|
אחי, חכה שניה..
אם אתה משתמש בWin98
אז הוא תומך מקסימום ב 192
זכרון פנימי.
אם בXP
או ב200
תוסיף עוד 512.
ואתה לא תוכל לשדרג ל P4
כי הלוח אם לא יתמוך.
אז אני ממליץ במצב שלך לחסוך ולקנות מחשב חדש.
כי שדרוג לא ישתלם לטווח הארוך.
___________________
Signature Suspended as it was deemed offensive.
|