|
Alrite, ik vind dit wel een mooi moment om het woord discriminatie of racisme even aan de tand te voelen! Als bv. een Nederland zon soort liedje zou hebben geschreven over Marokkanen, dan zou er overal worden geblaat dat het discriminatie is en dat hij extreem rechts is! Dus deze guest is dus ook een racist????
Maar nee dat kan natuurlijk niet want hij is marokkaans....
Flikker echt op met deze plaat, ik word er zo ziek van! Wat heeft deze guest nou te melden, dat alle nederlanders hekel hebben aan alle marokkanen? Nou als hij met zulk soort teksten blijft smijten....
Ik ga denk ik ook maar binnenkort zon nummertje schrijven, hmmm "kut nederlanders" lijkt me wel een leuke titel, kan ik misschien ook wat positieve aandacht krijgen in de pers, of in forums zoals deze...(een aantal mensen hebben hier echt hele grote oogkleppen op hier)
Of krijg ik dan meteen een paar kogels door mijn hoofd??
En ga nou niet zeggen dat ik er allemaal niks van afweet! Ik woon im moment in kralingen, rotterdam! Ik kan je 1 ding vertellen daar loop je 's nachts niet lekker veilig gezellig over straat (overdag trouwens ook niet) En dat ligt niet aan de Nederlanders, behalve dan aan onze oh zo mooie conservatieve Nederlandse "ik neem maar geen beslissing want dan kan ik ook geen fout maken" overheid!
Kusjes bye!