Kan allebei zal t ff aan lex vragen, maar vorige x wassie volgens mij nie zo positief erover.. na ja,, Lex ga je mee ?
Lex gaat ook mee Jappi0
dus wie komen er? Antiphus Eye-Riz duh magrec SnuggLe Ltheseus New Wave Optimus Alferox Jappio Dj Lex Partyhardy! kolkiewolkie ahp2002 aphex misschien: eieregooie Mack THC Dr Kuipers jezus, best veel mensen al
Gezellig toch Kweetut alleen nog steeds nie... de "roostermaker" is op vakantie...
Ik kom ook, misschien met broer of met anderen, weetnognie desnoods kom ik wel alleen....
Ik kom ook (bijna zeker)..
___________________ d&b session 20090519 My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)
JAAAAAAA!! wat leuk dat dr zo veel komen! ben heel benieuwd hoehet dit keer wordt!
klinkt al érg gezellig in ieder geval! eieregooie, beter ga je ook!! kunnen we samen reizen vanaf delft oh en Donna, jij zou toch ook komen zei je????
___________________ The Hague is the plague!
quote:Originally posted by AlFerox eieregooie, beter ga je ook!! kunnen we samen reizen vanaf delft Jaaaaaaaaaa! Beter KAN ik ook... NEwayz... ik doe me best
wat leuk dat er nu meer mensen komen Dit wordt weer lekker sjillen :-)
___________________ Allemaal gelul!!
quote:Originally posted by eieregooie Gezellig toch Kweetut alleen nog steeds nie... de "roostermaker" is op vakantie... Als 't goed is gaat Ben 'n poging doen om 't oktober-rooster te make ... als je slim bent stap je nu meteen naar hem toe
___________________ TUNE: Hiver & Hammer ft Javah - 5 Million Miles
quote:Originally posted by Access Als 't goed is gaat Ben 'n poging doen om 't oktober-rooster te make ... als je slim bent stap je nu meteen naar hem toe Hehehe... "Ben, knul, moe je luisteren..." [EDIT]Heb jij eigenlijk geen zin om mee te gaan?[/EDIT]