|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by magrec
Wie willen dat dan en waarom is dat een foute zaak?
Leg ééns uit? |
nou ze WILLEN het niet zozeer, maar het lijkt soms wel of sommigen effe een psychische instorting hebben omdat dr even wat minder plaatjes uitkomen en dan meteen gaan roepen dat trance dood gaat en blabla, ik kan me zo herinneren dat vorig jaar (eind vorig jaar) iedereen EXACT hetzelfde riep van trance gaat dood, geen goeie nummers meer blabla en kijk es wat een toptunes 2002 al heb voortgebracht , de herfst is gewoon komkommertijd voor trance lijkt het . we zijn allemaal gewoon wat verwend met elke week zoveel gig aan goeie releases en nou ist even wat minder, ik zou zeggen: PAK ES EEN OUDE MP3 CD, ZEG VAN EEN JAAR OUD EN GA DIE LUISTEREN OFZO!!
ksnap trouwes sowieso niet waarom jij je zo druk drom maakt Magrec, je luistert toch alleen maar naar echte progressive en trance is toch nix voor jou . Tenminste, het lijkt wel dat jij soms vergeet waar het bij trance 'om gaat', dwz ik vraag me wel es af wat jij in een tranceplaat wilt zien
[EDIT][OFFTOPIC]
en kuipers: tuulk, wrom niet dan, en kzal um ff updaten , want marcootje komt binnenkort nog in de buurt
[/OFFTOPIC]
teringjantje wat heb ik nog een stuk getikt weer.. nie goed. gelukkig verzaakt TF ook niet
[/EDIT]
Last edited by kolkiewolkie on Oct-23-2002 at 20:57
|
|
Oct-23-2002 20:50
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 09:33.
Forum Rules: