Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > ALARM! -> Geen goede feesten meer in Nederland????
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by ahp2002

zozo. wat een gefrustreerd stukje zeg... Hoe komt dat zo?
Heb je zelf niet genoeg fans ofzo?

zeg je dat omdat ik niet inging op jouw geblaat tijdens Sixpack en dat ik zei dat je op moest houden? Voel je je beledigd? Toen zat je nog 'blabla, interview met je... goed voor je naam...blabla...maar misschien dat je meer hitjes kunt draaien...blablablaaaaaaaa... dat vinden mensen leuk, dat weet ik want ik ben medewerker grote trancesite...erg belangrijk dus..blablabla'.

Lees jij eerst maar eens lezen...
ik heb het niet over Nexus, ik heb het over het feit dat mensen nu opeens de grote feesten de rug toe keren, terwijl dat vorig jaar heel anders was. Jij was er toen nog niet, dus aan jouw woorden hecht ik eerlijk gezegd heel weinig waarde.

trouwens, jij bent nog nooit op Nexus geweest. Dat feest waar je het over hebt, was Sixpack. Da's niet mijn feest, ik heb daar alleen maar gedraaid. (toen noemde je het ook al Nexus).

Last edited by Eye-Riz on Oct-08-2002 at 21:57

Old Post Oct-08-2002 21:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

pas maar op anders plakt miss Riz een stuk tape over je waffel ahp2000 turbo edition!

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Oct-08-2002 21:49 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

whehehe. altijd leuk zo'n NSB-achtig kliekje. beetje woorden verdraaien en met zn allen schoppen tegen iemand die een cynische opmerking maakt.

enige vorm van zelfkritiek is blijkbaar not done

Old Post Oct-08-2002 22:37 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by Blik

hehe

goed, je hebt wel een punt, tiesto was maar een voorbeeldje, zet daarvoor in de plaats een andere populaire dj die jij wel heel goed vind, dan kies je denk ik toch wel voor die dj toch?

zo gaat het voor veel mensen in ieder geval wel, al was tiesto hier dan een slecht voorbeeld want dat is wel het beste voorbeeld van kuddevolk (het publiek dan hè)

correct me if I'm wrong again

Kom eerst maar s met een voorbeeldje waar ik wat mee kan,zo gaat t niet lukken

Old Post Oct-09-2002 06:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

quote:
Originally posted by ahp2002
whehehe. altijd leuk zo'n NSB-achtig kliekje. beetje woorden verdraaien en met zn allen schoppen tegen iemand die een cynische opmerking maakt.

enige vorm van zelfkritiek is blijkbaar not done

zelfkritiek is kritiek over jezelf maken. ik ben daar erg goed in, en ben ook niet vies van kritiek over mij van een ander. Alleen moet die wel ergens op slaan, en moet t komen van iemand die weet waarover hij het heeft. Dat heb jij blijkbaar niet.

Wat jij van TA vindt moet je zelf weten, ik snap alleen niet dat jer er nog komt als je het niet leuk vindt. Zei je trouwens niet dat je je niet meer in de discussie zou mengen? Jij bent er dus zo eentje... zeggen dat ie weggaat, en vervolgens stiekem kijken of mensen toch nog wat over je zeggen.. sneu. Ook nogal sneu om het meteen op een kliekje te gooien. Lekker makkelijk, want dan hoef je het niet meer bij jezelf te zoeken.
Als je eens wilde weten hoevaak er door mensen hier alwel niet heftige discussies zijn gevoerd... Je doet net of niemand hier zijn eigen mening heeft.

Ben je nogal onzeker ofzo, dat je meteen in een complottheorie denkt? Of denk je dat je zo geweldig bent dat iedereen het nu over jou heeft?
Jij maakt een loze opmerking en daar wordt wat van gezegd. Niet door iedereen gezamenlijk, maar door iedereen apart. Omdat iedereen het recht heeft om wat te zeggen. Ja, ook jij. Het is jouw probleem dat je denkt dat iedereen nu tegen je is. Ik zou maar eens gauw van dat idee afstappen, anders kom je nog veel moeilijkheden tegen in dit leven, je maakt het jezelf zo niet gemakkelijk.

Old Post Oct-09-2002 13:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D

quote:
Stel nou dat paul van dyk of tiesto niet op capital stond maar laten we zeggen, steve lawler was er dan net zoveel animo voor dit feest als nu?

Om nog maar even hierop terug te komen, ik kan voor mezelf wel zeggen, dat ik liever 38 euro uitgeef aan een feest waarvan ik zeker weet dat ik een vette tijd ga hebben (en tja, tis uit de mode, maar dat heb ik nog steeds bij Tiesto..), dan dat ik dat uitgeef aan een feest waar ik misschien geen reet aan vind. Ik had hetzelfde met de Magik Muzik night, daar draaide Tiesto, en daar draaide Fijneman, en Dazzle, 3 vet goeie dj's, maar het publiek vond ik maar zuigen, en de sfeer ook, maar dat kan me dan toch een stuk minder schelen als dat er een klote dj staat met een goed publiek. Ik heb toen wel een geweldige avond gehad, maar tis dus op zich wel logischer dat mensen eerder naar een feest met voor hun bekendere namen.

Ik wil ook nog even zeggen dat ik vind dat in deze discussie iedereen echt alles verkeerd uit loopt te leggen zeg...niet normaal meer.

Old Post Oct-12-2002 20:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Misschien wordt het inderdaad weer tijd voor een Engels avontuur.... Op vrijdag 6 december is de laatste Tiesto Solo in Godkitchen (Birmingham)... We zullen er eens over nadenken om daar een busreis naartoe te organiseren......!

gezellie Maar ik kom pas 15 december terug!! Of doen jullie voor mij een busreis naar berlijn dan? Een vliegtuig is ook goed hoor

to aph: hey Timmetje..ben ik ook NSB-er?
wij hebben samen lekker staan stampen in de O vond je ook niet? Ik had t bere-gezellig!! (ff tussendoor)

to the rest:

Old Post Oct-13-2002 12:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arjoderoon
Daniëlle Addict

t komt vanzelf wel goed. de clubs die hun zaakjes goed voor elkaar hebben overleven het wel. tis gewoon een schifting. die clubs die geen goed concept hebben zullen verdwijnen. (denk ik)
dan maar hopen dat ook de kwaliteit blijft van die clubs...

Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto

Old Post Oct-14-2002 21:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for arjoderoon Click here to Send arjoderoon a Private Message Add arjoderoon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

ok
tegen iedereen die ik beledigd heb. sorry
en omdat ik nou weer in deze thread iets schrijf. sorry

nou is t goed geweest

Old Post Oct-15-2002 21:46 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > ALARM! -> Geen goede feesten meer in Nederland????
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmauro picotto [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoonface – Children Of The Sun [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:35.

Forum Rules: