Volgens die eau.nl wordt het ook uitgezonden op fresh fm maar das alleen maar van 00.00uur tot 05.00uur. daar hebben we niet echt wat aan want het is ook nog eens ether-radio. Maar als je in zuid-holland woond dan kan je er wel naar luisteren. dus als ik vanavond thuis kom zet ik wel ff die radio aan...
--------
Sinds kort tijd zendt Fresh FM op zaterdag vanaf middernacht live de S«O»S avonden van «O» Dance Theatre uit. Fresh FM is in Zuid-Holland te ontvangen op 102.0 FM.....blah blah blah....Dit dance programma wordt om 24.00 opgevolgd door de live uitzending van de S«O»S avond vanuit «O» Dance Theatre.....blah blah blah.... 21.00-24.00: “SOS” met Mark van Dale 24.00-5.00: Live «O» Dance Theatre
--------
Dec-14-2002 15:25
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Spinnin Jack
Volgens die eau.nl wordt het ook uitgezonden op fresh fm maar das alleen maar van 00.00uur tot 05.00uur. daar hebben we niet echt wat aan want het is ook nog eens ether-radio. Maar als je in zuid-holland woond dan kan je er wel naar luisteren. dus als ik vanavond thuis kom zet ik wel ff die radio aan...
--------
Sinds kort tijd zendt Fresh FM op zaterdag vanaf middernacht live de S«O»S avonden van «O» Dance Theatre uit. Fresh FM is in Zuid-Holland te ontvangen op 102.0 FM.....blah blah blah....Dit dance programma wordt om 24.00 opgevolgd door de live uitzending van de S«O»S avond vanuit «O» Dance Theatre.....blah blah blah.... 21.00-24.00: “SOS” met Mark van Dale 24.00-5.00: Live «O» Dance Theatre
--------
ow ja fresh fm, die bedoelde ik
Dec-14-2002 15:36
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Over een paar uur springnichten
Dec-14-2002 19:31
Opti
tranceaddict in jail
Originally posted by MaGiK54
Over een paar uur springnichten
doe Karel de groeten
Dec-14-2002 19:49
Spinnin Jack
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2002
Nog 10 minuutjes en dan komt Carl op 538, voor diegene die net al mij niet gaan vanavond...
Dec-14-2002 20:51
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Hij is al lekker aan het blazen op 538. Mmmmmmmm het gaat zekers weeer een top avond worden. Eerst nu ff wat indrinken op Kijkduin en daarna rond een uurtje of half twee richting Eau.
Dec-14-2002 21:34
Opti
tranceaddict in jail
heb nix geluisterd op radio namelijk
Dec-15-2002 12:17
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Kheb een stuk in de auto geluisterd, uitschieter in dat stukje (half uurtje ofzo) track met sample van eminem "Nobody listens to techno, let's go". OMG die was zoooo phat Eat that you rapping sukkeltje
GreetZ, DC
Dec-15-2002 13:30
Spinnin Jack
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Kheb een stuk in de auto geluisterd, uitschieter in dat stukje (half uurtje ofzo) track met sample van eminem "Nobody listens to techno, let's go". OMG die was zoooo phat Eat that you rapping sukkeltje
GreetZ, DC
Die is inderdaad heel vet, zit h'm nu weer ff te luisteren....geweldig
Dec-15-2002 13:59
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
hehe die plaat is fat
Chris zal em 31-12 ook nog wel even draaien
Dec-15-2002 14:03
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Ding Chavez
GreetZ, DC
dat is:
chris_liebing_-_es_ist_freitag_aaabend_3rd_anniversary_night_-_untitled
Weer een topavond gehad in de Eau. Kwam rond een uur of twee binnen en toen waren Steve Rachmad en Michel de Hey back to back aan het draaien. Errug vet, alleen Steve had af en toe moeite met de platen van Michel, maar des ondanks ging het dak er al aardig vanaf door hun.
Om kwart over drie kwam Carl Cox ff een kijkie nemen bij de twee heren, die nog 10 minuten doordraaide. Het publiek ging helemaal uit zijn dak. Om vijf voor half vier begon de master zelf te draaien. Wat hij de rest van de avond heeft gedraaid was gewoon weergaloos. Wat hij vertoont achter een draaitafel is gewoon bizar. Drie platen te gelijk draaien en dan perfect klinken, wicked shit allemaal. Mengpaneel zal waarschijnlijk ook aan vervangen toe zijn, aangezien hij flink aan het ragen was op dat ding, errug heftig om alleen bezig te zien. De man is zo passioneel met de muziek bezig.
We hebben tot zeven uur staan springen en helaas gingen mijn vrienden weg, dus ben maar mee gegaan, maar al met al was het een zeer geslaagte avond en Cox heeft maar weer voor mij bewezen dat het één van de grootste dj's ter wereld is.