va fler som hade de , för de var så jävla mörkt dära :/
så de Va du? där ser man

de ända ja såg av elden va Killen med Rastaflätor...han stog å sprutade eld för sej själv när ja såg de...

Jo å sen när ja skulle gå å handla öl så såg ja nån annan kille, de såg ut som han sket eld .....hahaha såg as grymt ut

Old Post Sep-15-2002 20:19  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by robstar
Jo å sen när ja skulle gå å handla öl så såg ja nån annan kille, de såg ut som han sket eld .....hahaha såg as grymt ut

hehe ja han som "sket" eld där stod jag och snackade med när han gjorde det...jag snurrade eld där precis efter...då måste du varit borta

AnD Det var därför jag postade mitt mobbenummer Så att man kan ringa för att slippa gå runt och fråga

Old Post Sep-16-2002 05:40 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mega_pudas
tranceaddict

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by mindshooter
Var på Långholmen i lördags oxå... Lika underbart denna gång om inte bättre. Vi 5 tiden började det ösregna med den stoppade inte festen Dom drog upp plast över DJn och sedan tog folk av sig i bar överkropp och dansade i spöreng. Helt underbar känsla.
Sen blev det bra väder vid 8:tiden och då var det ruggigt drag. Skitskön Goa\Psy lirade dom. Denna gång var det 5 st kvinnliga DJs.
Men som sagt. Nästa vecka!! Kom för fan. Kommer bli så kul. Om ni vill skippa softandet på dan så kom runt 20.00 och stanna till 22.00 Då är det riktigt drag och så ska jag och en massa andra elda skitmycket. Kommer blir en upplevelse! Ville bara påminna
Kul om det kommer lite folk tidigare på dan oxå så man kan sitta och snacka lite Ta med er polare och filt.
Gratis är det juh oxå.

ja var där nu i lördas..skitsoft..ända jobbiga är allt jävla damm man drar in i lungorna.. vet du sidan till festen? hört att dom lägger upp bilder och sånt där..min polare benjamin snacka om att han var me på nått filmklipp..jaja tja

Old Post Sep-16-2002 10:02  Sweden
Click Here to See the Profile for mega_pudas Click here to Send mega_pudas a Private Message Visit mega_pudas's homepage! Add mega_pudas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by mega_pudas

ja var där nu i lördas..skitsoft..ända jobbiga är allt jävla damm man drar in i lungorna..

Håller med!
provade du å snyta dej sen?

Kålsvart snor

Old Post Sep-16-2002 13:33  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by robstar

Håller med!
provade du å snyta dej sen?

Kålsvart snor

Hehe klassiker

Pudas: Är det Benjamin som i Benji Min gammla kollopolare? Som råkade ut för misshandel förra veckan? Bilder från lördagen har jag inte sett än... Men från tidigare lördagar finns det gott om bilder

http://hem.passagen.se/totoro/020907/800x600/ikku.html
http://www.klot.net/ut020824.html
http://www.mandarin.nu/event_pics.asp?ev_id=365

Old Post Sep-16-2002 17:13 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > GRYMT drag på långholmen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackThe electro track to identify. HELP!!! [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPerpetuous Dreamer - "Dust.Wav" (Armin van Buuren's Rising Star Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:34.

Forum Rules: