Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > honor
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Behold, my arse.

quote:
Originally posted by reveal
"goddag, jag skulle vilja lägga mig på ett par byxor"

hahaha¨

jag hörde en snubbe som jobbade i en klädaffär som sa till en annan anställd:

"Fan vilket blockmongo" då skratta jag..trodde bara det var jag och mina polare som använde det utrycket ibland...

Old Post Oct-29-2002 14:50 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
hahaha¨

jag hörde en snubbe som jobbade i en klädaffär som sa till en annan anställd:

"Fan vilket blockmongo" då skratta jag..trodde bara det var jag och mina polare som använde det utrycket ibland...

Haha! va fult!

Ja brukar kalla folk olika namn , Sture , Lasse , Rejdar lr SötLeif använder ja rätt flitigt.
Men favoriten e KonkelBerra. fulaste! haha

Old Post Oct-29-2002 14:53  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by robstar
Haha! va fult!

Ja brukar kalla folk olika namn , Sture , Lasse , Rejdar lr SötLeif använder ja rätt flitigt.

Jag brukar kalla folk för.. ROLF och Leif.. ..och jag säger väldigt ofta mongo...nåt som inte e bra för dom som verkligen e det

Old Post Oct-29-2002 15:48  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Tvångsord... har ett par:
jag brukar rabbla minst ett tiotal svordomar och könsord i sträck när jag tokar på något... är jag riktigt avancerad slängar jag i lite prefix oxå så att det låter som att jag faktiskt säger en mening.

Sen något nytt jag lärt mig som säkert är skitgammalt ute i förorterna.... Abou!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Oct-29-2002 16:09  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Talking

quote:
Originally posted by robstar
Haha! va fult!

Shit asså...det här blev ju roligt.. sitter bara å skrattar mer å mer för varje post ja läser asså... men det här (ovan) tar f*n priset i dag...whatta??? Kallar du folk för sötleif å rejdar?? My god! hahaha hur då som? du tilltalar väl inte folk me de namnen eller?

sötleif va fan bäst tycker jag Jag e ganska flitig på att anv. det ordet själv söt asså.

Blockmongo har ja aldrig ens hört! iNte ABou heller, När använder man det?

reveal, hoho

ett tag körde ja me.. "Nu undrar ni varför jag gjorde sådär, men jag ville bara göra er uppmärksamma på att gula sidorna finns på internet. men det e ganska långrandigt att säga hela tiden...

alltså jag sa så, omja klanta mig eller nåt.. så att alla kolla på mig

sen brukar ja säga "Weeeeeeeeee" ganska mycke med...när ja e glad eller blir lite exalterad. härstammar direkt från Internet höhöhöhö

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-29-2002 16:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

Japps...Asså om nån polare gör nått ruttet så blir de ofta att man säger: Hörrö Rejdar nu får du lugna dej , nått i den stilen.

quote:
iNte ABou heller, När använder man det?

Typ ...när som helst igentligen...
Om du ser nått grymt så kan du säga de, lr du kanske blir rädd för nått. funkar till de mesta.
Brukar nästan aldrig använda de själv...Fast ibland så kommer ja på mej själv...använder de utan att tänka på de ...De blir lätt så när man hör de 100ggr varje dag...

quote:
ett tag körde ja me.. "Nu undrar ni varför jag gjorde sådär, men jag ville bara göra er uppmärksamma på att gula sidorna finns på internet. men det e ganska långrandigt att säga hela tiden...

Haha!
Kör med den fortfarande...Om de finns tillfälle

quote:
sen brukar ja säga "Weeeeeeeeee"

Weeeeeee?

LateR|Z!::..

Old Post Oct-29-2002 16:58  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

HappyHappy

mmm weeeeee det e roligt att säga

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-29-2002 17:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Glorie
mmm weeeeee det e roligt att säga

hmm kan de ha nått att göra med en dansande hamster som sjunger gonads & strife?

batteries not included.

- dave

Old Post Oct-29-2002 18:26  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Talking

Vizay, va sa du? Come again...

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-29-2002 18:42  Sweden
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Jag har inte hittat ett enda ord som inte går att ersätta med abou... värsta universalordet.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Oct-29-2002 18:52  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Aendy
Jag har inte hittat ett enda ord som inte går att ersätta med abou... värsta universalordet.

nästan somsmurf menar du?

gonads in the lightning, in the lightning in the niiiiight

ähh ingen ide å förklara, här e flashen

http://www.albinoblacksheep.com/flash/weeee.html

batteries not included.

- dave

Old Post Oct-29-2002 19:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Vizay
nästan somsmurf menar du?

gonads in the lightning, in the lightning in the niiiiight

ähh ingen ide å förklara, här e flashen

http://www.albinoblacksheep.com/flash/weeee.html
HA HA HA HA ... störd grejj....
Så det är så där Glorie låter när hon säger weeeee ?

Old Post Oct-29-2002 19:51  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > honor
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhere's a challange for you TA's [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNordlicht - Within Each Of Us /&/ Marc Archer - Je Suis En Trance (Vocal Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:01.

Forum Rules: