|
| quote: | | Stel nou dat paul van dyk of tiesto niet op capital stond maar laten we zeggen, steve lawler was er dan net zoveel animo voor dit feest als nu? |
Om nog maar even hierop terug te komen, ik kan voor mezelf wel zeggen, dat ik liever 38 euro uitgeef aan een feest waarvan ik zeker weet dat ik een vette tijd ga hebben (en tja, tis uit de mode, maar dat heb ik nog steeds bij Tiesto..), dan dat ik dat uitgeef aan een feest waar ik misschien geen reet aan vind. Ik had hetzelfde met de Magik Muzik night, daar draaide Tiesto, en daar draaide Fijneman, en Dazzle, 3 vet goeie dj's, maar het publiek vond ik maar zuigen, en de sfeer ook, maar dat kan me dan toch een stuk minder schelen als dat er een klote dj staat met een goed publiek. Ik heb toen wel een geweldige avond gehad, maar tis dus op zich wel logischer dat mensen eerder naar een feest met voor hun bekendere namen.
Ik wil ook nog even zeggen dat ik vind dat in deze discussie iedereen echt alles verkeerd uit loopt te leggen zeg...niet normaal meer.