|
| quote: | Originally posted by eXeTik
חחחחחחחחחח, קרעת אותי מורן... אני חייב לנסות את שניהם! 
אבל יש פה אפשרות שהן יקחו אותך ברצינות, יענו שאתה מתחיל איתה ברצינות עם מים או שחבר שלך באמת אמר לך משהו בסגנון, ואז אתה יוצא קמצן בטריק עם המים ודביל בטריק של הדיסקוטק. |
אחי מי שמספיק טיפשה כדי לקחת אותך ברצינות אז היא באמת נעל
ולא שווה לפתוח איתה בשיחה - למרות שלפתוח משהוא אחר אולי אפשר איתה

ורועי - זאת לא זאתי מרמת אביב ג' - עם ההיא זה נגמר לפני
חודשיים כבר ...
מאז הייתה אחת ל-3 ימים (שברתי שיא !) מכוכב יאיר
ואז הכרתי את דנה שבוע אחרי ...
אני קופץ אלייה עוד מעט לגמור את זה יפה ומה זה
אין לי כוח

___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|