|
| quote: | Originally posted by M5
nou.. aangezien o.a. Vath, Picotto & Liebing um draaien moet je wel erg je best doen om um niet te kennen lijkt mij |
het is dat ik hem een keer in de platenzaak had gehoord anders had ik hem niet gekend hoor.
luister dan ook nauwelijks naar mp3-setjes.
___________________
The Hague is the plague!
|