|
| quote: | Originally posted by Jukx
Ja der worden van best veel nummers (ook van de minst commercieele) cd-singles uitgebracht maar dat hoeft niet gelijk te betekenen dat het nummer ook wordt uitgevracht in de top40 enzo... Meestal kan je die dingen dan ook alleen in de betere platenzaken kopen. |
Precies.. Ook Major League - Wonder Where You Are is uitgebracht op single terwijl ik deze nog nooit heb zien liggen in de "normale" platenzaak
| quote: | Originally posted by Akira
TENTH PLANET-GHOST |
Deze is ook uit op CD-maxi maar ook ZONDER radio edit 
| quote: | Originally posted by TranceFool
Klopt, die gozer van Milk Inc. staat altijd als een gek op dat keybord te rammen. Op de TMF awards zaten de kabels er niet eens in, wel gek dat er dan nog geluid uit komt, weet iemand hoe dit kan????? ik snap het echt niet meer??? |
Nou ben ik maandag toch zeer toevallig bij een performance van Milk Inc geweest in mijn "stamdisco". (ja je moet toch iets op een paasmaandag )
Het was wel lachen toen het "bandje of plaat of cd" vastliep.. toen moest Regi ineens improviseren en ging hij een beetje met z'n keyboard liggen kloten 
Het is allemaal niet echt live... ze draaien gewoon de platen en dan spelen & zingen ze een beetje mee. En Regi doet een beetje MC-en erbij.. Het publiek vind het allemaal prima, disco een volle bak en Milk Inc hebben weer een paar centen verdient...
|