Ik had er niet zulke hoge verwachtingen van, gezien de locatie, de achtergrond van de stad waar het gegeven werd, de (wat mindere) organisatie en het feit dat het al om 5u afgelopen was ipv 7u.
B2S Events heeft het tegendeel bewezen!!
Wat een bruut feest
De zaal was goed ingericht (á la Sensation met het podium in het midden). 'Thundercages' aan het plafond, alhoewel deze niet naar beneden kwamen. Goeie lasers, qua decoratie niet zo mooi als een ID&T of Q-Dance feest maar ze hebben zeker hun best gedaan met vier grote videoschermen e.d.
Ook hadden ze voldoende (grote) bars en veeeel toiletten, plus een tribune die groot genoeg was om op te zitten en te kunnen stampen
De line-up was op zich wel ok. Op het laatste moment zijn er een paar namen afgelast. (Ivm de 5u ipv 7u). Ik heb maar 3 platen meerdere keren gehoord. Voor de rest was het vanaf het begin tot het eind goed. Daniele Mondello draaide overigens ook heerlijk, eerste keer dat ik hem heb zien draaien.
Maargoed, er hing een topsfeer wat ik dus absoluut niet verwacht had en uiteindelijk is het allemaal vlekkeloos verlopen.
Toen de klok uiteindelijk 5 uur sloeg vertrok Super Marco May van het podium maar opeens komt Isaac daar met z'n koffertje aanlopen en gaat nog even door!! Afgewisseld met Balistic en nog 2 gasten hebben ze het nog tot half zes weten te rekken. Toen werd de politie opgetrommeld en B2S gesommeerd de muziek uit te zetten.
Onder luid gejoel ging Isaac van het podium en het publiek begon te klappen en 'Don't touch that stereo' te zingen.
Isaac sneakt het podium op, pakt TAQ 9 - Slaves uit z'n koffer, legt de plaat erop en loopt 't podium weer af
Met de lichten aan nog 1x voluit wat een feest haha
Ik heb me grandioos vermaakt.. jammer dat je er niet bij was Kuipers.
Punt 2 roept bij mij m'n hardcore feelings weer op.
Aangezien dat er eens insluipt (in mijn geval 1993) en er nooit meer uit gaat is dat wel heel vet om zo'n zaal met (naar schatting 7.000 man om 5u) voluit mee te zien zingen.
Was trouwens idem bij X-Q Dana... opeens gooit ze Dr. Macabre - Poltergeist erin..... w0000000t
Ja had er graag bij willen zijn, maar ja net uit met die lieve vriendin van mij en zij had al kaartjes geregeld, maar uiteindelijk weer verkocht...
En had het ook nie echt getrokken denk ik een feest zonder vriendin...
Had het op X-Qlusive Dana al zo moeilijk zonder haar...
Dan die treinreis in je eentje terug, niet tegen haar aan kunnen slapen in de trein...
Dus daarom had ik ook nie echt zin om meer te gaan.
Maar ga volgende week waarschijnlijk wel weer met haar naar Qlubtempo
En Masters of Hardcore ga ik weer met je mee ScuL
Goed te horen dat je je hebt vermaakt!
Feb-09-2003 17:23
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by tijs08
En dat is nou precies waarom ik Hardstyle vaarwel heb gezegd.....
dit gaat offtopic, maar hardstyle heeft toch echt wel weer voor een opleving gezorgd in de hardcore scene. in 2000 was alles een beetje afgekoeld en was iedereen massaal aan de trance maar sindsdien is alles weer goed op weg. er komen ook steeds meer hardcore platen uit en zoals ik al zei, het zit erin en het gaat er nooit meer uit. gabber ben je niet voor even maar je hele leven.
(ook al zie je er niet zo uit)
een dergelijke toewijding zie je bij praktisch geen enkele andere stijl. point made.... nu weer naar Hard Bass
Jawel ben er geweest maar denk ik nooit meer, tenminste niet in dat kut denHaag!
Feest was erg kort tot 5u ingekort opeens GVD!!!!!
Te gek als je pas na 12 uur binnenkomt door omstandigheden.
Pendelbussen waren er niet heen en terug!
Erg leuk allemaal als je ook nog met de trein terug moet naar A'dam en die rijden pas om uurtje of 7!
Was bijna nog eerder thuis vanuit Heere-focking-veen vorig jaar na Qlimax!!
Garderobe was veels te klein duwen en trekken dus!
Aantal DJ's die ik graag had willen zien draaiden nu opeens op het zelfde tijdstip,grrr!
Zak weed verloren zonder ook maar 1 joint gedraaid te hebben!
Don't Touch That... werd idd paar keer "gezongen", tering dan kan je net zo goed gaan heeho-en, cheap.
Kost je ook nog bijna 40EUR, alsof het niks is.
De muziek was wel goed en hard & de sfeer was gezellig, dat dan weer wel zou, H.Teeuwen zeggen.
-technoboy was natuurlijk sterk bezig.
-isaac heeft me erg positief verbaast.
-mondello knalde er goed op los.
-supermarco was op Xclusive Italia stuk beter, maar ook nu nog super met hoofdletter S.
Feb-13-2003 09:07
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
De nadelen die jij noemt zijn volledig langs me heen gegaan.
Ik was met de auto omdat ik op voorhand wist dat het eerder afgelopen zou zijn. Parkeergarage ligt vlak onder het congresgebouw dus de loopafstand was minimaal en ik kon direct naar huis na afloop.
De garderobe heb ik geen gebruik van gemaakt omdat ik mijn jas altijd in de auto laat
Afgezien van die paar punten heb je toch wel een redelijk feestje gehad aan je verhaal te zien? Dus laat de gemeente Den Haag het niet voor je verpesten