|
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Is het btw alleen kaartverkoop aan de deur??? Is wel vaker zo bij de eau, maar hiervoor zou ik toch graag willen dat ze een uitzondering maken. Of je moet er een dagje Den Haag van maken en heeeel vroeg voor de deaur gaan staan 
GreetZ, DC |
Denk dat het wel mee valt met de drukte. Armin's solo van 9 uur was het ook niet super druk, lekker gevuld maar geen gekke huis. Dus ik denk dat je redelijk makkelijk binnen komt zonder Tiesto of Carl Cox wachtrijen. Fucking hell met Cox een 20 minuten in de vrieskou gestaan en ik nog met me passie zwaaien, maar die gold die avond niet.
___________________

Down-Under was da bomb
|